مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند

[ad_1]

اپل، لیست خودروهای مجهز به اپل‌کار‌پلی را منتشر کرد.

یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری یعنی شرکت اپل؛ در وب‌سایت خود اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به سامانه‌ی کارپلی (CarPlay) این شرکت مجهز شده‌اند. شرکت اپل، ۵۰ خودروی دیگر را با سامانه‌ی کارپلی خود همگام‌سازی کرده است که برخی از مدل‌های ۲۰۱۷ شرکت‌های آئودی، هوندا، کیا، مازراتی، میتسوبیشی، سوزوکی و فولکس‌واگن جزئی از آن‌ها هستند. مدل ۲۰۱۸ کراس‌اوور آئودی Q5 نیز از جمله‌ی این خودرو‌ها است. علاوه‌ بر ‌این چندین مدل جدید و قدیم (بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶) دیگر هم به این لیست افزوده شده است. یکی از مهم‌ترین آن‌ها ب‌ام‌و سری ۵ است که اولین خودرویی خواهد بود که به سامانه‌ی کارپلی وایرلس مجهز خواهد شد.

اگر دارنده‌ی هر یک از خودروهای ذکرشده در این لیست هستید ولی سیستم کارپلی روی نمایشگرتان کار نمی‌کند، باید به نمایندگی خودرو مراجعه و نرم‌افزار آن را به‌روز‌رسانی کنید. اما اگر خودروی شما مجهز به فناوری‌های پیشرفته نیست، می‌توانید از سیستم ۵۰۰ دلاری سونی استفاده کنید که از هر دو سیستم اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین



لینک منبع :بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند

بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/12/149534/apple-carplay-200-models/‎Cached12 دسامبر 2016 ... یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری یعنی شرکت اپل؛ در وب‌سایت خود اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به سامانه‌ی کارپلی (CarPlay) این ... پرشین خودرو | بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند www.persiankhodro.com/.../بیش-از-۲۰۰-مدل-خودرو-به-اپل-کارپلی-مجهز-شده‌اند 14 دسامبر 2016 ... به گزارش «پرشین خودرو»، یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری یعنی شرکت اپل؛ در وب‌سایت خود اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به ... بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند - دنیای تکنولوژی ittl.ir/بیش-از-۲۰۰-مدل-خودرو-به-اپل-کارپلی-مجهز/ 13 دسامبر 2016 ... اپل، لیست خودروهای مجهز به اپل‌کار‌پلی را منتشر کرد. آخرین خبر | بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند akharinkhabar.ir/.../بیش-از-۲۰۰-مدل-خودرو-به-اپل-کارپلی-مجهز-شده‌اند‎Cached14 دسامبر 2016 ... زومیت/ اپل، لیست خودروهای مجهز به اپل‌کار‌پلی را منتشر کرد.یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری یعنی شرکت اپل؛ در وب‌سایت خود اعلام کرده است که ... بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند - بتانیوز betanews.ir/news/.../بیش-از-۲۰۰-مدل-خودرو-به-اپل-کارپلی-مجهز-شده-اند/ 14 دسامبر 2016 ... اپل لیست خودروهای مجهز به اپل کار پلی را منتشر کرد یکی از بزرگ ترین غول های فناوری یعنی شرکت اپل در وب سایت خود اعلام کرده است که تاکنون ... بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند - اجاره خودرو ejarehkhodro.com/.../بیش-از-۲۰۰-مدل-خودرو-به-اپل-کارپلی-مجهز/‎Cached2 ژانویه 2017 ... اپل، لیست خودروهای - اجاره ماشین و خودرو خارجی - مجهز به اپل‌کار‌پلی را منتشر کرد. یکی از بزرگ ترین غول های فناوری یعنی شرکت اپل؛ در وب سایت ... بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به CarPlay اپل مجهز شده اند - Cloudflare ... donyaema.ir/بیش-از-200-مدل-خودرو-به-carplay-اپل-مجهز-شده-اند/ 14 دسامبر 2016 ... یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری یعنی شرکت اپل؛ در وب‌سایت خود اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به سامانه‌ی کارپلی (CarPlay) این ... طراحی سایت | بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند www.naw3.com/rss.../بیش-از-۲۰۰-مدل-خودرو-به-اپل-کارپلی-مجهز-شده‌اند/ یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری یعنی شرکت اپل؛ در وب‌سایت خود اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به سامانه‌ی کارپلی (CarPlay) این شرکت مجهز شده‌اند. مجهز شدن بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی|خبر فوری www.khabarfoori.com/.../مجهز-شدن-بیش-از-۲۰۰-مدل-خودرو-به-اپل-کارپلی‎Cached19 دسامبر 2016 ... مجهز شدن بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی. ... اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به سامانه‌ی کارپلی (CarPlay) این شرکت مجهز شده‌اند. بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند | دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/بیش-از-۲۰۰-مدل-خودرو-به-اپل-کارپلی-مجهز/‎Cached14 دسامبر 2016 ... خانه > اخبار خودرو > بیش از ۲۰۰ مدل خودرو به اپل کارپلی مجهز شده‌اند ... اپل کارپلی مجهز شده‌اند. اپل، لیست خودروهای مجهز به اپل‌کار‌پلی را منتشر کرد.