مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم

[ad_1]

آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم

آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم 

آجیل پلو غذای بسیار خوشمزه و عالی است که در سبک های اعیانی و مهمانی های مجلل طبخ می شود و به قول امروزی های با کلاس است! اغلب ما برای مهمانی های مفصل و رودربایستی دارمان به دنبال یک منوی درست و حسابی و به اصطلاح اعیانی هستیم. در این مطلب سریالی برای شما 14 مدل غذا آموزش داده ایم

 

که در آن ها هم پلوی مخلوط هست هم خورش و هم آش و کباب ولی نه باقالی پلو و خورش فسنجان. غذاهای متفاوت و غیر متداول مجلسی که همه را انگشت به دهان می کند، بپزید و پز بدهید.
آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعمدر بعضی مناطق آذربایجان در مهمانی های رسمی شان، پلوی مخلوط و پروپیمانی درست می کنند که به آجیل پلو معروف است. شما هم این پلوی خوشمزه و پررنگ و لعاب را برای مهمانی هایتان امتحان کنید.

 

مواد لازم برای 4تا6 نفر

500 گرم برنج
500 گرم مرغ بدون استخوان
300 گرم برگه زردآلو
500 گرم برگه قیسی
200 گرم خلال بادام
200 گرم خلال پسته
300گرم زرشک
2عدد پیازمتوسط
1 ق چ زعفران سائیده شده
کره به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

1. ابتدا تکه های مرغ را بشویید و داخل سبدی بریزید تا آب اضافی آنها خارج شود. سپس آنها را خرد کنید. برنج را هم از چند ساعت قبل خیس کنید.

 

2. قابلمه ای حاوی آب روی شعله اجاق گاز قرار دهید تا به جوش آید. سپس برنج را همراه با نمک به آن اضافه کنید و بگذارید مغز آن نیم پز شود. بعد آن را آبکشی کنید.

 

3. برگه های زردآلو را بشویید و در کاسه مناسبی حاوی مقداری آب حدود 2ساعت خیس کنید. زرشک را نیز پاک کرده و پس از شستن در سبدی بریزید تا آب اضافی آن خارج شود. حالا قیسی ها را هم بشویید و از وسط نصف کنید. قیسی های نصف شده را در مقداری آب خیس کنید.

 

4. در یک تابه مناسب مقداری کره بریزید و روی شعله اجاق گاز قرار دهید. سپس کمی زعفران به آن اضافه کرده و قیسی ها را در مخلوط کره و زعفران کمی تفت دهید.از طرف دیگر یکی از پیازها را پوست گرفته و به صورت خلالی خرد کنید. سپس در تابه دیگری مقداری کره بریزید و پیاز خرد شده را در آن سرخ کنید.

 

در این فاصله برگه های زردآلو را نیز داخل سبدی بریزید و بگذارید آب اضافی آنها خارج شود. پس از آن، به پیاز داغ اضافه کنید و تفت دهید. زرشک را هم به صورت جداگانه در کره یا روغن سرخ کنید.

 

5. پیاز دیگر را نیز به صورت خلالی خرد کنید و در تابه دیگری حاوی کمی کره و زعفران تفت دهید. پس از آن تکه های مرغ را همراه با نمک اضافه کرده و سرخ کنید.

 

6. در قابلمه مورد نظر مقداری روغن بریزید و ته آن را با سیب زمینی یا نان بپوشانید. سپس برنج، مخلوط برگه زردآلو، قیسی، خلال بادام و پسته و زرشک را به صورت لایه لایه آنقدر بریزید تا مواد تمام شود. بعد آن را به روش معمول دم کنید.

 

یه جور دیگه

هنگام کشیدن برنج مخلوط، مقداری از تکه های سرخ شده مرغ را در لابه لای مواد ریخته و مقداری را نیز در کنار بقیه مواد روی برنج بریزید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع پلو ، انواع چلو ، کته ، پخت برنج آموزش آشپزی …باقلا پلوی هندی پلو مرغ سرخ شده نخود پلو با کشمش پلویی نکاتی برای تهیه پلو و چلوانواع ترشی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت پلو قالبی بهارک مبینی بهار مدیر ارشد بهارسایت چند نکته برای قالبی در آوردن پلو بعد از ریختن آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیمواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره تصاویر تزئین های مختلف پلو سری سومبا زعفران آب کرده کمی پلو زعفرانی تهیه کرده و با آب ترشی کلم قرمز کمی پلو بنفش رنگ تهیه دستور طرز تهیه دلمه کلم برگ تبریزی خوشمزه و …آشپزیدستور طرز تهیه دلمه کلم برگ تبریزی خوشمزه و مجلسی قالبی برای این پست آموزش طرز تهیه شوید پلو با لوبیا چشم بلبلیبراونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره نکته برای پخت لازانیای خوش طعمرازهای آشپزی راز تهیه یک پاستای خوش طعم اشتباهات شایع در آشپزی بهترین وقت برای انواع پلو ، انواع چلو ، کته ، پخت برنج آموزش آشپزی آکا و در این بخش شما با انواع انواع دسرآموزش اشپزی آنلاینپلو چلوشام ایرانیسایت اشپزی اکااموزش انواع ترشی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان در این بخش شما با انواع بفرمایید شاماموزش انواع غذاپخت غذاآشپزیاموزش درست کردن غذای سریع آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی مواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره رنگ شدن پلو قالبی براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره دستور طرز تهیه دلمه کلم برگ تبریزی خوشمزه و مجلسی قالبی آشپزی دستور طرز تهیه دلمه کلم برگ تبریزی خوشمزه و مجلسی قالبی برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه تصاویر تزئین های مختلف پلو سری سوم تزیین پلو تصاویر تزیینات پلو تزیینات مختلف پلو زیباترین تزیینات پلو انواع تزیینات پلو شوید پلو با لوبیا چشم بلبلی براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره نکته برای پخت لازانیای خوش طعم رازهای آشپزی راز تهیه یک پاستای خوش طعم اشتباهات شایع در آشپزی بهترین وقت برای افزودن اجیل پلو مرغ آجیل پلو



لینک منبع :آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم

Images for آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-آجیل-پلو-خوش-طعم.html‎Cachedآموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم ،آموزش غذاهای مجلسی،آموزش غذاهای خوشمزه و مجلسی عالی، بهترین غذهای مجلسی خوش طعم،غذاهای مجلسی آجیل پلو طعم عالی. طرز تهیه آجیل پلو متفاوت و مجلسی - پارس ناز www.parsnaz.com/prepare-different-dishes-clutches.html‎Cachedطرز تهیه آجیل پلو متفاوت و مجلسی برای تهیه یک غذای متفاوت و خوش طعم با برنج با آموزش ما در پارسناز همراه باشید شاید فکر کنید برای پخت این قاطی. آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم - parsnaz.ir khabaryab.in/articles/12076-13-آموزش-تهیه-آجیل-پلو-خوش-طعم-parsnaz-ir آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم - parsnaz.ir ... رازهای یک زرشک پلو خوش طعم که سرآشپزها نمی گویند نکات مهم ...رازهای یک زرشک ... طرز تهیه زرشک خوشمزه وخوش رنگ ؟ آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم - خواندنی های مد و لباس modinto.com/p8216/آموزش-تهیه-آجیل-پلو-خوش-طعم 14 دسامبر 2016 ... آموزش تهیه آجیل پلو خوش طعم ،آموزش غذاهای مجلسی،آموزش غذاهای خوشمزه و مجلسی عالی، بهترین غذهای مجلسی خوش طعم،غذاهای مجلسی آجیل پلو طعم عالی. رازهای یک زرشک پلو خوش طعم که سرآشپزها نمی گویند - بیتوته www.beytoote.com/.../barberry1-rice1-delicious-secret.html‎Cached Similarرازهای زرشک پلو نکاتی برای پخت زرشک پلو , رازهایی برای پخت زرشک پلو , زرشک ... بسیاری از افراد تصور می‌کنند که روش طبخ زرشک پلوا بسیار ساده است در حالی که رعایت نکته‌های ظریفی در آن لازم و نشانه حرفه‌ای بودن آشپز است و به شما یک زرشک پلوی خوش طعم و خوش رنگ می دهد. ..... راهنمای نگهداری از آجیل,شیوه نگهداری از آجیل ... آجیل پلو غذای خاص مجلسی news0.ir/news/آجیل%20پلو%20غذای%20خاص%20مجلسی.html‎Cachedطرز تهیه آجیل پلو برای شب یلدا - غذای شب یلدا - آموزش ... تهیه آجیل پلو متفاوت و مجلسی برای تهیه یک غذای متفاوت و خوش طعم با برنج با آموزش ما در ... طرز تهیه آجیل ... بایگانی‌ها طرز تهیه آجیل پلو - آشپزی و شیرینی - پرشین وی persianv.com/ashpazi/tag/طرز-تهیه-آجیل-پلو کباب ماهی سفید یک غذای خوشمزه با ادویه های خوش عطر · کوفته بادمجان با سس مخصوص برای دوستداران بادمجان · مرغ ترخونی یک غذای خوش طعم برای مهمانی هایتان ... طرز تهیه آجیل پلو غذای خاص مجلسی -آکا - تی نیوز https://tnews.ir/news/5d0f89719093.html‎Cached13 جولای 2017 ... به گزارش آکا ایران: برای ته یه یک غذای متفاوت و خوش طعم با برنج با آموز ش ما در همراه ب اش ید ! شاید فکر کنید برای طبخ این قاطی پلو باید یک ... آجیل پلو - بهارسایت baharsite.com/?p=992‎Cached Similarطرز تهیه : *گوشت چرخ شده را با پیاز داغ و نمک و فلفل و زردچوبه مخلوط کنید و ورز ... *نیم دیگری از برنج رو توی یه دیس بریزین و از گوشت های قلقلی سرخ شده روش ...