مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر

[ad_1]

 

کد مطلب: 423966

هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر

بخش دانش و فناوری الف،23 آذر95

اعلام خبر آسیب‌پذیری امنیتی خطرناک سه مدل از روترهای نت گیر باز هم این شرکت فناوری را در مرکز توجه قرار داده است.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۵

 خبرگزاری فارس به نقل از تک تایمز، آسیب پذیری های یاد شده به هکرها امکان می‌دهد تا کنترل کامل روترها را در دست گرفته و علاوه بر این داده های حساس رد و بدل شده از طریق این روترها را سرقت کنند.

سه روتر نت گیر که به همین علت دچار مشکل شده و نباید مورد استفاده قرار بگیرند R8000، R7000 و R6400 نام دارند و متخصصان امنیتی هشدار داده اند که استفاده از آنها باید متوقف شود.

کاربران این روترها در صورت بازدید از سایت های آلوده و دست کاری شده شاهد اجرای کدهای مخرب و سرقت اطلاعات خود خواهند بود.

اولین بار یک محقق امنیتی با نام مستعار Acew0rm از این موضوع مطلع شد. وی جزییات فنی این آسیب پذیری را بر روی اینترنت ارسال کرد. سپس نت گیر ضمن تایید موضوع تصریح کرد که برای برطرف کردن مشکلات یاد شده تلاش خواهد کرد. این شرکت برای حل موقت مشکل مذکور یک بسته نرم افزاری عرضه کرده و از کاربران خواسته بعد از راه اندازی مجدد روترها این بسته ها را نصب و مورد استفاده قرار دهند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ نت گیر

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پارسی نیوزمشرق نیوز ارتش سوریه از ساعات اولیه جمعه شب در چندین منطقه در حومه دمشق و استان الف پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی کدامند؟ در آخرین آماری که از فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی منتشر شده است بار دیگر گوشی الف شرایط استخدام در وزارت اطلاعات چیست؟به گزارش باشگاه خبرنگاران، قوانین استخدام در وزارت اطلاعات به شرح ذیل است ماده ۱ـ به پارسی نیوز «مشرق نیوز» ارتش سوریه از ساعات اولیه جمعه شب در چندین منطقه در حومه «دمشق» و استان «ادلب الف پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی کدامند؟ در گزارشی که امروز توسط منتشر شد، سامسونگ گلکسی اس ۷ اج به عنوان پرفروش‌ترین الف شرایط استخدام در وزارت اطلاعات چیست؟ به گزارش باشگاه خبرنگاران، قوانین استخدام در وزارت اطلاعات به شرح ذیل است ماده ۱ـ به منظور



لینک منبع :هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر

هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950923000196‎Cached13 دسامبر 2016 ... سه روتر نت گیر که به همین علت دچار مشکل شده و نباید مورد استفاده قرار بگیرند R8000، R7000 و R6400 نام دارند و متخصصان امنیتی هشدار داده اند ... هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/هشدار-در-مورد-آسیب‌پذیری-روترهای-نت-گیر 13 دسامبر 2016 ... اعلام خبر آسیب‌پذیری امنیتی خطرناک سه مدل از روترهای نت گیر بازهم این شرکت فناوری را در مرکز توجه قرار داده است. هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/.../-font-style-هشدار-در-مورد-آسیب‌پذیری-روترهای-نت-گیر-font- 13 دسامبر 2016 ... سه روتر نت گیر که به همین علت دچار مشکل شده و نباید مورد استفاده ... R7000 و R6400 نام دارند و متخصصان امنیتی هشدار داده اند که استفاده از آنها ... جی نیوز - هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر jnews.jamaran.ir/news/id/1802522 13 دسامبر 2016 ... هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر. گردآوری جی نیوز : آسیب پذیری های یاد شده به هکرها امکان می‌دهد تا کنترل کامل روترها را در دست گرفته و ... هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر - بازار خبر www.news-bazar.com/.../هشدار-در-مورد-آسیب-پذیری-روترهای-نت-گیر هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر. ﺳﻪشنبه 23 آذر 1395 10:45 ۵۰ روز و ۲۰ ساعت پیش خبرگزاری فارس 0 0. هشدار در مورد آسیب‌پذیری روترهای نت گیر ... آسیب پذیری جدید در مودم نت گیر - پایگاه خبری ایران آی تی نیوز https://iranitnews.ir/آسیب-پذیری-جدید-در-مودم-نت-گیر/‎Cached15 دسامبر 2016 ... به گزارش کلیک، آسیب پذیری های شناسایی شده در این مودم بی سیم به هکرها امکان ... سه روتر نت گیر که به همین علت دچار مشکل شده و نباید مورد استفاده قرار ... امنیتی به کاربران هشدار داده اند که استفاده از آنها فوراً باید متوقف شود. کشف آسیب پذیری جدید در سه مدل مودم نت گیر - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/09/23/net-gear-modem-owners-be-carful/‎Cachedسه روتر نت گیر که به همین علت دچار مشکل شده و نباید مورد استفاده قرار بگیرند R8000، R7000 و R6400 نام دارند و متخصصان امنیتی به کاربران هشدار داده اند که ... ده کاربرد شگفت انگیز صدا - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/09/23/10-incredible-function-for-sound/‎Cachedدر این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۰ مورد از کاربردهای شگفت انگیز صدا در زمینه های .... اعلام خبر آسیب‌پذیری امنیتی خطرناک سه مدل از روترهای نت گیر باز هم این ... قرار بگیرند R8000، R7000 و R6400 نام دارند و متخصصان امنیتی به کاربران هشدار داده ... اخبار - روزنامه تعادل www.taadolnewspaper.ir/بخش-اخبار-2/56968-اخبار‎Cached15 دسامبر 2016 ... هشدار در مورد آسیب‌پذیری «روترهای نت گیر». تک تایمز| اعلام خبر آسیب‌پذیری امنیتی خطرناک سه مدل از روترهای نت گیر باز هم این شرکت فناوری را ... دستور توقف استفاده از سه مدل مودم نت گیر - spinews spinews.ir/.../74592-دستور-توقف-استفاده-از-سه-مدل-مودم-نت.html‎Cached13 دسامبر 2016 ... اعلام خبر آسیب‌پذیری امنیتی خطرناک سه مدل از روترهای نت گیر باز هم این شرکت ... سه روتر نت گیر که به همین علت دچار مشکل شده و نباید مورد استفاده قرار ... امنیتی به کاربران هشدار داده اند که استفاده از آنها فوراً باید متوقف شود.