مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد

[ad_1]

اسکوتر برقی میجیا ساخت شیائومی دارای برد ۳۰ کیلومتر و قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار خواهدبود.

شیائومی به‌تازگی از یک اسکوتر برقی به نام میجیا رونمایی کرده است. این محصول نسبت به QiCycle که پیش‌تر توسط شیائومی معرفی شده است، ارزان‌تر و جابه‌جایی آن بسیار آسان‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود اسکوتر برقی میجیا روز ۲۵ آذر به قیمت ۲۰۰۰ یوآن چین (معادل ۲۹۰ دلار آمریکا) روانه بازار شود.

محصول جدید شیائومی در دو رنگ‌بندی سفید و سیاه عرضه خواهد شد. این اسکوتر می‌تواند با حمل فردی به وزن ۷۵ کیلوگرم، برد ۳۰ کیلومتری داشته باشد. در میجیا از باتری ۲۸۰ وات‌ساعت و موتور ۵۰۰ وات استفاده شده است که می‌تواند این اسکوتر را به سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت برساند.

اسکوتر میجیا شیائومی

شیائومی در اسکوتر میجیا از سیستم ترمز احیاکننده (KERS) استفاده کرده است اما دیسک ترمز معمولی نیز در آن وجود دارد. بنابراین می‌توان در ۴ متر به توقف کامل رسید. همان‌طور که گفتیم این اسکوتر در دو رنگ‌بندی عرضه خواهد شد. کاربران می‌توانند در عرض ۳ ثانیه آن را تا کنند و با توجه وزن ۱۲.۵ کیلوگرمی آن، به‌راحتی جابه‌جا کنند.

اسکوتر میجیا شیائومی

از قابلیت‌های اسکوتر میجیا می‌توان به داشتن یک اپلیکیشن برای تلفن‌های هوشمند اشاره کرد که در مورد سرعت فعلی، میزان شارژ و مسافتی که می‌توان طی کرد، اطلاعاتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اپلیکیشن امکان نظارت بر باتری را به شما می‌دهد و در صورتی که مشکلی به وجود آید، به شما هشدار خواهد داد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ویوو دو گوشی و را معرفی کرد؛ پردازنده‌ی ویوو یکی دیگر از کمپانی‌های جویای نام در صنعت گوشی‌های هوشمند از کشور چین است که تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند …پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های ویوو دو گوشی و را معرفی کرد؛ پردازنده‌ی اسنپدراگون ویوو دو گوشی و را مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون و دوربین جلوی مگاپیکسل معرفی کرد که تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل



لینک منبع :شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد

شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/13/149592/xiaomi-mijia-electric-scooter/‎Cached13 دسامبر 2016 ... شیائومی به‌تازگی از یک اسکوتر برقی به نام میجیا رونمایی کرده است. این محصول نسبت به QiCycle که پیش‌تر توسط شیائومی معرفی شده است، ... شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد - تکنومون technomon.com/.../شیائومی-از-اسکوتر-برقی-میجیا-رونمایی-کرد‎Cached14 دسامبر 2016 ... شیائومی به‌تازگی از یک اسکوتر برقی به نام میجیا رونمایی کرده است. این محصول نسبت به QiCycle که پیش‌تر توسط شیائومی معرفی شده است، ... رونمایی شیائومی از اسکوتر برقی میجیا – شیائومی شاپ https://www.xiaomishop.ir/رونمایی-شیائومی-اسکوتر-برقی-میجیا/‎Cached26 دسامبر 2016 ... اسکوتر برقی میجیا شیائومی در دو رنگ‌بندی سفید و سیاه عرضه شده است. ... میجیا می‌توان به داشتن یک اپلیکیشن برای تلفن‌های هوشمند اشاره کرد ... Images for شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد | SHARE4U.IR share4u.ir/?p=40775 خانه » آموزش » شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد ... کرد. اسکوتر برقی میجیا ساخت شیائومی دارای برد ۳۰ کیلومتر و قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار خواهدبود. اسکوتر برقی شیائومی رونمایی شد؛ خبری از خودروی الکتریکی ... hendevaneh.com/اسکوتر-برقی-شیائومی-رونمایی-شد؛-خبری-ا/‎Cachedشیائومی دیروز رویداد رونمایی خود را برگزار کرد؛ اما اثری از خودروی الکتریکی شیائومی دیده نشد، بلکه به جای آن اسکوتر برقی شیائومی با نام میجیا (Mijia) خودنمایی ... شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد - قطره www.ghatreh.com/news/.../شیائومی-اسکوتر-برقی-میجیا-رونمایی-کرد 13 دسامبر 2016 ... شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد. اسکوتر برقی میجیا ساخت شیائومی دارای برد 30 کیلومتر و قیمتی کمتر از 300 دلار خواهدبود. شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد - اخبار جدید لحظه ای ایران ... akhbartop.com/152259/‎Cachedشیائومی به‌تازگی از یک اسکوتر برقی به نام میجیا رونمایی کرده است. این محصول نسبت به QiCycle که پیش‌تر توسط شیائومی معرفی شده است، ارزان‌تر و جابه‌جایی ... شیائومی از Mijia رونمایی کرد: یک اسکوتر برقی با توانایی طی ... digiro.ir/xiaomi-unveils-the-mijia-electric-scooter-30km-range-sub-300-price/‎Cached12 دسامبر 2016 ... شیائومی از Mijia رونمایی کرد: یک اسکوتر برقی با توانایی طی مسافت 30 ... اسکوتر برقی میجیا، به یک باتری قدرتمند شرکت LG، با عنوان 1850 ... طراحی سایت | شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد www.naw3.com/rss.../شیائومی-از-اسکوتر-برقی-میجیا-رونمایی-کرد شیائومی به‌تازگی از یک اسکوتر برقی به نام میجیا رونمایی کرده است. این محصول نسبت به QiCycle که پیش‌تر توسط شیائومی معرفی شده است، ارزان‌تر و جابه‌جایی ...