مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون +ترفند

[ad_1]

با استفاده از این ترفند می توانید مصرف اینترنت سیمکارت در گوشی های آیفون را به صورت چشمگیری کاهش دهید.

 اگر شما از کاربران آیفون هستید و مصرف زیاد دیتای گوشی شما را کلافه کرده است، می توانید از ترفند های زیر استفاده و مصرف دیتای آیفون خود را تا حداکثر کاهش دهید.
کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون +ترفند
1. غیر فعال کردن بروزرسانی نرم افزار ها از طریق دیتا

ممکن است برنامه های شما با استفاده از دیتای گوشی بروزرسانی شوند. برای این که مطمئن شوید برنامه ها دیتای گوشی بروزرسانی نمی شوند وارد بخش Settings شود و در iTunes & App Stores بخش Use Cellular Data را غیرفعال کنید.

2. غیر فعال کردن نرم افزار ها در پس‌زمینه

نرم افزار ها می توانند در حالی که باز نیستند، به اینترنت متصل باشند و بروز شوند و جدید ترین محتوا را دریافت کنند. برای غیر فعال کردن این ویژگی به به قسمت Settings> General> Background App Refresh بروید. با انتخاب خود می توانید چند نرم افزار را استثنا قرار بدهید و آنها در پس زمینه نیز بروز شوند.

3. غیر فعال کردن Wi-Fi Assist

Wi-Fi Assist قابلیتی است که در زمان ضعیف شدن سیگنال وای فای، مانع قطع شدن اینترنت می شود و به صورت خودکار از اینترنت دیتا بهره میگیرد. شاید مصرف از دیتای شما بیش از مصرف از اینترنت وای فای باشد. برای غیر فعال کردن این ویژگی وارد بخش Settings شوید و در بخش Cellular گزینه Wi-Fi Assist را غیرفعال کنید.

4. غیر فعال کردن دیتا در iCloud Drive

اگر فایل ها و اسناد خود را در iCloud ارسال می کنید، استفاده اینترنت این بخش را Wi-Fi Only کنید. به آدرس Settings> iCloud> iCloud Drive بروید و استفاده از دیتای موبایل را غیرفعال کنید.

5. غیر فعال کردن حالت استریم موسیقی و پادکست

غیر فعال کردن حالت استریم موسیقی و پادکست در زمان استفاده از اینترنت خط، مصرف دیتا را به صورت چشمگیری کاهش میابد. در این صورت شما به جای استریم مجبور به دانلود فایل هستید. با انجام این کار، مصرف دیتای شما مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند. برای غیر فعال کردن این ویژگی  به بخش Setting> Music بروید. در بخش Streaming و Downloads گزینه Use Cellular Date را غیرفعال کنید.

اگر این اقدام خیلی برای‌تان سخت است و فکر می‌کنید شاید گاهی به استفاده از اینترنت سیم‌کارت برای استریم‌کردن نیاز پیدا کنید، بگذارید گزینه اول فعال بماند اما گزینه High Quality on Cellular را غیرفعال کنید تا زمانی که به Wi-Fi دسترسی ندارید موسیقی با کیفیت پایین‌تری پخش شود و حجم کمتری مصرف کنید. برای اپ پادکست هم به بخش Setting> Podcasts بروید و Cellular Data را غیرفعال کنید.

منبع : باشگاه خبرنگاران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونگی تغییر زبان در دستگاه اندرویدی یا آیفونتغییر زبان در گوشی های اندرویدی اگرچه زبان انگلیسی در دنیای قرن یک زبان بین المللی آموزش اینترنتترفتدهای اینترنتیاهو مسنجرآموزش یاهو مسنجر اینترنتترفند اینترنتآموزش اینترنتسرعت اینترنت آموزش ریست کردن گوشی های آیفونآموزش ریست کردن گوشی های آیفون تصور کنید در حال اجرای چند اپلیکیشن روی آیفون تان برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …شرکت سیماران دارای مدلهای متعددی از پنلهای یک واحدی میباشد که در زیر به آنها اشاره بررسی تخصصی از اپل اپس اپل …بررسیتخصصیازاپلاپسهمانطور هم که با ما همراه بودید آیفون های جدید اپل در روز سپتامبر به دنیا معرفی شد دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدیآموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود پایگاه تخصصی پشتیبان همراه کدهای مخفی موبایل۱ در قسمتی که سیم کارت شما قرار میگیره چند تا فلز نازک وجود داره که اون فلزا به سیم الف خودروی سیلندر در ایرانتصویر این خودروی بنتلی سیلندر در منطقه آزاد اروند خرمشهر و آبادان در شبکه های الف تمام زائران امام رضا غذای حضرتی می‌گیرندمعاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با اشاره به توزیع غذای حضرتی به تمام زائران امام چگونگی تغییر زبان در دستگاه اندرویدی یا آیفون تغییر زبان در گوشی های اندرویدی اگرچه زبان انگلیسی در دنیای قرن یک زبان بین المللی محسوب آموزش اینترنتترفتدهای اینترنت یاهو مسنجرآموزش یاهو مسنجر اینترنتترفند اینترنتآموزش اینترنتسرعت اینترنت اینترنت بانک آموزش ریست کردن گوشی های آیفون آموزش ریست کردن گوشی های آیفون تصور کنید در حال اجرای چند اپلیکیشن روی آیفون تان هستید که برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات آموزش تصویری پنلهای تصویری طرح فراز شرکت سیماران دارای سوئیچر داخلی بوده و در حالت معمول نیازی نیز به بررسی تخصصی از اپل اپس اپل اپسسایت دانلود آیفون بررسیتخصصیازاپل همانطور هم که با ما همراه بودید آیفون های جدید اپل در روز سپتامبر به دنیا معرفی شدیکی از دانلود رایگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود یکی از پایگاه تخصصی پشتیبان همراه کدهای مخفی موبایل ۱ در قسمتی که سیم کارت شما قرار میگیره چند تا فلز نازک وجود داره که اون فلزا به سیم کارت وصل ابزار های جاســـــــوسی موبایل و سیم کارت برخی از سایتها هستند که وقتی بر روی لینکی کلیک می کنید صفحه ای جدا در مرورگرتان با عنوان الف خودروی سیلندر در ایران تصویر این خودروی بنتلی سیلندر در منطقه آزاد اروند خرمشهر و آبادان در شبکه های اجتماعی



لینک منبع :کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون +ترفند

کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون +ترفند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../کاهش-مصرف-اینترنت-سیمکارت-در-آیفون-ترفند‎Cached13 دسامبر 2016 ... با استفاده از این ترفند می توانید مصرف اینترنت سیمکارت در گوشی های آیفون را به صورت چشمگیری کاهش دهید. کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون +ترفند - بیتوته www.beytoote.com/computer/.../reduce-internet2-iphone.html‎Cachedآموزش تنظیمات اینترنت در آیفون ترفندهای آیفون گوشی های آیفون , کاهش مصرف اینترنت , کاهش مصرف اینترنت حجمی,نرم افزار کاهش مصرف اینترنت,روش کاهش مصرف ... ۵ ترفند آیفون برای کاهش مصرف بسته اینترنت موبایل - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../5-روش-کم‌کردن-مصرف-اینترنت-آیفون/‎Cached21 مارس 2017 ... ۵ ترفند آیفون برای کاهش مصرف بسته اینترنت موبایل. نویسنده: اسماعیل دلخموش ۳۰ ... ۱- بروزرسانی‌ اپ‌ها را از طریق دیتای سیم‌کارت غیرفعال کنید. پنج روش برای کاهش مصرف دیتا در آیفون | موبایل‌ کمک https://mobilekomak.com/.../پنج-روش-کاهش-مصرف-دیتا-آیفون/‎Cachedیکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران تلفن‌های هوشمند، حجم دیتای مصرفی آ‌‌‌‌نها و عدم اتمام حجم بسته اینترنت سیم کارت تا قبل از زمان مشخص آن است. در ادامه به معرفی پنج ... هفت راهکار برای کاهش حجم مصرفی اینترنت سیم کارت در iOS 9 - اپراتک appratech.net/2947-tips-to-reduce-high-data-usage-on-iphone-ios-9.html‎Cached Similarقابلیت Wi-Fi Assist از جمله ویژگی‌های جدیدی است که اپل در iOS 9 قرار داده است. ... این راهکار یک ترفند عالی برای کاهش مصرف اینترنت سیم کارت خواهد بود. آموزش کاهش و محدود کردن اینترنت سیم کارت آیفون - آموزش ترفندهای ... www.almasp.com/.../472-آموزش-مدیریت-کاهش-مصرف-اینترنت-در-آیفون-و-آیپد.html‎Cachedآموزش ترفند کاهش مصرف اینترنت در آیفون و آیپد ✚ آموزش مدیریت مصرف اینترنت وای فای و سیم کارت در آیفون و آیپد ✚ محدود کردن اینترنت برای برنامه های آیفون. ترفند کاهش مصرف اینترنت در آیفون - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/09/30/how-to-reduce-data-usage-in-iphones/‎Cached20 دسامبر 2016 ... غیر فعال کردن حالت استریم موسیقی و پادکست در زمان استفاده از اینترنت خط، مصرف دیتا را به صورت چشمگیری کاهش میابد. در این صورت شما به ... راه های کاهش مصرف اینترنت در آیفون | سلولار در ایفون - NIC - NIC https://www.apple-nic.com/.../2601-7-راهکار-ساده-برای-کاهش-مصرف-اینترنت-روی-گوشی-آیفون.html‎Cached7 راهکار ساده برای کاهش مصرف اینترنت روی گوشی آیفون. دوشنبه, 10 اسفند 1394. Mohammad · آموزش ترفندهای خاص اپل آیفون 7 - آیفون 7 اس ... تبلیغاتی بر روی آیفون از سلولار استفاده میکنند که نسبتا حجم زیادی از اینترنت خط را میگیرند . کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون +ترفند | Simplate Shop simplate.ir/2016/12/28/کاهش-مصرف-اینترنت-سیمکارت-در-آیفون-ترف/ 28 دسامبر 2016 ... با استفاده از این ترفند می توانید مصرف اینترنت سیمکارت در گوشی های آیفون را به صورت چشمگیری کاهش دهید. | A shoping wp theme website. کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون +ترفند | سایت خبری ترجمه 22t.ir/کاهش-مصرف-اینترنت-سیمکارت-در-آیفون-ترف/‎Cachedبه وسیله این ترفند می توانید مصرف اینترنت سیمکارت در گوشی های آیفون را به ... می توانید از ترفند های زیر استفاده و مصرف دیتای آیفون خود را تا نهایتاً کاهش دهید.