مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد

[ad_1]

نوکیا 150، فیچرفون تازه معرفی‌شده اچ‌ام‌دی گلوبال است که در سه‌ماهه آینده روانه بازار خواهد شد.

اچ‌ام‌دی گلوبال، نام یک کمپانی فنلاندی است که در حال حاضر، حق استفاده از برند نوکیا در تلفن‌های هوشمند را از مایکروسافت خریداری کرده است و می‌تواند محصولات جدیدی تحت برند نوکیا روانه بازار کند.

گفته‌ می‌شود این کمپانی در حال حاضر روی تلفن‌های هوشمند جدیدی کار می‌کند که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید هستند و قرار است در رویداد MWC 2017 معرفی شوند.

البته نکته‌ای که در مورد حق امتیاز برند نوکیا وجود دارد، این است که در کنار تلفن‌های هوشمند، اچ‌ام‌دی گلوبال حق استفاده از این برند در گوشی‌های ساده و ارزان را نیز تصاحب کرد و جالب است بدانید اولین محصولی که با برند نوکیا معرفی کرده، یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید نیست، بلکه یک گوشی ساده به نام نوکیا 150 است.

فیچرفون نوکیا 150 و مدل دو سیم‌کارت آن دارای قیمتی در حدود ۲۶ دلار هستند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری، نوکیا 150 دارای یک صفحه نمایشگر ۲.۴ اینچی بوده و از کیپد فیزیکی، بلوتوث، رادیو اف‌ام، ام‌پی3 پلیر و درگاه میکرو اس‌دی بهره می‌برد.

در این فیچرفون درگاه میکرو USB تعبیه شده است تا بتوان برای شارژ نوکیا 150 از آن استفاده کرد. همچنین یک دوربین VGA نیز در پشت گوشی قرار دارد.

از مشخصات قدرتمند این محصول، باتری آن است که با هر بار شارژ کامل می‌توان از ۲۲ ساعت مکالمه بهره برد. در صورت عدم استفاده از گوشی، باتری مدل تک سیم‌کارت تا ۳۱ روز دارای شارژ خواهد بود و باتری مدل دو سیم‌کارت نیز تا ۲۵ روز دوام خواهد آورد.

اچ‌ام‌دی قصد دارد نوکیا 150 را در سه‌ماهه آتی با قیمت ۲۶ دلار در بازار اروپا، آسیا و آفریقا عرضه کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ تا …یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده‌ها یا میان قیمت‌ها هستنداین ۳ گوشی سونی را از بازار بخرید به روز رسانی …این ۳ گوشی سونی را از بازار بخرید به روز رسانی مهر ۱۷ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار ۹۸ بررسی وان ای پلاس اچ‌تی‌سی زومیتطراحی وان ای ۹ پلاس از همان زبان طراحی آشنای سایر گوشی‌های اچ‌تی‌سی بهره می‌بردایسوس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادایسوسجستارهای وابسته شرکت گیگابایت تکنولوژی شرکت ام‌اس‌آی مایکرواِستار اینترنشنال نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی جی داداش من آیدی تلگراممو چند نظر پایین تر دادم وقتی میگی صفحه نمایش جی از اس بهتره پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است گوشی برای استفاده از سیم کارت های گوشی برای استفاده از سیم کارت های نسل چهارم تلفن همراه به گوشی های مخصوص نیاز دارد نظرات کاربران در مورد گوشی …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعاتبهترین پرینتر های سال گجت نیوز۱۸ آذر ۹۵ ساعت ۱۴۴۵ افشای تصاویری جذاب از گلکسی مدل در رنگ مشکی ۱۸ آذر ۹۵ ساعت ۱۴ مقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابرگلکسیاستمام عاشقان حوزه گوشی‌های هوشمند اینک سخت منتظر مقایسه آیفون با گلکسی اس سامسونگ بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ تا ۱میلیون و ۳۰۰ یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از این ۳ گوشی سونی را از بازار بخرید به روز رسانی این ۳ گوشی سونی را از بازار بخرید به روز رسانی مهر ۱۷ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار ۹۸ دیدگاه ها ایسوس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ایسوس جستارهای وابسته شرکت گیگابایت تکنولوژی شرکت ام‌اس‌آی مایکرواِستار اینترنشنال بررسی وان ای پلاس اچ‌تی‌سی زومیت طراحی وان ای ۹ پلاس از همان زبان طراحی آشنای سایر گوشی‌های اچ‌تی‌سی بهره می‌برد نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی جی داداش من آیدی تلگراممو چند نظر پایین تر دادم وقتی میگی صفحه نمایش جی از اس بهتره معلومه پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است گوشی برای استفاده از سیم کارت های گوشی برای استفاده از سیم کارت های نسل چهارم تلفن همراه به گوشی های مخصوص نیاز دارد نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل سامسونگ بهترین پرینتر های سال گجت نیوز ۱۸ آذر ۹۵ ساعت ۱۴۴۵ افشای تصاویری جذاب از گلکسی مدل در رنگ مشکی ۱۸ آذر ۹۵ ساعت ۱۴۱۲ آیا مقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابر تمام عاشقان حوزه گوشی‌های هوشمند اینک سخت منتظر مقایسه آیفون با گلکسی اس سامسونگ هستند



لینک منبع :اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد

Images for اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/13/149580/hmd-unveils-nokia-150/‎Cached13 دسامبر 2016 ... نوکیا 150، فیچرفون تازه معرفی شده اچ‌ام‌دی گلوبال است که در سه ماهه آینده روانه بازار خواهد شد. اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد - تکنومون technomon.com/.../اچ-ام-دی-از-گوشی-نوکیا-150-رونمایی-کرد‎Cached14 دسامبر 2016 ... نوکیا 150، فیچرفون تازه معرفی شده اچ‌ام‌دی گلوبال است که در سه ماهه آینده روانه بازار خواهد شد. - اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../اچ-ام-دی-از-گوشی-نوکیا-150-رونمایی-کرد/ 22 آوریل 2017 ... اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد. اچ‌ام‌دی گلوبال، نام یک کمپانی فنلاندی است که در حال حاضر، حق استفاده از برند نوکیا در تلفن‌های هوشمند را ... اچ ام دی از گوشی نوکیا ۱۵۰ رونمایی کرد khabarooz.com/post/40049 اچ ام دی از گوشی نوکیا ۱۵۰ رونمایی کرد نوکیا 150، فیچرفون تازه معرفی‌شده اچ‌ام‌دی گلوبال است که در سه‌ماهه آینده روانه بازار خواهد شد. اچ‌ام‌دی گلوبال، نام یک کمپانی ... اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29711845 14 دسامبر 2016 ... شرکت HMD فیچرفون ساده ای با برند نوکیا تولید کرد. به بازار راه یابد. البته شرکت اچ ام دی علاوه بر حق امتیاز برند نوکیا و تولید گوشی های ... اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد spinews.ir/.../74625-اچ-ام-دی-از-گوشی-نوکیا-150-رونمایی-کرد.html چهار شنبه, ۲۴ آذر ۹۵ ساعت ۰۸:۳۰. اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد. فیس‌بوک تلگرام. ذخیره. نوکیا 150، فیچرفون تازه معرفی‌شده اچ‌ام‌دی گلوبال است که در سه‌ماهه ... اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/152593/‎Cachedاچ‌ام‌دی گلوبال، نام یک کمپانی فنلاندی است که در حال حاضر، حق استفاده از برند نوکیا در تلفن‌های هوشمند را از مایکروسافت خریداری کرده است و می‌تواند محصولات جدیدی ... طراحی سایت | اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد - نوآوران البرز www.naw3.com/rss_detail/اچ-ام-دی-از-گوشی-نوکیا-150-رونمایی-کرد اچ‌ام‌دی گلوبال، نام یک کمپانی فنلاندی است که در حال حاضر، حق استفاده از برند نوکیا در تلفن‌های هوشمند را از مایکروسافت خریداری کرده است و می‌تواند محصولات جدیدی ... خراسان جنوبی | شماره :19424 | تاریخ 1395/9/25 khorasanjonobi.khorasannews.com/newspaper/page/19424/5/169885/0 15 دسامبر 2016 ... اچ ام دی از گوشی نوکیا 150 رونمایی کرد. اچ‌ام‌دی گلوبال، نام یک کمپانی فنلاندی است که در حال حاضر حق استفاده از برند نوکیا در تلفن‌های هوشمند را از ...