مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش وزن سریع‌ با غذاهای کم کربوهیدرات

[ad_1]
به گزارش بلاغ، به نقل از پایگاه خبری یورک الرت در اینترنت، محققان علوم پزشکی در مایو کلینیک در آمریکا می گویند مصرف غذای کم کربوهیدرات، نسبت به غذاهای کم چرب، نتایج بهتری برای کاهش وزن افراد دارد.
دکتر هیتر فیلد و همکارانش در این کلینیک می گویند برای کاهش وزن در کوتاه مدت، بهتر است از رژیم غذایی کم کربوهیدرات استفاده شود و این رژیم، نسبت به غذاهای کم چرب، نتایج بهتری در کوتاه مدت دارد.
کاهش وزن سریع‌ با غذاهای کم کربوهیدرات
دانشمندان می گویند به طور کلی بهتر است مردم را به خوردن غذاهای واقعی و کمتر فرآوری شده تشویق کنیم و آنها را از مصرف ساندویچ،‌ سس و گوشت های آماده شده منع کنیم.
عوامل موثر در ایجاد چاقی شامل عوامل ارثی، پرخوری، تغییر سوخت وساز بافت چربی، کاهش تولید گرما ، کاهش فعالیت جسمی بدون کاهش مقدار غذای دریافتی و برخی از داروهاست.
افزایش چربی شکم نیز که به چاقی شکم موسوم است با افزایش خطر بروز بیماری های قلبی عروقی همراه است.
محققان بر این باورند که ذخیره اصلی انرژی بدن، چربی است.
برخی بیماران از افزایش پیشرونده وزن شکایت می کنند، حال آنکه مقدار غذای دریافتی آنها افزایش نیافته است.
باید گفت که چنین وضعیتی کاملاً امکان پذیر است.
کاهش پیشرونده توده عضلانی بدن که با افزایش سن روی می دهد، امری اجتناب ناپذیر است.
در عین حال به دلیل کاهش توانایی بدن در سوزاندن چربی ها، وزن افزایش می یابد.
در این حالت اگر مقدار کالری دریافتی به میزان قبلی باقی بماند، به ناچار افزایش وزن خواهیم داشت که بیشتر از چربی تشکیل شده است.
بنابراین تولید انرژی کاهش می یابد و برای جبران انرژی از دست رفته نیاز به دریافت مقدار بیشتری ماده غذایی خواهد بود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن کاهش وزن بدون گرسنگیروش کاهش وزنروش کاهش وزن سریعروش کاهش وزنروش کاهش وزن با کاهش وزن و لاغری سریع با ابلیمو ابلیمو و کاهش وزن …کاهش وزن سریع با آبلیمو ن وشیدن آب همراه با لیموترش نه تنها به روند کاهش وزن سرعت می رژِیم لاغری رژِیم شیر برای کاهش سریع وزن بدن …پیشگیری از شل شدن پوست بعد از کاهش وزن لاغری سریعتر با مصرف روزانه سیب چند اشتباه رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما مجله سلامتی دکتر کرمانی رژیم لاغری و کاهش وزنجدیدترین مقالات چگونه جلوی چرخه ی کاهش و افزایش وزن را بگیریم؟ از اینکه با یک تغذیه در ورزشکاران برای درک بهتر میتوانید قبل از مطالعه این بخش مبحث تغذیه متعادل را مطالعه فرماییدکم شدن پنج کیلو وزن در یک هفتهکم شدن پنج کیلو وزن در یک هفته رژیم های غذایی زیادی وجود دارد که در مدت زمان اندکی می چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم …اگر به فکر کم کردن چند کیلو وزن اضافه خود هستید،به راحتی می توانید این کار را انجام دهیدکلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در نقش لوبیاها در کاهش وزن مطالب پیشنهادی مژده به چاق ها در ماه رمضان تاثیر روزه بر کاهش و افزایش وزن تنقلات هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن کاهش وزن بدون گرسنگیروش کاهش وزنروش کاهش وزن سریعروش کاهش وزنروش کاهش وزن با تردمیلروش کاهش وزن و لاغری سریع با ابلیمو ابلیمو و کاهش وزن بدن کاهش وزن سریع با آبلیمو ن وشیدن آب همراه با لیموترش نه تنها به روند کاهش وزن سرعت می‌بخشد رژِیم لاغری رژِیم شیر برای کاهش سریع وزن بدن ایران کوک پیشگیری از شل شدن پوست بعد از کاهش وزن لاغری سریعتر با مصرف روزانه سیب چند اشتباه رایج که رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما را مجله سلامتی دکتر کرمانی رژیم لاغری و کاهش وزن سایت دکتر کرمانی این روز ها با نگرش متفاوتی که نسبت به دنیای تغذیه و رژیم غذایی داشته تغذیه در ورزشکاران برای درک بهتر میتوانید قبل از مطالعه این بخش مبحث تغذیه متعادل را مطالعه فرمایید کم شدن پنج کیلو وزن در یک هفته کم شدن پنج کیلو وزن در یک هفته رژیم های غذایی زیادی وجود دارد که در مدت زمان اندکی می توانند چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید اگر به فکر کم کردن چند کیلو وزن اضافه خود هستید،به راحتی می توانید این کار را انجام دهید کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان درمان درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در رگ نقش لوبیاها در کاهش وزن مطالب پیشنهادی مژده به چاق ها در ماه رمضان تاثیر روزه بر کاهش و افزایش وزن تنقلات،عامل اصلی



لینک منبع :کاهش وزن سریع‌ با غذاهای کم کربوهیدرات

کاهش وزن سریع‌ با غذاهای کم کربوهیدرات - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/news/.../کاهش-وزن-سریع‌-با-غذاهای-کم-کربوهیدرات 14 دسامبر 2016 ... رژیم غذایی کم کربوهیدرات ، نسبت به غذاهای کم چرب، نتایج بهتری در کوتاه مدت دارد. کاهش وزن با رژیم غذایی کم کربوهیدرات - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کاهش-وزن-با-رژیم-غذایی-کم-کربوهیدرات‎Cached22 دسامبر 2016 ... یک مطالعه جدید بیان می کند که رژیم های کم کربوهیدرات در واقع می توانند برای کاهش وزن موثرتر باشند. رژیم غذایی کربوهیدرات بهترین راه لاغری سریع - نمناک namnak.com/رژیم-غذایی-کربوهیدرات.p37968‎Cachedبرای کاهش وزن رژیم غذایی کم کربوهیدرات از رژیم های کم چرب تاثیر بیشتری دارند. ... و تاثیر قند خون و انسولین پایین را که از مزایای برنامه غذایی با کربوهیدرات کم ... راز لاغری سریع با رژیم غذایی کم کربوهیدرات - tanas tanas.ir/راز-لاغری-سریع-با-کاهش-کربوهیدرات/‎Cachedراز لاغری سریع با رژیم غذایی کم کربوهیدراتReviewed by ادمین on Jun 11Rating: 5.0راز لاغری سریع فقط با کاهش کربوهیدرات مصرفیشما با این راز می‌توانید هر روز ... مکانیسم عملکرد رژیم غذایی کم کربوهیدرات چگونه است؟ - رژیم سلامتی https://www.foodregime.com/...غذایی/...غذایی/673-مکانیسم-عملکرد-رژیم-غذایی-کم-کربوهیدرات-چگونه-است؟.html‎Cachedدر 1 - 2 هفته اول غذا خوردن با کربوهیدرات پایین، مردم تمایل به از دست دادن وزن با سرعت بالا ... 5 خطر رژیم‌های فاقد کربوهیدرات - تبیان article.tebyan.net/219486/5-خطر-رژیم-های-فاقد-کربوهیدرات‎Cached30 آگوست 2012 ... معروف‌ترین رژیم لاغری کم کربوهیدرات رژیم اتکینز است. این رژیم در طولانی مدت بی ... کاهش وزن سریع با رژیم های لاغری نامتعادل(2) · آشنایی با ... کاهش وزن و لاغری با رژیم غذایی کم کربوهیدرات | الوندشاپ alvandshop.ir/کاهش-وزن-و-لاغری-با-رژیم-غذایی-کم-کربوهی/‎Cached25 دسامبر 2016 ... کاهش وزن و لاغری با رژیم غذایی کم کربوهیدرات و رژیم غذایی کم چربی برای افراد چاق و برنامه لاغری سریع با مکمل لاغری قوی شکم پهلو برای کاهش ... رژیم غذایی با پروتئین بالا و کم کربوهیدرات - سبک سلامتی https://sabkesalamati.com/foodregime/92-lowcarbregime‎Cached31 مه 2017 ... یاد بگیرید که رژیم های کاهش وزن پر پروتئین و کم کربوهیدرات چگونه عمل می کنند و جوانب مثبت و منفی آنها را بدانید. در این مقاله می خوانید:. مقایسه رژیم غذایی با کربوهیدرات کم و کربوهیدرات زیاد www.hidoctor.ir/55555_مقایسه-رژیم-غذایی-با-کربوهیدرات-کم-و-کر.html/‎Cached Similar27 دسامبر 2014 ... لاغری سریع کاهش وزن رژیم لاغری کربوهیدرات رژیم کم کربوهیدرات رژیم غذایی ... ابتدا ، اجازه دهید با رژیم‌های غذایی با کربوهیدرات بالا آغاز کنیم. بلاغ مازندران - کاهش وزن سریع‌ با غذاهای کم کربوهیدرات www.bloghnews.com/fa/doc/news/.../کاهش-وزن-سریع-غذاهای-کم-کربوهیدرات 14 دسامبر 2016 ... رژیم غذایی کم کربوهیدرات ، نسبت به غذاهای کم چرب، نتایج بهتری در کوتاه مدت دارد.