مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام شرکت بهترین هارد اکسترنال را تولید می کند؟

[ad_1]

هارد اکسترنال این روزها جزء حیاتی ترین تجهیزات دیجیتال جانبی کامپیوتر محسوب می شود. بهاردهای اکسترنال متنوعی با ظرفیت، ظاهر و سرعت های مختلف تولید می شود. انتخاب هارد اکسترنال مناسب یکی از دغدغه های همیشگی خریداران است.

کدام تولیدکننده بهترین هارد اکسترنال را تولید می‌کند؟ این عبارت، سوالی جاودانه است که اغلب خریداران در زمان انتخاب هارد درایو مورد نظر خود می‌پرسند. شاید پاسخ چنین سوالی نزد کمپانی‌هایی نظیر Backblaze باشد که یک کمپانی فعال در زمینه‌ی ارائه‌ی سرویس پشتیبان‌گیری آنلاین است. این کمپانی در حال حاضر بیش از ۴۱٫۰۰۰ هارد درایو در اختیار دارد و گزارش ۲۰۱۵ این کمپانی می‌تواند کمک بزرگی به خریداران هارد اکسترنال باشد.

مطمئنا گزارش‌ها و اطلاعات منتشر شده توسط کمپانی‌های نظیر Backblaze می‌تواند در مورد خرید هارد اکسترنال بسیار یاری کننده باشد، چراکه این کمپانی سالانه چندین هزار هارد درایو مورد استفاده قرار می‌دهد و براساس آمار منتشر شده این کمپانی در حال حاضر بیش از ۴۱٫۰۰۰ هارد درایو در اختیار دارد. یقینا بک‌بلیز گزینه‌هایی را برای خرید انتخاب می‌کند که پایداری بالایی داشته باشند، چراکه در صورت معیوب شدن هارد درایو، بیرون آوردن، قرار دادن و راه‌اندازی یک آرایه‌ی رِید شده امری وقت‌گیر است.

اما هارد اکسترنال های کدام تولیدکننده بیش از سایرین مقاومت داشته و می‌تواند برای مدت طولانی‌تری کار کند؟

کدام تولیدکننده بهترین هارد اکسترنال را تولید می‌کند؟

برای یافتن پاسخ این سوال بهتر است نگاهی به اعداد و ارقام اعلام شده توسط بک‌بلیز داشته باشیم. این کمپانی داده‌های خود را براساس دو فاکتور تقسیم‌بندی کرده است: تولید کننده و نوع خاص هارد درایو. اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی در نگاه اول بسیار پیچیده و غیرقابل درک است، اما در ادامه این داده‌ها را موشکافی خواهیم کرد.

در پایان ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی، بک‌بلیز ۱۵٫۵۲۸ هارد درایو سیگیت، ۲۲٫۹۰۲ هارد درایو از هیتاچی، ۱٫۱۷۴ هارددرایو از وسترن دیجیتال و ۴۷ هارددرایو از توشیبا را در اختیار داشته است. تمامی این درایو‌ها از نظر عمر مصرف با یکدیگر برابر نبوده و هر یک در زمان‌های متفاوتی آغاز به کار کرده‌اند، اما اغلب نمونه‌های چهار ترابایتی و شماری از نمونه‌های ۶ ترابایتی مورد استفاده از سال ۲۰۱۳ آغاز به کار کرده‌اند.

بک‌بلیز برای خرید هارد درایوهای خود از قانون خاصی تبعیت می‌کند و این قانون دریافت بیشترین ظرفیت ممکن در برابر پول پرداختی است. عمر و ماندگاری هارد درایوهای خریداری شده در رتبه‌ی دوم قرار دارد.

در پنج سال اخیر محصولات کمپانی‌ سیگیت و توشیبا از نظر میزان ظرفیت در برابر پول پرداخت شده بهترین گزینه‌ی ممکن برای خرید بوده‌اند.

 محصولاتی نظیر وسترن دیجیتال رِد و توشیبا DT01ACA اخیرا در صف هارد اکسترنال هایی قرار گرفته‌اند که از نظر صرفه‌‌ی اقتصادی مناسب هستند.

کدام شرکت بهترین هارد اکسترنال را تولید می کند؟

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، هارد اکسترنال های هیتاچی در مقایسه با سایر محصولات از پایداری بالاتری برخوردار هستند. اگرچه در بین هارد‌های هیتاچی مورد استفاده توسط بک‌بلیز می‌توان نمونه‌هایی را یافت که عمری بالاتر از هفت سال دارند، اما درصد خرابی این هارد‌ها در سال تنها دو درصد است. در مورد هارد اکسترنال های چهار ترابایتی هیتاچی باید به این نکته اشاره کرده که وضعیت این نمونه‌ها از سایر محصولات کمپانی بهتر است. اطلاعات ارائه شده حاکی از آن است که تنها ۱.۴ درصد از هارد اکسترنالهای چهار ترابایتی هیتاچی در سال از کار می‌افتند.

وسترن دیجیتال در مقایسه با هیتاچی وضعیت بدی دارد. هاردهای سه ترابایتی موسوم به Red این کمپانی پس از سه سال کار، ۷.۶ درصد خرابی داشته‌اند که هرچند آمار چندان درخشانی نیست، اما می‌توان این آمار را رضایت بخش خواند.

هاردهای سه ترابایتی سیگیت فاجعه‌بار به نظر می‌رسند، چراکه بک‌بلیز تقریبا در حدود ۴۰ درصد از درایو‌های سه ترابایتی متعلق به سیگیت را تعویض کرده است. آمار مربوط به سال ۲۰۱۳ برای هاردهای سه ترابایتی سیگیت تنها نشان از خراب شدن ۹.۶ درصدی آن‌ها دارد. در مورد هاردهای چهار ترابایتی وضعیت برای سیگیت کاملا متفاوت است، چراکه میزان خراب شدن این هاردها در سال گذشته ۲.۶ درصد بوده است.

کدام شرکت بهترین هارد اکسترنال را تولید می کند؟

کدامیک از هاردها با دوام‌ترین محصول تولید شده است؟

در صورتی که به دنبال خرید یک هارد اکسترنال هستید، پس بهتر است از انواع هاردها با ظرفیت سه ترابایت دوری کنید. با توجه به آمارهای ارائه شده توسط بک‌بلیز، انتخاب هارد با ظرفیت چهار ترابایت عاقلانه‌تر است. در میان برند‌های مختلف نیز می‌توان به سیگیت و هیتاچی اشاره کرد که قابلیت‌های خود را نمایش داده‌اند.

اگر همچنان برای خرید یک نمونه‌ی سه ترابایتی اصرار داشته باشید، پس GST Deskstar 5K3000 از هیتاچی یکی از بهترین گزینه‌‌های موجود در بازار است. البته باید به این نکته اشاره کرد که این نمونه در مقایسه با سایر هاردهای سه ترابایتی موجود در بازار قیمت بالاتری دارد، اما با خرید این هارد می‌توان مطمئن بود که به احتمال ۹۷ تا ۹۸ درصد هاردتان در سه سال آینده با مشکل خاصی روبرو نخواهد شد. در میان هارد اکسترنال های چهار ترابایتی می‌توان به Deskstar 5K4000 از هیتاچی اشاره کرد. از جمله‌ی محصولاتی که سیگیت تولید کرده و پایداری بسیار پایینی دارند، باید به ۳TB 7200.14 اشاره کرد. اما در این بین ۴TB 7200.15 را باید یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار خواند.

بک‌بلیز به این نکته اشاره کرده که شماری از هاردها نظیر نمونه‌ی سه ترابایتی وسترن دیجیتال و همچنین نمونه‌ی LP 2TB از سیگیت به محض قرار گرفتن در محل خود با مشکلاتی روبرو شده‌ و پیام‌های خطای متعددی را ایجاد کرده‌اند. به نظر کارشناسان این کمپانی ایجاد لرزش توسط تعداد کثیری هارد دیسک در سرور‌های این کمپانی دلیل اصلی از کار افتادن هاردهای این دوکمپانی است.

کدام شرکت بهترین هارد اکسترنال را تولید می کند؟

سامسونگ، توشیبا، نمونه‌های ۶ ترابایتی و بیشتر

متاسفانه بک‌بلیز اطلاعاتی را در مورد عملکرد هارد اکسترنال هایی نظیر توشیبا و سامسونگ ارائه نکرده است. از سویی دیگر با توجه به اینکه سیگیت بخش تولد هارددرایو‌های سامسونگ را در سال ۲۰۱۱ مال خود کرد، از این‌رو نمی‌توان در مورد مقاومت و پایداری هارد‌های تولیدی این کمپانی پیش از رفتن به زیر پرچم سیگیت و پس از آن اظهار نظر کرد. توشیبا و فوجیتسو در حدود ۱۰ درصد از بازار را در اختیار دارند، اما با توجه به اینکه بک‌بلیز از این محصولات استفاده نکرده، از این‌رو اطلاعاتی نیز در مورد کارکرد آنها در دست نیست.

همچنین این کمپانی در مورد درایو‌های ۶ ترابایتی نیز اطلاعاتی را ارائه نداده، اما مطمئنا در گزارش سال آینده شاهد اطلاعاتی در خصوص عملکرد این نوع هاردها خواهیم بود.

منبع: کاموو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟تلویزیون ، یا کدام مدل را بخریم؟ رخ …،،،،پاسخ فوری البته آخرین سری هر مدل و در صورت امکان اینچ و بالاتر پاسخ کامل ، پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …نرم افزار را می توان به عنوان یک استودیوی مجازی کامل نام برد که تمامی معرفی تا از بهترین تلویزیون‌های و اینچی دنیافینلوکس قیمت حدودی تومان چرا زمانی که می‌توانید با کمتر از تومان قیمت لپ تاپ لیست خرید اینترنتی انواع نوت بوک …قیمت لپ تاپ خرید اینترنتی و فروش انواع نوت بوک قیمت لپ تاپ برای خرید لپ تاپ و مشاهده دوچرخه الکتریکی چگونه کار می کند ؟ علم فردادوچرخهالکتریکیچگونهکارانواع موتور الکتریکی برای دوچرخه الکتریکی موتور تمام توان این موتور برای دوچرخه سیستم پیشنهادی برای کار با نرم افزار مزایای خرید این پردازنده این پردازنده دارای هسته فیزیکی می باشد ،که به واسطه الف وانت بار جدید نیسان خودروساز ژاپنی نیسان از مدل نیسان تیتان رونمایی کرد نیسان تیتان تک کابین مدل ۲۰۱۷ رایانه را تعریف کنید؟ سلام دوست عزیز اینجا یه متنی من قبلا داشتم در مورد تعریف کامپیوتر می ذارمش خوشت اومد الف روایت متروکه‌ترین قطعه بهشت زهرامی‌توانی هر پنجشنبه بیایی بهشت‌زهرا، وسط این خیابان بایستی و ببینی که آدم‌های همه لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ تلویزیون ، یا کدام مدل را بخریم؟ رخ شاد ،،، پاسخ فوری البته آخرین سری هر مدل و در صورت امکان اینچ و بالاتر پاسخ کامل ، ، ، پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل نرم افزار را می توان به عنوان یک استودیوی مجازی کامل نام برد که تمامی ابزارها و معرفی تا از بهترین تلویزیون‌های و اینچی دنیا فینلوکس قیمت حدودی تومان چرا زمانی که می‌توانید با کمتر از تومان تلویزیونی – پاتوق تعمیرکاران با سلام خدمت دوستانی که سوال می پرسند لطفا نام و مدل دستگاه و مدت کار کرد دستگاه را بفرمائید قیمت لپ تاپ لیست خرید اینترنتی انواع نوت بوک فروشگاه آنلاین قیمت لپ تاپ خرید اینترنتی و فروش انواع نوت بوک قیمت لپ تاپ برای خرید لپ تاپ و مشاهده لیست دوچرخه الکتریکی چگونه کار می کند ؟ علم فردا دوچرخهالکتریکی انواع موتور الکتریکی برای دوچرخه الکتریکی موتور تمام توان این موتور برای دوچرخه هایی سیستم پیشنهادی برای کار با نرم افزار سیستم پیشنهادی برای کار با نرم افزار الف وانت بار جدید نیسان خودروساز ژاپنی نیسان از مدل نیسان تیتان رونمایی کرد نیسان تیتان تک کابین مدل ۲۰۱۷ دارای رایانه را تعریف کنید؟ رایانه رایانه، یا کامپیوتر به انگلیسی ماشینی است که برای پردازش اطلاعات استفاده می



لینک منبع :کدام شرکت بهترین هارد اکسترنال را تولید می کند؟

کدام تولیدکننده بهترین هارد درایو را تولید می‌کند؟ - زومیت https://www.zoomit.ir/2015/.../who-makes-most-reliable-hard-drives/‎Cached15 آوریل 2015 ... کدام تولیدکننده بهترین هارد درایو را تولید می‌کند؟ این عبارت، سوالی جاودانه است که اغلب خریداران در زمان انتخاب هارد درایو مورد نظر خود می‌پرسند. کدام شرکت بهترین هارد اکسترنال را تولید می کند؟ | ستاره setare.com/.../کدام-شرکت-بهترین-هارد-اکسترنال-را-تولید-می-کند‎Cached24 ژانویه 2016 ... هارد اکسترنال این روزها جزء حیاتی ترین تجهیزات دیجیتال جانبی کامپیوتر محسوب می شود. بهاردهای اکسترنال متنوعی با ظرفیت، ظاهر و سرعت های ... بهترین هارد اکسترنال - نوین هارد www.datarecoverynovin.com/تعمیر-هارد...تعمیرات-اکسترنال/.../بهترین-مارک-برند-خوب-مدل‎Cachedهمیشه از ما سوال می شود بهترین مدل مارک و نوع هارد های اکسترنال آداپتوری و هارد ... را شرکت Seagate خریده است و هارد های سامسونگ بی کیفیتی تولید می کند مانند همان ... بهترین هارد های اکسترنال سال 2017 - بازیابی اطلاعات - هارد کلینیک www.ihddc.net/407/بهترین-هارد-های-اکسترنال-سال-2017/‎Cached3 مه 2017 ... شما هم موقع خرید هارد اکسترنال دنبال این سئوال هستید که بهترین هارد های اکسترنال چه ... شرکت های تولید کننده هارد دیسک به تولید این نوع از حافظه های ذخیره سازی اطلاعات روی آوردند. ... IBM داده های باینری را تنها در 12 اتم ذخیره می کند ... معرفی برترین هارد های اکسترنال موجود در بازار ایران - هشت بیت www.8bits.ir/معرفی-برترین-هارد-های-اکسترنال-موجود-د/‎Cached Similar22 نوامبر 2015 ... در این مطلب به معرفی برترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار ایران می ... هارد دیسک های تولیدی این شرکت یکی از با کیفیت ترین هارد دیسک ... این هارد دیسک هم جزو یکی از بهترین هارد دیسک های بازار است و با بدنه مقاوم و زیبایی که دارد توانسته در بازار جایی خوبی برای خود باز کند و مناسب برای کسانی است که هارد ... آمار خرابی انواع هارد دیسک ها | آکادمی هارد ایران - تعمیر هارد hard-repair-center.ir/hard-disk-failure-rate/‎Cachedطرح چندین سئوال رایج در مورد خرید و انتخاب بهترین هارد اکسترنال و اینترنال ... خیلی از شرکت ها هارد دیسک ها را گارانتی می کنند اما ما بیشتر سازگار و ویستا را ... برترین هاردهای اکسترنال بازار (نوروز ۹۵) - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../برترین-هاردهای-بازار-نوروز-۹۵/‎Cached26 مارس 2016 ... حال می‌خواهیم برترین هاردهای اکسترنال بازار را به شما معرفی کنیم. ... حال می‌خواهیم برای هر کدام از آن دسته‌ها، بهترین را انتخاب کنیم. ... این شما و این پنج هارد برتر بازار از نظر دیجی‌کالا. ... و زرد که چشم‌ها را مجذوب می‌کنند از آرمور اِی‌۶۵ محصولی دوست‌داشتنی ساخته‌اند که نبودنش پس از مدتی، موجبات دلتنگی را فراهم می‌کند! بهترین هارد اکسترنال های بازار | ای تی زیرون itzeroone.com/4-of-the-best-hard-drives-available-on-the-market.html‎Cached8 جولای 2017 ... تا به راحتی این هارد اکسترنال را با خود به هرجایی که می روید حمل کنید. در این محصول ... این عنوان از محصول ADATA بیشتر با ویندوز های جدید ارتباط برقرار میکند.با خرید این ... شرکت سازنده بازی Sniper Ghost Warrior 3به اشتباهات بازی اعتراف کردند. مطلب بعدی ... موتورولا گوشی خود ترمیمی حرارتی تولید میکند. بهترین مارک برای خرید هارد اکسترنال - زوم تک https://zoomtech.ir/best-external-hard/‎Cached25 دسامبر 2015 ... از بین برند های بسیاری که در بازار ایران برای خرید هارد اکسترنال وجود دارد ... اعتبار شرکت های تولید کننده را مورد بررسی قرار می دهیم ، در کل در بین هارد های ... اعتماد به برند سی گیت و وسترن دیجیتال سپس Adata خودنمایی می کند. بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار ایران و معرفی قابلیت های آن ها amindatarecovery.com/معرفی-بهترین-هارد-اکسترنال-های-موجود-د/‎Cached4 ا کتبر 2016 ... در این مقاله به معرفی بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار ایران می پردازیم و ... کاری و شخصی را همواره با خود داشته باشند تا در هر مکانی از آن ها استفاده کنند. ... هارد دیسک های تولیدی این شرکت یکی از با کیفیت ترین هارد دیسک های ...