مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر

[ad_1]

وب سایت پدال - امیر دهقان: پس‌ازاینکه شرکت قبلی هنریک فیسکر ورشکست و به چینی‌ها فروخته شد، این طراح برجستهٔ خودرو شرکتی دیگری را جهت تولید خودروهای جدید تأسیس نمود.

 

 فیسکر تصویری از نمای عقب خودروی جدید خود منتشر کرد

 

چند وقت پیش شرکت جدید هنریک فیسکر اولین خودروی خود را به‌صورت آنلاین رونمایی کرد. این خودروی جدید، یک سدان لوکس تمام الکتریکی بنام اموشن است (EMotion) است. فیسکر با انتشار تصاویری از زوایای مختلف این خودرو، برخی از جزئیات کلیدی طراحی آن‌را نشان داده بود اما هیچ تصویری از عقب اموشن منتشر نشده و ما تابه‌حال نمی‌دانستیم طراحی عقب این سدان تمام الکتریکی چگونه است.
 فیسکر تصویری از نمای عقب خودروی جدید خود منتشر کرد

ولی حالا شرکت فیسکر تصویری جدید از نمای عقبی اموشن منتشر کرده است. طراحی عقب اموشن با گلگیرهای پهن و چراغ‌های باریک، کاملاً متفاوت از سدان قبلی کارما بوده و احساسی متعلق به آینده را به بیننده القا می‌کند. با توجه به تصاویری که تاکنون از فیسکر اموشن منتشر شده است، به‌جرئت می‌توان گفت که طراحی کلی آن شباهت خانوادگی خاصی با دیگر طرح‌هایی دارد که هنریک فیسکر قبلاً کار کرده است ازجمله ب‌ام‌و Z8، آستون‌مارتین DB9، گالپین راکت و VLF Force1.
 فیسکر تصویری از نمای عقب خودروی جدید خود منتشر کرد

سدان اموشن قرار است ساختار بسیار سبک‌وزن و فناوری باطری‌های پیشرفته‌ای داشته باشد؛ بنابراین این سدان تمام الکتریکی می‌تواند با یک‌بار شارژ کامل باطری‌هایش مسافت قابل‌توجه 650 کیلومتر را طی نموده و به حداکثر سرعت 260 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. فیسکر اعلام کرده که نمونهٔ نهایی اموشن اواخر سال آینده پرده‌برداری شده و به نمایش عمومی درخواهد آمد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر



لینک منبع :انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر

Images for انتشار تصویری از خودروی جدید فیسکر انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../انشار-تصویری-از-خودروی-جدید-فیسکر 14 دسامبر 2016 ... این خودروی جدید، یک سدان لوکس تمام الکتریکی بنام اموشن است (EMotion) است. فیسکر با انتشار تصاویری از زوایای مختلف این خودرو، برخی از ... انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../انشار-تصویری-از-خودروی-جدید-فیسکر/ 25 آوریل 2017 ... این خودروی جدید، یک سدان لوکس تمام الکتریکی بنام اموشن است (EMotion) است. فیسکر با انتشار تصاویری از زوایای مختلف این خودرو، برخی از ... انتشار نخستین تصویر کامل از «فیسکر اموشن» - پول نیوز www.poolnews.ir/.../news/.../انتشار-نخستین-تصویر-کامل-از-فیسکر-اموشن‎Cached14 ژوئن 2017 ... پول‌نیوز -اندکی پس از انتشار چند تصویر تیزر در توئیتر، هنریک فیسکر سرانجام یک تصویر کامل از خودروی جدید خود یعنی اموشن منتشر نموده ... انتشار تصویر تیزری از خودروی آینده فیسکر - دنده 6 dande6.com/.../انتشار-تصویر-تیزری-از-خودروی-آینده-فیس.html‎Cached22 ا کتبر 2016 ... متاسفانه اطلاعات یا مشخصات خودرو جدید مشخص نیست اما انتظار می رود یک خودروی قابل توجه باشد. به تازگی این کمپانی تصویر تیزری منتشر کرده ... خودروی جدید Fisker Emotion مدل 2019 رونمایی شد - هم رسان hamresan.net/خودروی-جدید-fisker-emotion-مدل-2019-رونمایی-شد/‎Cached16 ژوئن 2017 ... هم رسان: فیسکر از خودروی جدید برقی خود Fisker Emotion به عنوان ... شده بود و حالا این شرکت به همراه انتشار تصویر کامل این خودرو، اطلاعاتی را نیز ... خودرو فیسکر اموشن و انتشار نخستین تصویر کامل از ... - شهرک اکباتان https://www.shahrakekbatan.ir/.../خودرو-فیسکر-اموشن-و-انتشار-نخستین-تصوی/ خودرو فیسکر اموشن و انتشار نخستین تصویر کامل از این خودرو ... توئیتر، هنریک فیسکر سرانجام یک تصویر کامل از خودروی جدید خود یعنی اموشن منتشر نموده است. خودرو فیسکر اموشن و انتشار نخستین تصویر کامل از این خودرو ... https://www.zdr.ir/news.../خودرو-فیسکر-اموشن-و-انتشار-نخستین-تصوی/‎Cached14 ژوئن 2017 ... خودرو فیسکر اموشن اندکی پس از انتشار چند تصویر تیزر در توئیتر، هنریک فیسکر سرانجام یک تصویر کامل از خودروی جدید خود یعنی اموشن ... انتشار نخستین تصویر کامل از فیسکر اموشن - مجله تفریحی ایرو مگ iroplus.ir/news/204897‎Cachedاندکی پس از انتشار چند تصویر تیزر در توئیتر، هنریک فیسکر سرانجام یک تصویر کامل از خودروی جدید خود یعنی اموشن منتشر نموده است. طراحی بیرونی این سدان ... اولین تصویر از خودروی جدید هنریک فیسکر - کاربا - مجله خودرو ، اخبار ... carba.ir/blog/9357/خودروی-جدید-هنریک-فیسکر/‎Cached24 ا کتبر 2016 ... خودروی جدید هنریک فیسکر به درهای پروانه ای تجهیز می باشد و ... طراح خودروی معروف قول انتشار جزئیات بیشتری در مورد این خودرو را در هفته ی آینده ...