مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، این محصولات که شامل Xperia Eye ،Xperia Projector و Xperia Agent می شوند، یک سری دستگاه متصل به هم هستند، که البته در گذشته ایده های مشابه به آن ها دیده شد. در ادامه قصد داریم نگاه دقیق تری به این محصولات بیاندازیم.

Xperia Eye

این محصول یک لنز دوربین جمع و جور و wide-angle است که به کاربران اجازه می دهد تا آن را مانند لباس بر تن کنند. این فناوری سنسور دوربین تصویر Exmor سونی را در کوچک ترین شکل آن به ارمغان می آورد.

The Eye دارای یک لنز توپی ۳۶۰ درجه با میدان دید طبیعی است که می تواند به صورت خودکار و با استفاده از صورت و صدا عکس برداری کند. هنوز طراحی نهایی این محصول مشخص نیست، اما اگر مانند همینی باشد که در تصویر می بینیم، خبری از ظرافت در آن نخواهد بود.

به نظر می رسد که این محصول شبیه به دوربین Autographer باشد، که هیچ گاه از جایگاه بالایی در میان کاربران برخوردار نبود. بنابراین تلاش سونی برای جذاب تر کردن این محصول می تواند جالب و دیدنی باشد.

Xperia Projector

در پروژکتور اکسپریا همه چیز در مورد تحریک ارتباطات از طریق یک رابط تعاملی است. جزئیات کمتری در مورد این پروژکتور نسبت به چشم وجود دارد اما گفته می شود که این دستگاه به لمس، صدا و حرکات، مانند گوشی های هوشمند پاسخ نشان خواهد داد.

این دستگاه کمی بزرگ تر از چشم به نظر می رسد و طراحی نسبتا خذاب و خیره کننده ای دارد.

Xperia Agent

آخرین محصول این زنجیره، Xperia Agent نام دارد که یک دستیار شخصی است. این محصول به صدا و حرکات پاسخ می دهد، و می تواند به شما اطلاعات مفیدی ارائه کند. هم چنین می تواند در برقراری ارتباط با دیگران و کنترل بر روی لوازم خانگی به شما کمک نماید.

این محصول دارای یک دوربین و صفحه نمایش پروژکتوری است، و می توان از آن بر روی سطوح صاف استفاده نمود. این محصول هم مانند دیگر محصولات به تکنولوژی صوتی واکنش نشان می دهد و احتمالا از آن های دیگر هم بزرگ تر باشد.

آن چه در طراحی فعلی این محصول مشاهده می کنید، کمی شبیه به یک قهوه ساز است، اما ممکن است محصول نهایی متفاوت باشد.

سونی اعلام نکرد که این محصولات چه زمانی راهی بازار خواهند شد. پس با اطالاعات تکمیلی این سه محصل، با ما همراه باشید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …بازی در سبک اکشن، ماجرائی و نقش آفرینی که توسط طراحی و در دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیمدانلود فیلم رقص در غبار دانلود رایگان فیلم رقص در غبار دانلود فیلم رقص در غبار با ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام آپدیت اینستاگرام با قابلیت های جدید تاثیر مورد که در مورد باید بدانیدنقد و بررسیسخت‌افزارپس از مدت‌ها انتظار محصول جدید ماکروسافت، در اینجا است ما قبلاً را به طور دانلود مجموعه فیلم آموزش ورزش پارکور …برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان مجموعه آموزشی ورزش پارکور کاری از دانلود نرم افزار گفتار نرم افزاری کاربردی برای تبدیل متن به گفتار است که با در اختیار گذاشتن این پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین پادکست کیبرد آزاد در دفاع از در مورد شیوینگ حرف می زنیم تاریخچه و اینها و در جوراب شلواری هستیم جایی که قراره در اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به… پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل بازی در سبک اکشن، ماجرائی و نقش آفرینی که توسط طراحی و در سال مورد که در مورد باید بدانید … سخت‌افزار پس از مدت‌ها انتظار محصول جدید ماکروسافت، در اینجا است ما قبلاً را به طور کامل بررسی ساعت هوشمند گیر اس سامسونگ زومیت سامسونگ بیش از دو سال پیش، اولین ساعت هوشمند خود را با نام گلکسی گیر روانه بازار کرد دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم دانلود فیلم رقص در غبار دانلود رایگان فیلم رقص در غبار دانلود فیلم رقص در غبار با لینک مستقیم ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام آپدیت اینستاگرام با قابلیت های جدید تاثیر سرما بر پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی صفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار » آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار » آخرین اخبار پادکست کیبرد آزاد در دفاع از اخبار به جای ۱۳ میلیون دلار، اف بی آی می‌تونست با صد دلار رمز آیفون رو بشکنه، اینجوری… جراحی که سرطان از دستانش فرار می کند دکتر میری با تاکید بر اینکه جراحان فوق تخصصی سرطان می‌توانند این نقیصه را رفع نموده و به خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در



لینک منبع :۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶

۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶ jamejamonline.ir/.../۳-محصول-جذاب-سونی-برای-تعامل-بیشتر-با-انسان-در-سال-۲۰۱۶‎Cached14 دسامبر 2016 ... در کنار طراحی و عرضه گوشی های جدید، سونی مجموعه ای از تجهیزات اکسپریا را هم در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این محصولات که برای کمک ... ۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶ | پایگاه ... www.rajanews.com/.../۳-محصول-جذاب-سونی-برای-تعامل-بیشتر-با-انسان-در-سال-۲۰۱۶ 14 دسامبر 2016 ... در کنار طراحی و عرضه گوشی های جدید، سونی مجموعه ای از تجهیزات اکسپریا را هم در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این محصولات که برای کمک ... ۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶ - کلیک ... click.ir/1395/.../3-new-sony-products-to-communicate-with-human/‎Cachedدر کنار طراحی و عرضه گوشی های جدید، سونی مجموعه ای از تجهیزات اکسپریا را هم در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این محصولات که برای کمک به کاربران و تعامل ... 3 محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../3-محصول-جذاب-سونی-برای-تعامل-بیشتر-با-انسان/ در کنار طراحی و عرضه گوشی های جدید، سونی مجموعه ای از تجهیزات اکسپریا را هم در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این محصولات که برای کمک به کاربران و تعامل ... ۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/293252/ این محصولات که برای کمک به کاربران و تعامل با آن ها ساخته شده، به روش های معنا دار تری طراحی شده اند. ۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶. ۳ تولید گیرا سونی به منظور تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶ میلادی ... www.serze.com/تولید-گیرا-سونی-منظور-تعامل-بیشتر-2527879/ 14 دسامبر 2016 ... ۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶ عکس شماره 1 ⇩ در جوار دیزاین و عرضه موبایلهای تازه، سونی کلکسیونی از تجهیزات ... ۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶ - مفیدستان mofidestan.ir/۳-محصول-جذاب-سونی-برای-تعامل-بیشتر-با-ان/‎Cachedبه گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، این محصولات که شامل Xperia Eye ،Xperia Projector و Xperia Agent می شوند، یک سری دستگاه متصل به هم هستند، که البته در ... طراحی سامانه 101 با هدف تولید محتواهای آموزشی در کشور - ایده رسانه ideresane.ir/طراحی-سامانه-101-با-هدف-تولید-محتواهای-آم/ بهره برداری از نانو مواد در زمینه دارو رسانی، تجاری شدن ۷۰ محصول لیزر و طراحی سامانه ۱۰۱ از جمله اخبار مهم ... ۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶. ۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶ | جستجو ... weblog724.gdn/.../۳-محصول-جذاب-سونی-برای-تعامل-بیشتر-با-انسان-در-سال-۲۰۱۶ عبارت ۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶ در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در ... اکسپریا بایگانی - صفحه 2 از 3 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/اکسپریا/page/2 ۲۰۱۸؛ سال رقابت نزدیک‌تر سونی با اپل و سامسونگ. امید خوزستان: ایسنا: گزارش‌های جدید ... 3 محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان. امید خوزستان: وب سایت ...