مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تجهیز گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید

[ad_1]

گوشی گوگل پیکسل به‌زودی به دو فرمان حرکتی تازه‌ مجهز خواهد شد که امکان دسترسی به ویژگی‌های جذابی را فراهم می‌کنند.

به گزارش صبحانه، دارندگان گوشی Google Pixel به‌زودی می‌توانند برخی از امکانات آیفون ۷ و گوشی‌های اندرویدی قدیمی را با بروزرسانی جدید تجربه کنند.

روشن و خاموش کردن صفحه‌ی نمایش با دو بار ضربه یا Double-tap to Check Phone فرمان حرکتی تازه‌ای است که به پیکسل افزوده خواهد شد. این قابلیت برای اولین بار توسط ال جی جی ۲ مورد استفاده قرار گرفت و با نام Knock Knock شناخته می‌شد. چندی بعد این ویژگی با عملکردی مشابه و با عنوان Tap to Wake در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ و هم‌زمان با عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی اندروید مارشمالو برای سایر گوشی‌های اندرویدی معرفی شد.

برداشتن گوشی برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها یا Lift to check Phone فرمان حرکتی دیگری است که کاربران پیکسل می‌توانند از آن استفاده کنند. این ویژگی در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار در گوشی موتو ایکس مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن در سال ۲۰۱۶، اپل قابلیت مشابهی با نام Raise to Wake برای گوشی‌های آیفون ۶ اس و آیفون ۷ عرضه کرد.

با فعال بودن این قابلیت، می‌توانید تنها با در دست نگاه‌داشتن گوشی و بلند کردن آن، صفحه‌ی نمایش را روشن کنید و از پیام‌های دریافتی مطلع شوید. عملکرد این دو فرمان حرکتی برخلاف القاب نه‌چندان جذابشان؛ بسیار راضی‌کننده است و حضور چنین قابلیت‌هایی می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده برای کاربران رقم بزند.

دارندگان گوگل پیکسل می‌توانند در هفته‌ی جاری منتظر دریافت این بروزرسانی با حجمی معادل ۲۶۳ مگابایت باشند. علاوه بر افزوده شدن دو فرمان حرکتی، پچ امنیتی ماه دسامبر نیز در این آپدیت گنجانده شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس …در واقع شرکت سامسونگ در آن زمان از دو گوشی گلکسی اس و گلکسی اس اج رونمایی به عمل آورداخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان دانشگاه کالیفرنیا روبات جدیدی ساخته اند که به گفته آنها، چابک ترین روبات با ایران مقتدر گالری عکس و تصاویردر بخش‌هایی از گزارش شفاف آمده است شباهت سنتینل به معنای دیده‌بان و لقب اختصاص داده نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس سامسونگ تکنولوژی نیوز در واقع شرکت سامسونگ در آن زمان از دو گوشی گلکسی اس و گلکسی اس اج رونمایی به عمل آورد اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری ایران مقتدر گالری عکس و تصاویر در بخش‌هایی از گزارش شفاف آمده است شباهت سنتینل به معنای دیده‌بان و لقب اختصاص داده شده



لینک منبع :تجهیز گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید

تجهیز گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../news/.../تجهیز-گوگل-پیکسل-به-دو-فرمان-حرکتی-جدید‎Cachedگوشی گوگل پیکسل به‌زودی به دو فرمان حرکتی تازه‌ مجهز خواهد شد که امکان دسترسی به ویژگی‌های جذابی را فراهم می‌کنند. تجهیز گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/تجهیز-گوگل-پیکسل-به-دو-فرمان-حرکتی-جدید/5542562 گوشی گوگل پیکسل به‌زودی به دو فرمان حرکتی تازه‌ مجهز خواهد شد که امکان دسترسی به ویژگی‌های جذابی را فراهم می‌کنند. به گزارش صبحانه، دارندگان ... تجهیز گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید | بامداد گوشی گوگل - قطره www.ghatreh.com/news/.../تجهیز-گوگل-پیکسل-فرمان-حرکتی-جدید 14 دسامبر 2016 ... بامداد گوشی گوگل پیکسل به زودی به دو فرمان حرکتی تازه مجهز خواهد شد که امکان دسترسی به ویژگی های جذابی را فراه. گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید مجهز می‌شود — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/گوگل-پیکسل-به-دو-فرمان-حرکتی-جدید-مجهز-م/ گوشی گوگل پیکسل به‌زودی به دو فرمان حرکتی تازه‌ مجهز خواهد شد که امکان دسترسی به .... در قسمت تجهیزات فنی، هیوندای می‌گوید برای i١٠ جدید دو ویژگی را برای . آپدیت به اندروید 7 - جستجو - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/search?q=آپدیت%20به%20اندروید%207 نرم افزاری به اندروید جدید سبب می شود که همه گلکسی های واجد شرایط، به یک باره ورژن 7.1.1 را دریافت کرده و متعاقبا ... تجهیز گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید. بلاگ شخصی آسا بیات - فناوری asa84.blogfa.com/tag/فناوری گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید مجهز می‌شود ... با دو بار ضربه یا Double-tap to Check Phone فرمان حرکتی تازه‌ای است که به پیکسل افزوده خواهد شد. ... شرکت Murata به احتمال زیاد بخش تجهیزات انرژی سونی و کارخانه‌های زیرمجموعه‌ی تولیدی آن ... دور دو فرمان خودروی گوگل تحسین کاربران را برانگیخت - کلیک ... click.ir/.../googles-self-driving-car-has-nailed-the-tricky-three-point-turn/‎Cachedگوگل به تازگی گزارش منتشر کرده است که در ان به دور دو فرمان خودروی خودران خود ... نیز اشاره شده است،بسیاری از کاربران با مشاهده ویدئوی این حرکت به تحسین گوگل ... تاز بلندپروازانه بر سر چیزی است که باعث ساخت نسل جدیدی از تجهیزات هوشمند در .... اثر انگشت گوشی های پیکسل را بر روی سایر گوشی های اندرویدی استفاده کنند. Btitr - گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید مجهز می شود www.btitr.com/.../-گوگل-پیکسل-به-دو-فرمان-حرکتی-جدید-مجهز-می-شود-‎Cached15 دسامبر 2016 ... گوشی گوگل پیکسل به زودی به دو فرمان حرکتی تازه مجهز خواهد شد که امکان دسترسی به ویژگی های جذابی را فراهم می کنند. فروشگاه اینترنتی اسمارت جو - اخبار smartjoo.com/News/6‎Cachedاپل در مراسمی از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی می کند. ساعت هوشمند جدید اپل ضد آب ... گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید مجهز می‌شود. 1395/09/25 03:30:00•178 ... جی نیوز - شکل بال پرندگان بازتابنده سبک زندگی آن ها jnews.jamaran.ir/news/id/1817487 14 دسامبر 2016 ... تجهیز گوگل پیکسل به دو فرمان حرکتی جدید ... در بسیاری از موارد پرندگان قادر به پرواز طولانی نیستند و تنها آن دسته از پرندگان که برای این ...