مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، حوالی ظهر دیروز بود که از کاربران سیستم عامل iOS صحبت هایی مبنی بر عدم توانایی آنها برای ورود به سرویس هایی همچون فروشگاه نرم افزاری اپل و آیتیونز منتشر شد و البته این صحبت ها کاملا صحت داشتند. چرا که سرویس جدول زمانی اپل نیز خبر از وجود چنین مشکلی در همان ساعات می دهد. این سرویس نشان می دهد که این مشکل از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه به وقت ایران آغاز شد و به مدت یک و نیم ساعت ادامه پیدا کرد.

همانطور که گفته شد، عدم توانایی اتصال به برخی سرویس های اپل و عدم امکان نصب یا به روزرسانی نرم افزار ها موجب برانگیخته شدن اعتراضات کاربران سیستم عامل iOS شد. اتفاقی که به نوعی مقارن با به روز رسانی جدید سیستم عامل iOS بود و امروز شرکت اپل نسخه ۱۰٫۲ این سیستم عامل را منتشر کرد. البته هنوز هیچ خبری مبنی بر ارتباط یا عدم ارتباط این دو اتفاق از سوی اپل منتشر نشده است.

اگرچه اخبار حاکی از آن هستند که این مشکل در حال حاضر به طور کلی رفع شده است، اما اگر همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستید، آن را با ما و البته سایر کاربران iOS در میان بگذارید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چرا دانلود از اپ استور برای کاربران ایرانی امکان پذیر …چرادانلودازاپاستوربرایچرا دانلود از اپ استور برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست؟ و راه حل های اررور ۱۰۰۹ اپ فارس گزارش می‌دهد آغاز تحریم جدید اپل علیه کاربران …فارس گزارش می‌دهد آغاز تحریم جدید اپل علیه کاربران ایرانی اینترنت بانک‌های ایرانی باگ‌ها و مشکلات فنی یافت شده در اپل اپسباگ‌ها و مشکلات فنی یافت شده در باگ های چگونه مشکلات آیفون را به‌راحتی و به سریع‌ترین …چگونه مشکلات آیفون را به‌راحتی و به سریع‌ترین شکل ممکن حل کنیم؟آیا آندروید نیاز به آنتی ویروس داردپیشنهاد سردبیرآیا سیستم عامل آندروید نیاز به آنتی ویروس دارد ؟ در این مطلب قصد داریم به این سوال بررسی آیفون پلاس اپل زومیتبررسی آیفون پلاس، جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با دوربین دوگانه و رنگ‌بندی جدیدتکنیک ها و ترفند های اپلستانتکنیک ها و ترفند های عکس برداری به اشتراک گذاری چندین تصویر در با داشتن محصولات اپل از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟اگر جزو فن‌بوی‌های اپل و محصولات این شرکت هستید و نمی‌توانید تحمل کنید کسی به ساخته پنج افسانه در مورد باتری آیفون سیبچهدرود به دوستان عزیز لطفا کمى از نحوه شارژ کردن دیوایس توضیح بدهید که اگر درصد باترى به بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت در ایران را انتخاب …بهترینشرکتارائهدهندهاگر از یکی از شرکت‌های جهت دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنید، در نظرسنجی امروز ما چرا دانلود از اپ استور برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست چرادانلودازاپاستور چرا دانلود از اپ استور برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست؟ و راه حل های اررور ۱۰۰۹ اپ استور فارس گزارش می‌دهد آغاز تحریم جدید اپل علیه کاربران ایرانی فارس گزارش می‌دهد آغاز تحریم جدید اپل علیه کاربران ایرانی اینترنت بانک‌های ایرانی حذف و باگ‌ها و مشکلات فنی یافت شده در اپل اپس لینک های مفید جیلبریک تا ۹٫۳٫۳ با نسخه انگلیسی پانگو و ویندوز آموزش نصب چگونه مشکلات آیفون را به‌راحتی و به سریع‌ترین شکل ممکن حل کنیم؟ چگونه مشکلات آیفون را به‌راحتی و به سریع‌ترین شکل ممکن حل کنیم؟ آیا آندروید نیاز به آنتی ویروس دارد پیشنهاد سردبیر آیا سیستم عامل آندروید نیاز به آنتی ویروس دارد ؟ در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم بررسی آیفون پلاس اپل زومیت آیفون و پلاس، پرچمداران امسالِ شرکت پرآوازه‌ی اپل هستند که با محصولات باکیفیت خود تکنیک ها و ترفند های اپلستان تکنیک ها و ترفند های عکس برداری به اشتراک گذاری چندین تصویر در چندین با داشتن محصولات اپل از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟ اگر جزو فن‌بوی‌های اپل و محصولات این شرکت هستید و نمی‌توانید تحمل کنید کسی به ساخته‌های پنج افسانه در مورد باتری آیفون سیبچه درود به دوستان عزیز لطفا کمى از نحوه شارژ کردن دیوایس توضیح بدهید که اگر درصد باترى به طور بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت در ایران را انتخاب کنید نظرسنجی بهترینشرکتارائه اگر از یکی از شرکت‌های جهت دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنید، در نظرسنجی امروز ما شرکت



لینک منبع :قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور

قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../قطع-دسترسی-برخی-کاربران-iOS-به-اپل-استور‎Cached14 دسامبر 2016 ... آیا یکی از دارندگان محصولات اپل هستید و در روز گذشته برای ورود به اپل استور و آیتیونز مشکل داشتید؟ نگران نباشید، چرا که تنها کسی نیستید ... قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../قطع-دسترسی-برخی-کاربران-ios-به-اپل-استور 14 دسامبر 2016 ... آیا یکی از دارندگان محصولات اپل هستید و در روز گذشته برای ورود به اپل استور و آیتیونز مشکل داشتید؟ نگران نباشید، چرا که تنها کسی نیستید ... قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور | پایگاه اطلاع رسانی رجا www.rajanews.com/.../قطع-دسترسی-برخی-کاربران-ios-به-اپل-استور‎Cached14 دسامبر 2016 ... قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور. آیا یکی از دارندگان محصولات اپل هستید و در روز گذشته برای ورود به اپل استور و آیتیونز مشکل ... قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور - کلیک | نبض فناوری ... click.ir/.../some-ios-users-unable-to-access-the-app-store-or-itunes/‎Cachedآیا یکی از دارندگان محصولات اپل هستید و در روز گذشته برای ورود به اپل استور و آیتیونز مشکل داشتید؟ نگران نباشید، چرا که تنها کسی نیستید که این اتفاق ... قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور - جام جم آنلاین 77.104.65.15/click/.../قطع-دسترسی-برخی-کاربران-iOS-به-اپل-استور به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، حوالی ظهر دیروز بود که از کاربران سیستم عامل iOS صحبت هایی مبنی بر عدم توانایی آنها برای ورود به سرویس هایی همچون ... قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../قطع-دسترسی-برخی-کاربران-iOS-به-اپل-استور/‎Cachedحوالی ظهر دیروز بود که از کاربران سیستم عامل iOS صحبت هایی مبنی بر عدم توانایی آنها برای ورود به سرویس هایی همچون فروشگاه نرم افزاری اپل و آیتیونز منتشر شد و ... قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/642222/ 20 آوریل 2017 ... حوالی ظهر دیروز بود که از کاربران سیستم عامل iOS صحبت هایی مبنی بر عدم توانایی آنها برای ورود به سرویس هایی همچون فروشگاه نرم افزاری اپل و ... قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور - خبر زنده khabarezendeh.com/.../قطع-دسترسی-برخی-کاربران-ios-به-اپل-استور-2276044.html آیا یکی از دارندگان محصولات اپل هستید و در روز گذشته برای ورود به اپل استور و آیتیونز مشکل داشتید؟ نگران نباشید، چرا که تنها کسی نیستید که این اتفاق ... قطع شدن دسترسی به اپ استور و سایر سرویس‌های اپل در iOS 9.1 know.sibche.ir/.../users-experiencing-problems-with-apple-id-after-ios-9-1/‎Cached7 نوامبر 2015 ... تعدادی از کاربرهایی که دستگاه خود را به iOS 9.1 به روزرسانی کرده‌اند، ... قطع دسترسی به اپ استور و سایر سرویس‌های اپل برای برخی از کاربرانی که به iOS 9.1 به ... برخی از کاربرها به گیم سنتر متصل می‌شوند اما به اپ استور نه و یا ... قطع دسترسی بعضی کاربران iOS به اپل استور (2 عکس) - سرزه www.serze.com/دسترسی-بعضی-کاربران-استور-عکس-2528098/‎Cached14 دسامبر 2016 ... قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور تصویر و عکس شماره 1 ⇩ آیا واقعا یکی از دارندگان محصولات اپل می باشید و در روز پیش برای وارد ...