مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+عکس

[ad_1]

یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است.

به گزارش صبحانه، این شرکت تولید کنند تایر خودرو کهNOKIAN  نام دارد، به تازگی سرویسی به نام SnapSkan را توسعه داده که با استفاده از یک اسکنر سه‌بعدی لاستیک خودرو کاربران را در جاده‌ها و در حال حرکت بررسی می‌کند.
چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+عکس
به گزارش گیزمگ،ایده این شرکت این است که یونیت SnapSkan در مکان‌هایی مانند ورودی پارکینگ‌ها نصب شود که افراد اغلب به طور منظم از آن عبور می‌کنند.

عملکرد این سیستم به گونه ای است که با رد شدن خودرو از روی این یونیت، لیزر به طور خودکار به تایر خودرو تابیده شده و به بررسی وضعیت آن می‌پردازد.

چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+عکس
این یونیت فقط برای تایرهای  شرکتNokians  ساخته نشده و با تمام تایرها کار می‌کند.

در طول این روند، یک دوربین نیز پلاک خودرو را چک کرده و آن را ثبت می‌کند.

پس از آن راننده می‌تواند با ارسال یک پیام که حاوی شماره پلاک خودرو است از وضعیت تایر خودروی خود با خبر شده و در صورت لزوم از نمایندگی تقاضای تعویض تایر داشته باشد.

این شرکت قصد دارد تا فناوری جدید خود را در سطح جهانی توسعه دهد.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزرعکس چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزرعکس



لینک منبع :چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+عکس

چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../چک-کردن-وضعیت-تایر-خودرو-با-لیزر-تصاویر‎Cached14 دسامبر 2016 ... یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است. چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر +عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/online/.../چک-کردن-وضعیت-تایر-خودرو-با-لیزر-عکس یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است. عصر خودرو - چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+تصاویر www.asrekhodro.com/.../چک-کردن-وضعیت-تایر-خودرو-با-لیزر-تصاویر‎Cached14 دسامبر 2016 ... عصر خودرو: یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است. چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+تصاویر - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/news/چک-کردن-وضعیت-تایر-خودرو-با-لیزر.../5448810 یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است. به گزارش ایسنا به نقل از گیزمگ، این شرکت تولید کنند تایر خودرو ... چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+عکس - تیتر ۲۰ | دمادم https://damadam.ir/.../چک-کردن-وضعیت-تایر-خودرو-با-لیزر-عکس/5819338 یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است. تیتر20 - این شرکت تولید کنند تایر خودرو کهNOKIAN نام ... چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../چک-کردن-وضعیت-تایر-خودرو-با-لیزر-عکس/5516771 یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است. به گزارش صبحانه، این شرکت تولید کنند تایر خودرو ... چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+تصاویر - هدانا hodana.ir/fa/news/532511 14 دسامبر 2016 ... یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است. چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر +عکس | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&id=69088&idG=18 14 دسامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا به نقل از گیزمگ، این شرکت تولید کنند تایر خودرو کهNOKIAN نام دارد، به تازگی سرویسی به نام SnapSkan را ... چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+تصاویر | ایسنا vista.ir/net/1512456 14 دسامبر 2016 ... یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است. چک کردن وضعیت تایر خودرو با لیزر+عکس - تیترنو www.titreno.com/fa/.../چک-کردن-وضعیت-تایر-خودرو-با-لیزر-عکس 16 دسامبر 2016 ... یک شرکت فنلاندی اخیرا روشی نوین را برای چک کردن وضعیت تایرهای خودرو توسعه داده است.