مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم

[ad_1]

کارشناشان هشدار دادند عکس جدید ناسا حضور اشیا پرنده ناشناش به‌دور خورشید را نشان می دهد.

کارشناشان هشدار دادند عکس جدید ناسا حضور اشیا پرنده ناشناش به‌دور خورشید را نشان می دهد.

جوان؛ نظریه پردازان تئوری توطئه با توجه به عکس جدیدی که ناسا منتشر کرده است نظریه جدیدی را مطرح کرده اند. بنا به اعتقاد آنها در این عکس تعدادی از اشیا پرنده بدور خورشید دیده می شوند که در حال تخلیه انرژی خورشید هستند. در عکس جدید ناسا یک نقطه نورانی در کنار خورشید دیده می شود که به نظر می رسد با یک خط به سطح آن متصل است.

یکی از کاربران با آپلود این ویدئو در یوتیوب نوشت:" آیا این شی پرنده ناشناس در حال مکیدن انرژی  خورشید است؟. من به نظریه انرژی پلاسمای خورشیدی اعتقادی ندارم اما این عکس مرا به فکر فرو برد."

انتشار این ویدئو با واکنش کارشناس خبره در امور اشیا پرنده ناشناس؛ "اسکات سی وارینگ" نیز همراه بود. وی گفت:" قطعا این یک شی پرنده ناشناس است که عکس آن دیروز در نزدیک خورشید شکار شد. احتمالا این شی پرنده در حال تامین سوخت  از انرژی خورشید است یا در حال شارژ دوباره خود برای مقاصد دیگری است."

وی همچنین گفت:" رنگ شی پرنده ناشناس سفید درخشان است در حالی که رنگ پلاسمای خورشید زرد رنگ است؛ حضور این شی در نزدیک خورشید بدین معنی است که این سفینه از موادی کاملا متفاوت و مقاوم در مقابل گرمای خورشید ساخته شده است."

آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم

آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

موجودات فضایی چه شکل و شمایلی دارند؟ موجوداتفضاییچهموجودات فضایی چه شکل و شمایلی دارند؟ نوشته شده توسط منصور نقی لو در تاریخ ۱۳۹۵۰۶۰۹اخبار محیط زیست سایت پزشکان بدون مرزانرژی خورشیدی منحصربه‌فردترین منبع انرژی تجدیدپذیر در جهان است و منبع اصلی تمامی یافته های تازه دانشمندان ممکن است سفر در زمان را …یافتههایتازهبیگ بنگ ضمن عرض معذرت از دکترهای سفر در زمان، ممکن است سفر در زمان به طور کلی غیر ممکن پاسخ کوتاه به سوالات شخصی جنسی شمادکتر داود حق شناس برای چه من همیشه بعد از آمیزش جنسی با همسرم از بدنم یک مایع بی رنگ و شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و …دانشمندان مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت عینکهای دید در شب جدیدی ابداع کرده اند که می عکس های لاله صدیق مشهور به شوماخر ایرانیبه گزارش پارس ناز به نقل از پرشین استار، حساس و زود رنج، دل رحم، سمج در انجام کار، ساده نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی رنگ روغن ساختمان در شهریار نمونه کارهای نقاشی ساختمان نمونه کارنقاشی ساختمان مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتیمیدان تهی ایمان رئیسی جریان فضایی که در این بحث تحت عنوان میدان به آن خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریبهار کتاب فروشی ها در فصل خزان فروش ۵۰۰ هزار کتاب در طرح پاییزه بازدید مدیران استانی موجودات فضایی چه شکل و شمایلی دارند؟ موجوداتفضایی موجودات فضایی چه شکل و شمایلی دارند؟ نوشته شده توسط منصور نقی لو در تاریخ ۱۳۹۵۰۶۰۹ اخبار محیط زیست سایت پزشکان بدون مرز انرژی خورشیدی منحصربه‌فردترین منبع انرژی تجدیدپذیر در جهان است و منبع اصلی تمامی انرژی شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و اختراعات دانشمندان مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت عینکهای دید در شب جدیدی ابداع کرده اند که می توانند یافته های تازه دانشمندان ممکن است سفر در زمان را غیرممکن کند یافتههایتازه همونطور که توی عنوان مطلب هم گفته یافته های دانشمندان سفر در زمان را غیر ممکن میکند پاسخ کوتاه به سوالات شخصی جنسی شما ستاره هایی که در این هفته جشن تولد گرفتند خاص ترین کتاب فروشی‌ های جهان عکس بدن انعطاف پذیر عکس های لاله صدیق مشهور به شوماخر ایرانی به گزارش پارس ناز به نقل از پرشین استار، حساس و زود رنج، دل رحم، سمج در انجام کار، ساده و بی نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی رنگ روغن ساختمان در شهریار نمونه کارهای نقاشی ساختمان نمونه کارنقاشی ساختمان نمونه مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتی میدان تهی ایمان رئیسی جریان فضایی که در این بحث تحت عنوان میدان به آن پرداخته می خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری بهار کتاب فروشی ها در فصل خزان فروش ۵۰۰ هزار کتاب در طرح پاییزه بازدید مدیران استانی و



لینک منبع :آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم

Images for آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم www.yjc.ir/.../آیا-موجودات-فضایی-در-حال-تخلیه-انرژی-خورشیدی-هستند-فیلم‎Cached14 دسامبر 2016 ... بنا به اعتقاد آنها در این عکس تعدادی از اشیا پرنده بدور خورشید دیده می شوند که در حال تخلیه انرژی خورشید هستند. در عکس جدید ناسا یک نقطه نورانی ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم - خبرلند khabarland.com/.../آیا-موجودات-فضایی-در-حال-تخلیه-انرژی-خورشیدی-هستند؟-فیلم‎Cached16 دسامبر 2016 ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم کارشناشان هشدار دادند عکس جدید ناسا حضور اشیا پرنده ناشناش به‌دور خورشید را نشان ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ - YouTube ► 0:51https://www.youtube.com/watch?v=7p4rtHxWCBQ Dec 14, 2016 - 51 sec - Uploaded by e ak نظریه پردازان تئوری توطئه با توجه به عکس جدیدی که ناسا منتشر کرده است نظریه جدیدی را مطرح کرده اند. بنا به اعتقاد آنها در این عکس تعدادی از ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم ardabil-sci.com/extrapage/page114‎Cached14 دسامبر 2016 ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم کارشناشان هشدار دادند عکس جدید ناسا حضور اشیا پرنده ناشناش به‌دور خورشید را نشان ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ - آپارات ► 0:50www.aparat.com/v/5Y9tB/آیا_موجودات_فضایی_در_حال_تخلیه_انرژی_خورشیدی_هستند؟ Dec 14, 2016 - 50 sec فروشگاه بانه آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ خورشید , دانلود , عکس , فروشگاه بانه. آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ jabeh.com/watch/j567b6/embed‎Cachedفیلم یکی از آتش نشانان حاضر در طبقه ١١ پلاسکو پیش از ریزش ... حرف زیبایی زد ... #تماشاچی_داستان !!! ... رضا رشیدپور از سرگذشت برنامه حالا خورشید می گوید . آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم ... www.eghtesadban.com/.../آیا-موجودات-فضایی-در-حال-تخلیه-انرژی-خورشیدی-هستند-فیلم 14 دسامبر 2016 ... بنا به اعتقاد آنها در این عکس تعدادی از اشیا پرنده بدور خورشید دیده می شوند که در حال تخلیه انرژی خورشید هستند. در عکس جدید ناسا یک نقطه نورانی ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم ... khabarfarsi.com/u/29770362 14 دسامبر 2016 ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم ... به هر حال سلیقه ها متفاوت است و من نمی توانم سلیقه ام را به کسی تحمیل کنم همانطور ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند +فیلم turkumusic.ir/.../آیا-موجودات-فضایی-در-حال-تخلیه-انرژی-خورشیدی-هستند-فیلم.html‎Cached15 دسامبر 2016 ... آیا موجودات فضایی در حال تخلیه انرژی خورشیدی هستند؟ +فیلم. کارشناشان هشدار دادند عکس جدید ناسا حضور اشیا پرنده ناشناش به‌دور خورشید را نشان .