مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کارت هیبریدی طراحی شد

[ad_1]

کارت هیبریدی مبتنی بر فناوری NFC که ترکیب کارت بانکی و شهروندی است توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی شد.

به گزارش صبحانه، در این کارت، قابلیت های کارت شهروندی و کارت بانکی تجمیع شده و با استفاده از قابلیت NFC امکان شارژ کارت از طریق گوشی موبایل فراهم است.
کارت هیبریدی طراحی شد
فرهنگ فرزان معاون توسعه کسب و کار یک شرکت دانش بنیان که موفق به راه اندازی این سرویس شده است، با بیان اینکه کارت بانکی فعلا از بازار ایران حذف نمی شود، گفت: ترکیب کارت بانکی موجود با راه حل های جدید و راه اندازی کیف پول مبتنی بر کارت و سیم کارت، راهکار توسعه وضعیت فعلی است.

این ارائه دهنده خدمات پرداخت خرد بر بستر فناوری اطلاعات، با اشاره به وابستگی هرچه بیشتر مردم به موبایل و افزایش نقش گوشی های هوشمند در زندگی مردم، روند جهانی خدمات بانکی و پرداخت الکترونیکی را به سمت موبایل عنوان کرد و گفت: کارت های هیبریدی (ترکیبی) و کیف پول مبتنی بر کارت و سیم کارت از جمله نیازهای پیش روی بازار پرداخت در ایران است که مقدمات ارائه این محصول ها در کشور در حال آماده شدن است.

وی با اشاره به راه اندازی کارت هیبریدی گفت: قابلیت های کارت شهروندی و کارت بانکی در یک کارت تجمیع شده که در این کارت با استفاده از قابلیت NFC امکان شارژ کارت شهروندی از طریق گوشی موبایل فراهم است. در این روش میزان دلخواه شارژ اینترنتی انتخاب و هزینه آن از طریق نزدیک کردن کارت به گوشی موبایل دارای قابلیت NFC ، پرداخت می شود.

فرزان تاکید کرد: با افزایش کاربردهای NFC در خدمات شهری، مردم به استفاده از این خدمات ترغیب می شوند و همین امر علاقه اپراتورهای موبایل را نیز برای ارائه سیم کارتهای دارای قابلیت NFC افزایش خواهد یافت که در نهایت زمینه برای راه اندازی کیف پول الکترونیکی روی سیم کارت فراهم خواهد شد.

 حدود یک ماه پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که با موافقت بانک مرکزی زمینه راه اندازی کیف پول الکترونیکی روی موبایل تا یک ماه آینده برای کاربران فراهم خواهد شد.

منبع : مهر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خودروهای هیبریدی ویدئو وان کارخودروهای هیبریدی حتماً اسم خودروهای هیبریدیهایبرید به گوش شما آشناستیک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟فروشگاه فتو مسعودی – فروشگاه دوربین های عکاسی …دوربین کانن که در داخل آمریکا نام دارد برای مشتاقانی طراحی شده است که سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز پارس نازعکسعکس های بازیگرانعکس های خنده دارعکس های عاشقانهاخبار سینمااس ام اس پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استبهترین تبلت های اندرویدی زیر هزار تومان رای …بهترین تبلت های اندرویدی زیر هزار تومان رای گیری ۱۰ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان عصر خودرو مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟ عصر خودرو برخلاف تصور اکثر مردم ایران که فکر می‌کنند اتومبیل پژو وارد بازار می شود عکسنمونه مفهومی تازه پژو که از طراحی قدیمی و محبوب الهام گرفته و نام دارد، همراه خودروهای هیبریدی ویدئو وان کار خودروهای هیبریدی حتماً اسم خودروهای هیبریدیهایبرید به گوش شما آشناست یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ فروشگاه فتو مسعودی – فروشگاه دوربین های عکاسی فتومسعودی دوربین کانن که در داخل آمریکا نام دارد برای مشتاقانی طراحی شده است که تجربه سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز پارس نازعکسعکس های بازیگرانعکس های خنده دارعکس های عاشقانهاخبار سینمااس ام اس جدیدمدل پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است بهترین تبلت های اندرویدی زیر هزار تومان رای گیری گجت نیوز پیش از این در مطلبی شما را با تبلت ارزان قیمت ویندوزی آشنا کردیم ، در این مقاله به سراغ تبلت اتومبیل پژو وارد بازار می شود عکس نمونه مفهومی تازه پژو که از طراحی قدیمی و محبوب الهام گرفته و نام دارد، همراه با دنیای فناوری صفحه زومیت کلیه اخبار فناوری اطلاعات شامل عکاسی، معماری، ابزارهای تازه، موبایل، اینترنت و شبکه



لینک منبع :کارت هیبریدی طراحی شد

کارت هیبریدی طراحی شد/ ترکیبی از کارت بانکی و شهروندی ... www.mehrnews.com/.../کارت-هیبریدی-طراحی-شد-ترکیبی-از-کارت-بانکی-و-شهروندی‎Cached14 دسامبر 2016 ... کارت هیبریدی مبتنی بر فناوری NFC که ترکیب کارت بانکی و شهروندی است توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی شد. Images for کارت هیبریدی طراحی شد عصر اعتبار - کارت هیبریدی طراحی شد www.asretebar.com/News/114670/کارت-هیبریدی-طراحی-شد 14 دسامبر 2016 ... عصر اعتبار- کارت هیبریدی مبتنی بر فناوری NFC که ترکیب کارت بانکی و شهروندی است توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی شد. کارت هیبریدی طراحی شد - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/542443/کارت-هیبریدی-طراحی-شد-7 24 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: کارت هیبریدی مبتنی بر فناوری NFC که ترکیب کارت بانکی و شهروندی است توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی شد. کارت هیبریدی طراحی شد/ ترکیبی از کارت بانکی و شهروندی www.24khabar.com/.../کارت-هیبریدی-طراحی-شد-ترکیبی-از-کارت-بانکی-و-شهروندی/ در این کارت، قابلیت های کارت شهروندی و کارت بانکی تجمیع شده و با استفاده از قابلیت NFC امکان شارژ کارت از طریق گوشی موبایل فراهم است. طراحی کارت هیبریدی توسط یک شرکت دانش بنیان | تکنولوژی نیوز tech-news.ir/hybrid-cart-with-nfc-technology.html 15 دسامبر 2016 ... یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی کارت هیبریدی مبتنی بر فناوری NFC، ترکیب کارت بانکی و شهروندی، شد که امکان شارژ کارت از طریق گوشی ... اسلات های هیبریدی، نسل تازه اسلات سیم کارت - ای ماسیس emasis.ir/اسلات-های-هیبریدی،-نسل-تازه-اسلات-سیم-ک/‎Cached25 ژانویه 2017 ... بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند با اصطلاح گوشی های دو سیم کارت آشنا ... که اصطلاح اسلات های سیم کارت هیبریدی وارد واژگان تکنولوژی شده است. ... برای مثال سیم کارت مینی در سایز ۲۵ میلی متر * ۱۵ میلی متر طراحی شده است. اسلات های هیبریدی، نسل تازه اسلات سیم کارت - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/09/.../hybrid-slots-are-new-generation-of-sim-cards-slots/‎Cachedاما چندیست که اصطلاح اسلات های سیم کارت هیبریدی وارد واژگان تکنولوژی شده است. ... برای مثال سیم کارت مینی در سایز ۲۵ میلی متر * ۱۵ میلی متر طراحی شده است. اسلات های هیبریدی، نسل تازه اسلات سیم کارت - کلیک - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/147997614047353 24 نوامبر 2016 ... بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند با اصطلاح گوشی های دو سیم کارت آشنا ... که اصطلاح اسلات های سیم کارت هیبریدی وارد واژگان تکنولوژی شده است. ... برای مثال سیم کارت مینی در سایز ۲۵ میلی متر * ۱۵ میلی متر طراحی شده است. کارت هیبریدی طراحی شد - لیست اخبار newslist.ir/news/economy/1501023/عصر.../t/کارت-هیبریدی-طراحی-شد 14 دسامبر 2016 ... عصر اعتبار کارت هیبریدی مبتنی بر فناوری NFC که ترکیب کارت بانکی و شهروندی است توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی شد.