مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد

[ad_1]

برای اولین بار یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در جهان یعنی اندروید با اینترنت اشیا سازگار شده و پیش نمایشی از آن در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.

به گزارش صبحانه، گوگل این نسخه پیش نمایش از اندروید را Android Things نام گذاری کرده که پلتفورم جامع اینترنت اشیای این شرکت برای استفاده در انواع محصولات هوشمند محسوب می شود و قرار است از آن در تولیدات هوشمند خود گوگل هم استفاده شود.
سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد
به گزارش تک کرانچ،علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های این سیستم عامل می توانند به نشانی https://developer.android.com/things/preview/index.html مراجعه کنند. هر چند دسترسی به این سایت برای کاربران داخل ایران ناممکن است.

سیستم عامل به روزشده آندروید برای استفاده در دنیای اینترنت اشیا دارای ترکیبی از قابلیت های قبلی آندروید است که ابزار متنوعی برای توسعه دهندگان هم به آن افزوده شده که از جمله آنها می توان به Android Studio، Android SDK، خدمات Google Play، خدمات کلود گوگل اشاره کرد.

پشتیبانی از Weave یا پلتفورم ارتباطی اینترنت اشیای گوگل هم نشان دهنده عزم گوگل برای رقابت با HomeKit اپل است که ابتکار عمل این شرکت در دنیای اینترنت اشیا محسوب می شود.

گوگل پیشتر طرح مشابهی را در این زمینه موسوم به Brillo راه اندازی کرده بود که بی نتیجه رها شده بود و حالا این شرکت Android Things را جایگزین طرح قبلی خود کرده است.

این شرکت برای پیشبرد برنامه های خود در حوزه اینترنت اشیا با تعدادی از شرکت های سخت افزاری هم در حال مذاکره است تا نصب Android Things بر روی تولیدات این شرکت ها ممکن شود. از جمله شرکت هایی که قرار است تولیدات سخت افزاریشان با Android Things و Weave ‌سازگار شوند، می توان به Belkin WeMo، LiFX, Honeywell، Wink، TP-Link  و  First Alertاشاره کرد.

منبع : مهر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آسان دانلودآسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت بازی نید فور اسپید ماست وانتد ™ … ™ اگر در ردیف ماشین باز ها قرار دارید حتما با نام نامی دانلود ویندوز سیستم عاملموقعیت شما یاس دانلود سیستم عامل دانلود ویندوز آموزش ویندوز زومیت چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی عناوین پروژه های کارشناسی از سال تا دانشگاه …ردیف شماره عنوان پروژه نام دانشجو نام استاد طراحی و پیاده سازی یک سیستم ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری بدترین مشکلات ویندوز و راه حل رفع آنها زومیتاگر سیستم خود را به ویندوز ارتقا داده‌اید، ممکن است به دلیل وجود برخی باگ‌های اذیت رونمایی زاکربرگ از دستگاه واقعیت مجازی فیسبوک …رونمایی زاکربرگ از دستگاه واقعیت مجازی فیسبوک فیسبوکزاکربرگدستگاه واقعیت مجازیعکس های جدیدترین بازی های کامپیوتریعکس های جدیدترین بازی های کامپیوتریعکس های جدیدترین بازی های کامپیوتری✕ بازار دیجیتال مکالمه موبایل در هند رایگان شد دنیای اقتصاد در هند تماس صوتی با آسان دانلود آسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت کارت بازی نید فور اسپید ماست وانتد ™ ™ اگر در ردیف ماشین باز ها قرار دارید حتما با نام نامی آن هم دانلود ویندوز سیستم عامل موقعیت شما یاس دانلود سیستم عامل دانلود ویندوز آموزش ویندوز زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ اپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می‌شود عناوین پروژه های کارشناسی از سال تا دانشگاه علم و ردیف شماره عنوان پروژه نام دانشجو نام استاد طراحی و پیاده سازی یک سیستم مدیریت داده بدترین مشکلات ویندوز و راه حل رفع آنها زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ اپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می‌شود ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل ترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری موبایل رونمایی زاکربرگ از دستگاه واقعیت مجازی فیسبوک آکا رونمایی زاکربرگ از دستگاه واقعیت مجازی فیسبوک فیسبوکزاکربرگدستگاه واقعیت مجازی بازار دیجیتال مکالمه موبایل در هند رایگان شد دنیای اقتصاد در هند تماس صوتی با تلفن عکس های جدیدترین بازی های کامپیوتری عکس های جدیدترین بازی های کامپیوتریعکس های جدیدترین بازی های کامپیوتری



لینک منبع :سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد

سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../سیستم-عامل-اندروید-با-اینترنت-اشیا-سازگار-شد‎Cached14 دسامبر 2016 ... برای اولین بار یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در جهان یعنی اندروید با اینترنت اشیا سازگار شده و پیش نمایشی از آن در اختیار توسعه ... سازگار شدن سیستم‌عامل اندروید با اینترنت اشیا | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../سازگار-شدن-سیستم‌عامل-اندروید-با-اینترنت-اشیا‎Cached14 دسامبر 2016 ... سیستم‌عامل به‌روز شده آندروید برای استفاده در دنیای اینترنت اشیا دارای ... که قرار است تولیدات سخت‌افزاری‌شان با Android Things و Weave ‌سازگار ... سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../سیستم-عامل-اندروید-با-اینترنت-اشیا-سازگار-شد/ سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد. برای اولین بار یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در جهان یعنی اندروید با اینترنت اشیا سازگار شده و پیش ... سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../سیستم-عامل-اندروید-با-اینترنت-اشیا-سازگار-شد/ 17 دسامبر 2016 ... برای اولین بار یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در جهان یعنی اندروید با اینترنت اشیا سازگار شده و پیش نمایشی از آن در اختیار توسعه ... سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد - خرداد | دمادم https://damadam.ir/.../سیستم-عامل-اندروید-با-اینترنت-اشیا-سازگار-شد/5465681 به گزارش تک کرانچ، گوگل این نسخه پیش نمایش از اندروید را Android Things نام گذاری کرده که پلتفورم جامع اینترنت اشیای این شرکت برای استفاده در ... سازگار شدن سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا - سایبربان | خبر ... khabarfarsi.com/u/29757856 14 دسامبر 2016 ... سازگار شدن سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا. یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در جهان یعنی اندروید با اینترنت اشیا سازگار شده و ... سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد - ستاد l1i.rzb.3tad.xyz/view467119.html سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد به گزارش تک کرانچ،علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های این سیستم عامل می توانند به نشانی ... سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا سازگار شد - مطالب اینترنتی mehran1.rzb.h5h.ir/post523475.html برای اولین بار یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در جهان یعنی اندروید با اینترنت اشیا سازگار شده و پیش نمایشی از آن در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته ... سازگار شدن سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا- جستجوگر اخبار تی ... football.tnews.ir/news/CFFB76045291 سازگار شدن سیستم عامل اندروید با اینترنت اشیا. Android Things پلتفورم جامع گوگل - فردانما www.fardanama.com/پلتفورم-جامع-گوگل-با-نام-android-things/‎Cachedشرکت گوگل جهت برقرای ارتباط و سازگاری سیستم عامل محبوب اندروید خود با اینترنت اشیا سراغ توسعه دهندگان سیستم عامل رفته و پیش نمایشی از آن را در اختیار ...