مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

الکامپ 22 آغاز به کار کرد

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت، نزدیک به 600 شرکت اعم از داخلی، خارجی، استارتاپ ها و همچنین دستگاه های دولتی دستاورد های خود را به معرض نمایش می گذارند.

از مجموع شرکت های حاضر در این نمایشگاه 250 شرکت استارتاپ، طرح ها و ایده های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و سرمایه گذران قرار می دهند. همچنین تعدادی از استارتاپ های برتر این رویداد به نمایشگاه کامپیوتر آلمان (سبیت) CeBIT اعزام خواهند شد.

نزدیک به 50 شرکت خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان در نمایشگاه الکامپ 22 حضور دارند و پاویون این سه کشور در الکامپ 22 برپا شده است.

دستگاه های دولتی هم حضوری فعال در این نمایشگاه دارند تا دستاوردها و خدمات الکترونیکی خود را به مردم معرفی کنند.

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ در فضایی به مساحت بیش از 25 هزار متر مربع برپا شده و از امروز تا 28 آذر ماه از ساعت 9 تا 17 آماده حضور علاقمندان است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایت خبر اقتصادی در حال حاضر هیات وزیران تنها به حذف یک صفر رضایت داده و البته ریال که عملا در محاوره ابلاغ قانون جدید بیمه شخص ثالثرئیس کل بیمه مرکزی قانون جدید بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایرانخبراخباراخبار نمایشگاه های ایران پارسی نیوزپایگاه بزرگ و پیشرفته خبری خبرگزاری فارس تغییر واحد پولی از ریال به تومان بازی مدیرعامل سامسونگ از راه می‌رسد و به طور …لی توضیح می‌دهد شبکه می‌تواند با فناوری‌های موجود مانند وای‌فای، و کار کند و شبکهپدیده‎ای به نام کلاود، موضوعی است که این روزها همه درباره آن صحبت می‎کنند یکی از ایده که ثابت می‌کنند نیکولا تسلا نابغه، اما …پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های بازار داغ کلاهبرداری اینترنتی به بهانه ماساژ جنس‌ …به گزارش سیتنا، شاید برخی اهالی دهه ، حمام های عمومی نماد و نمایی نمناک با سوزش ناشی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط راهنمای نصب مکینتاش بر روی آموزشسلام به احتمال بسیار قوی اگه ماوس و کیبور وصل کنین مشکلتون حل خواهد شد سایت خبر اقتصادی در حال حاضر هیات وزیران تنها به حذف یک صفر رضایت داده و البته ریال که عملا در محاوره استفاده ابلاغ قانون جدید بیمه شخص ثالث رئیس کل بیمه مرکزی قانون جدید بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران خبراخباراخبار نمایشگاه های ایران پارسی نیوز پایگاه بزرگ و پیشرفته خبری «خبرگزاری فارس» تغییر واحد پولی از ریال به تومان بازی سرگرم مدیرعامل سامسونگ از راه می‌رسد و به طور باورنکردنی زندگی لی توضیح می‌دهد شبکه می‌تواند با فناوری‌های موجود مانند وای‌فای، و کار کند و شبکه باز هم یک موفقیت دیگر برای سونی و محصول پلی‌استیشن این شرکت سونی اعلام کرد که تا این هفته ایده که ثابت می‌کنند نیکولا تسلا نابغه، اما دیوانه بوده پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل بازار داغ کلاهبرداری اینترنتی به بهانه ماساژ جنس‌ مخالف سیتنا به گزارش سیتنا، شاید برخی اهالی دهه ، حمام های عمومی نماد و نمایی نمناک با سوزش ناشی از خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در راهنمای نصب مکینتاش بر روی آموزش سلام به احتمال بسیار قوی اگه ماوس و کیبور وصل کنین مشکلتون حل خواهد شد آغاز به کار رادیو آغاز به کار سایت



لینک منبع :الکامپ 22 آغاز به کار کرد

ایرنا - الکامپ 22 آغاز به کار کرد www.irna.ir/fa/News/82347659/‎Cached15 دسامبر 2016 ... تهران- ایرنا- بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) امروز با حضور نزدیک به 600 شرکت داخلی و ... الکامپ 22 آغاز به کار کرد - سرمایه دار sarmayedar.com/News/Story/34561/الکامپ-22-آغاز-به-کار-کرد.html تهران- ایرنا- نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ( الکامپ) 22 امروز با حضور نزدیک به 600 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین ... الکامپ 22 آغاز به کار کرد | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/بخش-اقتصادی-4/438274-الکامپ-آغاز-به-کار-کرد‎Cached15 دسامبر 2016 ... نزدیک به 50 شرکت خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان در نمایشگاه الکامپ 22 حضور دارند. الکامپ بیست و سوم آغاز به کار کرد-بیست و سومین نمایشگاه بین ... iran-elecomp.com/.../NewsDet-255-الکامپ-بیست-و-سوم-آغاز-به-کار-کرد‎Cached21 جولای 2017 ... الکامپ بیست و سوم آغاز به کار کرد. درهای بیست و سومین نمایشگاه ... گزارش تصویری از غرفه سازی در نمایشگاه الکامپ 1394 /09/22:: 16: 52 ... الکامپ 22 آغاز به کار کرد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/15/1578136 15 دسامبر 2016 ... نزدیک به 50 شرکت خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان در نمایشگاه الکامپ 22 حضور دارند. الکامپ 22 آغاز به کار کرد | اتاق خبر www.otaghnews.com/news/385039/الکامپ-22-آغاز-به-کار-کرد 15 دسامبر 2016 ... نزدیک به 50 شرکت خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان در نمایشگاه الکامپ 22 حضور دارند. بیست و دومین نمایشگاه الکامپ در هوایی برفی آغاز به‌کار کرد - زومیت https://www.zoomit.ir/2016/12/15/149665/exhibition-elecomp-22/‎Cached15 دسامبر 2016 ... بیست و دومین نمایشگاه الکامپ امروز کار خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در هوایی سرد و برفی آغاز کرد. نمایشگاه بین المللی الکامپ در تهران آغاز به کار کرد - العالم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/42054247 21 جولای 2017 ... نمایشگاه بین المللی الکامپ در تهران آغاز به کار کرد ... الکامپ امسال با مساحت مفید 4000 متر مربع نسبت به الکامپ 22 رشد قابل قبولی داشته است. الکامپ ۲۱ فردا آغاز به کار خواهد کرد - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1394/09/22/21th-elecomp-starting/‎Cachedبیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ، با حضور بیش از 420 شرکت داخلی و خارجی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ... نکونیوز - آغاز به کار الکامپ 22 neconews.com/vglbawbz.rhbz0rquu5ipr.l.html‎Cached15 دسامبر 2016 ... آغاز به کار الکامپ 22 ... درمان و آموزش پزشکی و مشارکت نزدیک به 600 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.