مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تمام گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری A ضدآب هستند

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، به احتمال زیاد دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هنوز هم به عنوان بهترین گوشی های حال حاضر موجود در بازار با سیستم عامل اندروید شناخته می شوند، و اگر نوت ۷ هم با مشکل ویران کننده انفجار باتری همراه نبود، شاید می توانست عنوان بهترین فبلت بازار را به خود اختصاص دهد. با این وجود، سامسونگ به جز این دو سری محبوب و معروف، گوشی های دیگری هم می سازد، و انتظار می رود که سری جدید گلکسی A در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شود.

سری گوشی های A سامسونگ بیشتر به خاطر ساخت عالی و مقاوم، مقرون به صرفه بودن و میان رده بودن شناخته می شوند، و ما در حال حاضر منتظر هستیم تا مدل های سال ۲۰۱۷ روانه بازار شوند. انتظار می رود که همه گوشی های سری A سال ۲۰۱۷ طراحی خود را از گلکسی اس ۷ الهام گرفته باشند. اکنون این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی ها دارای گواهینامه IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشند.


Samsung Galaxy A7

به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می کند گواهینامه IP68 برای دو گوشی بزرگ تر A5 و A7 صادر شده، اما هیچ گونه اشاره ای به A3 نکرده است. گواهینامه IP68 بدان معنا است که دو گوشی نام برده می توانند به مدت یک دقیقه تا عمق ۱٫۵ متری در آب مقاومت کنند و آب نمی تواند به آن ها نفود کند. این ویژگی که در گوشی های جدید پیکسل گوگل هم وجود دارد، دیگر آن قدرها مهم و خاص به شمار نمی رود، بنابراین می توان انتظار مشاهده آن ها را در سری جدید گوشی های گلکسی A داشت.

گوشی گلکسی A7 به تازگی گواهینامه رسمی خود را از Wi-Fi دریافت کرد، بنابراین انتظار داریم که این گوشی ها در آینده ای نزدیک به طور رسمی معرفی شوند. آن ها قطعا دستگاه های انقلابی نخواهند بود، اما قطعا بازار گوشی های میان رده اندرویدی را گرم نگه می دارند.

سامسونگ که هر سال سه مدل از این گوشی های میان رده را روانه بازار می کند، قصد دارد علاوه بر حضور نمایندگانش در میان گوشی های رده بالا و پرچم دار بازار، سهمی هم از قسمت فروش میان رده های بازار داشته باشد. البته باید بگوییم که گوشی های میان رده سامسونگ به همین ۳ مدل ختم نمی شود و مدل های بیشتری از این گوشی ها وجود دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی ای – …مشخصاتگوشیسامسونگ سامسونگ گلکسی ای شرکت سازنده تاریخ عرضه وضعیت موجود در بازارمقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابرگلکسیاستمام عاشقان گوشی‌های هوشمند اینک سخت منتظر مقایسه آیفون با گلکسی اس سامسونگ هستند مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس …موبایلمشخصات فنی کامل گوشی سامسونگ گلکسی اس ،قیمت گوشی به همراه گالری عکس، ویدیو مقایسه گلکسی نوت با اس اج ؛ مقایسه‌ پرچمداران ……شاید هیچ‌کسی تصور نمی‌کرد گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ محبوبیتی تا این اندازه بهترین گوشی‌های هواوی در بازار که بایستی بخریدمحمدرضا احمدپور ۱۳۹۴۰۶۰۵ پاسخ ↓ تعداد دیدگاه سلام به عنوان کسی که از گوشی‌های ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار؛ اردیبهشت ۹۵ …بهترین گوشی های هوشمند شاید نیاز به معرفی نداشته باشند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها بین بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت …بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت مهر و آبان دسته راهنمای خرید مشکل اصلی سونی اکسپریا و راه حل رفع آن‌هاآیا اکسپریا گران قیمت شما از دستتان افتاده و شکسته است؟ یا اینکه تمام تلاش خود را به نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی ای – مشخصاتگوشی سامسونگ گلکسی ای شرکت سازنده تاریخ عرضه وضعیت موجود در بازار مقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابر تمام عاشقان گوشی‌های هوشمند اینک سخت منتظر مقایسه آیفون با گلکسی اس سامسونگ هستند تا مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس موبایل مشخصات فنی کامل گوشی سامسونگ گلکسی اس ،قیمت گوشی به همراه گالری عکس، ویدیو مقایسه گلکسی نوت با اس اج ؛ مقایسه‌ پرچمداران خمیده‌ی سامسونگ شاید هیچ‌کسی تصور نمی‌کرد گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ محبوبیتی تا این اندازه پیدا کنند بهترین گوشی‌های هواوی در بازار که بایستی بخرید محمدرضا احمدپور ۱۳۹۴۰۶۰۵ پاسخ ↓ تعداد دیدگاه سلام به عنوان کسی که از گوشی‌های میان ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی‌ استیشن بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار؛ اردیبهشت ۹۵ زومیت بهترین گوشی های هوشمند شاید نیاز به معرفی نداشته باشند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها بین مردم بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت مهر و آبان بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت مهر و آبان دسته راهنمای خرید مشکل اصلی سونی اکسپریا و راه حل رفع آن‌ها آیا اکسپریا گران قیمت شما از دستتان افتاده و شکسته است؟ یا اینکه تمام تلاش خود را به کار می



لینک منبع :تمام گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری A ضدآب هستند

تمام گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری A ضدآب هستند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تمام-گوشی‌های-سامسونگ-گلکسی-سری-A-ضدآب-هستند‎Cached15 دسامبر 2016 ... وقتی که صحبت از گوشی های سامسونگ می شود، دو سری وجود دارند که به راحتی می توان آن ها را تشخیص داد، سری گلکسی اس و سری نوت. تمام گوشی های سامسونگ گلکسی سری A ضدآب هستند - کلیک | نبض ... click.ir/1395/09/24/samsung-galaxy-serie-a-have-ip68-certificates/‎Cachedوقتی که صحبت از گوشی های سامسونگ می شود، دو سری وجود دارند که به راحتی می توان آن ها را تشخیص داد، سری گلکسی اس و سری نوت. به گزارش کلیک، به احتمال زیاد ... تمام گوشی های سامسونگ گلکسی سری A ضدآب هستند - شرکت مهرانفو www.mehranfo.com/.../3733-تمام-گوشی-های-سامسونگ-گلکسی-سری-a-ضدآب-هستند.html‎Cachedوقتی که صحبت از گوشی های سامسونگ می شود، دو سری وجود دارند که به راحتی می توان آن ها را تشخیص داد، سری گلکسی اس و سری نوت. به گزارش کلیک، به احتمال زیاد ... مدل‌های مختلف گلکسی A سال 2017 ضد آب هستند - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../مدل‌های-مختلف-گلکسی-a-سال-2017/‎Cached28 دسامبر 2016 ... سامسونگ خودش را برای رونمایی از مدل‌های سال ۲۰۱۷ سری گوشی‌های گلکسی A7 آماده می‌کند. سه گوشی گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 قرار است ... گوشی‌های سری A گلکسی 2017 سامسونگ ضد‌آب هستند - استادیتاستادیت www.ostadit.ir/smartphone/samsung-galaxy-a-series-2017-is-a-water-resistant-phone/‎Cachedسامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد گوشی‌های سری A گلکسی شامل گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ همگی مقاوم در برابر آب هستند. هر سه گوشی دارای ... گوشی های سامسونگ گلکسی سری A مدل 2017 رسما معرفی شدند؛ ضد آب و ... techrato.com/2017/01/02/samsung-galaxy-a-2017-official-ip68/‎Cached2 ژانویه 2017 ... بالاخره گوشی های سامسونگ گلکسی سری A مدل 2017 به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد و طرفداران این گوشی ها می توانند به زودی آنها را در ... گوشی‌های سری 2017 Galaxy A سامسونگ ضدآب می‌شوند - جی اس ام www.gsm.ir/.../گوشی‌های-سری-2017-Galaxy-A-سامسونگ-ضدآب-می‌شوند/‎Cached28 دسامبر 2016 ... تمام گوشی‌های مهمی که سال 2017 معرفی شده‌اند یا منتظرشان هستیم ... سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری جدید گوشی‌های Galaxy A خود است. ... Galaxy A 2017 (یا حداقل یک یا دو گوشی از میان این سری) به قابلیت ضدآب مجهز می‌شوند. تمام گوشی های سامسونگ گلکسی سری A ضدآب هستند - کلیک - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148171602073032‎Cached14 دسامبر 2016 ... وقتی که صحبت از گوشی های سامسونگ می شود، دو سری وجود دارند که به راحتی می توان آن ها را تشخیص داد، سری گلکسی اس و سری نوت. - کلیک. مشخصات گوشی های گلکسی A سامسونگ سری ۲۰۱۷ فاش شد https://beroozresani.com/news/.../389-galaxy-a-samsung-2017.html‎Cached4 ژانویه 2017 ... سرانجام بحث ها پیرامون سری ۲۰۱۷ گلکسی Aها پایان یافت. مشخصاتشان به طور کامل فاش شد. در این سری تمامی مدل ها ضد آب تا عمق ۱.۵ متری به مدت نیم ... تمام گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری A ضدآب هستند - نیوز پارسی newsparsi.com/تمام-گوشی-های-سامسونگ-گلکسی-سری-a-ضدآب-هستند-57466.html 19 فوریه 2017 ... وقتی که صحبت از گوشی های سامسونگ می شود، دو سری وجود دارند که به راحتی می توان آن ها را تشخیص داد، سری گلکسی اس و سری نوت.