مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

[ad_1]

متاسفانه در هنگام خرید یک گوشی همراه با دغدغه ای با محوریت اصل یا تقلبی بودن گوشی همراه روبه رو هستیم، چگونه می توان یک گوشی اصل را از تقلبی آن تشخیص داد؟ در این مقاله ما به موضوع تشخیص گوشی آیفون اصل از تقلبی خواهیم پرداخت.

به گزارش صبحانه، اولین سوالی که خریداران گوشی بخصوص گوشی های آیفون را درگیر می کند، اصل یا تقلبی بودن آن است ،علت این سوال آن است که برخی از شرکت های چینی اقدام به تولید گوشی‌های طرح اصلی یا به اصطلاح، "های کپی” از گوشی‌های گران قیمت بازار می‌کنند. مشخصا گوشی‌های آیفون نیز از این سنت چینی‌ها در امان نمانده اند  و گوشی‌های طرح آیفون تولید شده اند که در بازار ایران  و در برخی فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. حالا در پاسخ به سوال اصل یا کپی بودن گوشی آیفون این سوال پیش می آید که چه روش‌هایی برای تشخیص آیفون اصل از آیفون طرح یا دست دوم وجود دارد؟
چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
در جواب باید گفت که گوشی طرح آیفون از گوشی اصلی آیفون به راحتی قابل تشخیص است. نخست اینکه باید بدانیدکه گوشی‌های طرح یا همان های کپی آیفون دارای سیستم عامل اندروید هستند که ظاهری شبیه به سیستم عامل iOS دارند و با روشن کردن گوشی با کمی دقت متوجه این مساله می‌شوید. (سیستم عامل گوشی های آیفون ios است).

گوشی‌های های کپی  دارای بسته‌بندی صرفا شبیه به آیفون‌های اصلی هستند و بازاری متفاوت برای خود دارند. زیرا که اختلاف قیمت بسیار محسوسی داشته و در محدوده‌ی قیمت چند صد هزار تومان هستند و  همچنین کمتر پیش می‌آید که توسط فروشندگان به عنوان گوشی آیفون اصلی به مشتری معرفی شوند. ولی برای تشخیص این نوع گوشی‌ها، کافیست گوشی را روشن کنید و کیفیت ساخت دستگاه مانند کیفیت صفحه نمایش یا دوربین را بررسی نمایید.

وقتی به بدنه ی گوشی طرح نگاه بیندازید می بینید که دوربین گوشی‌های طرح آیفون بسیار کم کیفیت است و مقداری رنگ‌های اضافی که  عموما زرد است  در دوربین به چشم می‌خورد. منوی گوشی هم به علت متفاوت بودن سیستم عاملش، کاملا متفاوت بوده و صرفا شباهتی جزیی به منوی آیفون اصل دارد.

چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
در اینجا مساله‌ی مهم‌تری رخ می نمایاند و آن  زمانی است که ممکن است شما گوشی آیفون اصلی کار کرده بخرید. این را بدانید که پلمپ بودن دستگاه به هیچ عنوان تضمینی برای تشخیص نو یا اصل بودن حین خرید گوشی آیفون نیست. برای تشخیص اصل بودن آیفون، یک راه مطمئن وجود دارد و آن هم این است که گوشی را از فروشگاه معتبر با مهلت تست تهیه کنید. البته در ایران نمایندگی رسمی اپل موجود نیست و به همین علت، مدل تقریبا با گارانتی اصلی (نمایندگی رسمی اپل) در ایران وجود ندارد و از این راه نیز تشخیص این مساله منتفی است.

پس در اینجا یک راه قانونی برای تشخیص دادن اینکه گوشی آیفون شما اصلی و نو است، وجود دارد و آن هم وب‌سایت کمپانی اپل است. در این سایت می‌توانید با وارد کردن سریال نامبر گوشی از اصل بودن گوشی خود مطمئن شوید.

چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
در اینجا مراحل کار را به ترتیب برای شما توضیح می دهیم.

۱-هنگامی که شما  سریال گوشی یا هر محصول اپل را در این سایت وارد می‌کنید، باید با پیغام "This iPhone has not been activated” یا "Please Activate Your iPhone” مواجه شوید.

چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
۲- در صورتی که دستگاه قبلا استفاده شده باشد، در اینجا تاریخ اولین استفاده مشخص می‌شود. چرا که مهلت گارانتی آیفون یک سال است و تاریخی که گارانتی آن به اتمام می‌رسد در اینجا درج می‌شود.
چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
۳-شما باید برای یافتن سریال گوشی  به این مسیر Settings > General > About در گوشی خود مراجعه کنید. این سریال باید با سریال درج شده در پشت گوشی و پشت جعبه یکی باشد.
چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
مساله تا حد زیادی با این روش حل می‌شود. شایان ذکر است که در صورتی که قبلا سیم کارت داخل دستگاه وارد شده باشد، به هر دلیلی دستگاه قبلا مورد استفاده قرارگرفته است و دستگاه مورد نظر نو نیست. امکان دارد این مساله ناشی از رفرش بودن دستگاه باشد و یا اینکه قبل از واردات به دلایل مختلف ممکن است گوشی قبلا روشن شده باشد و سیم کارت در آن قرار داده شده باشد. این رابدانید که تحت هر شرایط، خرید گوشی اپل آیفون تحت این شرایط به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در صورت خرید از یک فروشگاه معتبر با مهلت تست، می‌توانید با خیال آسوده دستگاه را تست کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل، مساله را با فروشنده در میان بگذارید. خود فروشندگان به این روش کاملا واقفند و این روش به عنوان تنها روش رسمی برای تشخیص آیفون اصلی و نو به کار می‌رود.

منبع : کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه کابل و شارژر اصلی آیفون را تشخیص دهیم؟چگونهکابلوشارژرمتاسفانه بازار کشورمان پر از لوازم جانبی تقلبی شده و تشخیص اصل بودن آنها دشوار استبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …به جای استفاده از ولتاژ ولت مستقیم تغذیه ، کافیست سیم و پنل را به یکدیگر متصل عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی راهنمایی برای خرید و فروش های دست دومآموزشبا وجود بازار داغ گوشی‌های جدید دارندگان گوشی‌های آی‌فون درصدد فروختن گوشی‌های ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرامبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که رمان خارجی از ادبیات کلاسیک و مدرن دنیا سرگذشت یکی از در اینجا بسته دوم را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شامل رمان خراجی است برخی از این سایت خبری تحلیلی بویر نیوزتیپ بازیگر زن ایرانی در چین عکس عامل چرت نیمروزی چیست؟ عکس رای فردوسی پور در رفع مشکل ارور سریال تقلبی در آموزشآپدیت کرک جدید ۱۳۹۴۲۱ رفع مشکل ارور سریال تقلبی در توجه تمام کرک های چگونه کابل و شارژر اصلی آیفون را تشخیص دهیم؟ چگونهکابلو متاسفانه بازار کشورمان پر از لوازم جانبی تقلبی شده و تشخیص اصل بودن آنها دشوار است اما در برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات آموزش تصویری به جای استفاده از ولتاژ ولت مستقیم تغذیه ، کافیست سیم و پنل را به یکدیگر متصل کنید تا عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس راهنمایی برای خرید و فروش های دست دوم آموزش با وجود بازار داغ گوشی‌های جدید دارندگان گوشی‌های آی‌فون درصدد فروختن گوشی‌های قدیمی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات ژیروسکوپ و برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که استیو جابز رمان خارجی از ادبیات کلاسیک و مدرن دنیا سرگذشت یکی از ۱۰ در اینجا بسته دوم را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شامل رمان خراجی است برخی از این رمانها سایت خبری تحلیلی بویر نیوز تیپ بازیگر زن ایرانی در چین عکس عامل چرت نیمروزی چیست؟ عکس رای فردوسی پور در انتخابات



لینک منبع :چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

چگونه آیفون اصل را از آیفون تقلبی تشخیص دهیم؟ | شبکه www.shabakeh-mag.com/NODE/7181‎Cached14 مارس 2017 ... اما چگونه می‌توانیم یک آیفون اصل را از نمونه تقلبی یا کلون تشخیص دهیم؟ برای اینکه بتوانید این امر را به خوبی انجام دهید باید بسیار دقیق عمل ... چگونه آیفون اصل را از آیفون طرح یا دست دوم تشخیص دهیم؟ - کلیک ... click.ir/1395/09/25/how-to-detect-fake-and-original-iphone/‎Cachedمتاسفانه در هنگام خرید یک گوشی همراه با دغدغه ای با محوریت اصل یا تقلبی بودن گوشی همراه روبه رو هستیم، چگونه می توان یک گوشی اصل را از تقلبی آن تشخیص داد؟ چگونه آیفون اصل را از آیفون طرح یا دست دوم تشخیص دهیم؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/VABJtP‎Cached19 دسامبر 2016 ... متاسفانه در هنگام خرید یک گوشی همراه با دغدغه ای با محوریت اصل یا تقلبی بودن گوشی همراه روبه رو هستیم، چگونه می توان یک گوشی اصل را از ... چگونه آیفون 7 پلاس اصلی را از نمونه های تقلبی آن تشخیص دهیم ... www.wikifake.ir/چگونه-آیفون-7-پلاس-اصلی-را-از-نمونه-های-ت/‎Cachedچگونه آیفون 7 پلاس اصلی را از نمونه های تقلبی آن تشخیص دهیم ؟ ... بر روی جعبه وجود دارد لذا صرف وجود تصویر گوشی روی جعبه ،دلیلی بر اصل بودن آن نیست. روش های تشخیص آیفون اصل از آیفون طرح یا دست دوم | فروشگاه ... tabletphone.ir/روش-تشخیص-آیفون-اصل-آیفون-طرح-دست-دوم/‎Cachedگوشی آیفون اصل با گوشی آیفون تقلبی چه تفاوت‌هایی دارد؟ .... -کد imei یعنی چی و چگونه با استفاده از اون میتونم اصل بودن گوشی رو تشخیص بدم؟؟ -واینکه از کجا ... راهکارهایی برای تشخیص آیفون اصل از تقلبی+ آموزش www.yjc.ir/.../راهکارهایی-برای-تشخیص-آیفون-اصل-از-تقلبی-آموزش‎Cachedاگر می خواهید از اصل بودن گوشی آیفون خود مطمئن شوید تا انتها این خبر را دنبال ... تا پایان گزرش همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه می توانید بفهمید آیفون اصل ... آپارات - آیفون اصل www.aparat.com/result/آیفون_اصل‎Cachedتشخیص اصلی یا تقلبی بودن گوشی آیفون · دیدارستان ... راهنمای تشخیص آیفون اصل از تقلبی · به روز آی تی ... چگونه آیفون 6 اصل را از قلابی تشخیص دهیم؟ چگونه آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../چگونه-آیفون-اصل-را-از-تقلبی-تشخیص-دهیم‎Cached15 دسامبر 2016 ... متاسفانه در هنگام خرید یک گوشی همراه با دغدغه ای با محوریت اصل یا تقلبی بودن گوشی همراه روبه رو هستیم، چگونه می توان یک گوشی اصل را از ... چگونه آیفون اصل را از نمونه تقلبی تشخیص دهیم؟ - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../چگونه-آیفون-اصل-را-از-نمونه-تقلبی-تشخیص-دهیم‎Cached25 ژانویه 2017 ... خریداران تلفن‌های همراه آیفون با نشان تجاری اپل می‌توانند از راه‌های مختلفی نسبت به اصلی بودن گوشی همراه خود اقدام کنند. 10 روش برای تشخیص گوشی اصلی از تقلبی در ایران+ آموزش - مشرق ... www.mashreghnews.ir/news/564247/‎Cached5 مه 2016 ... اما برای تشخیص گوشی‌های اصل از تقلبی چندین راهکار وجود دارد که زمان خرید لازم است مورد توجه ... چگونه گوشی اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟ .... اولین موردی که باید در هنگام خرید گوشی آیفون دقت کرد: پلمپ بودن گوشی می‌باشد.