مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ورزشکاران حرفه ای نیز همانند سایر مردم باید مراقب سلامتی خود باشند یا حتی می توان گفت، آنها در زمانی که دچار کمبود خواب یا خستگی می شوند باید بیش از سایرین مراقب خود باشند زیرا بیش از عامه مردم در معرض ابتلا به انواع بیماری ها هستند.

مطالعات محققان دانشگاه «پرتوریا» در آفریقای جنوبی نشان می دهد، ورزشکاران حرفه ای که در تمرینات سخت، فعالیت های بدنی طولانی و همینطور مسابقات شرکت می کنند، از سیستم ایمنی متفاوتی نسبت به سایرین برخوردارند که آنها را بیش از افرادی که ورزش نمی کنند در معرض ابتلا به بیماری قرار می دهد.

«Martin Schwellnus» از محققان این مطالعه می گوید : ورزشکاران حرفه ای که در مسابقات یا تمرینات طولانی مدت شرکت می کنند به همان نسبت ابتلا به انواع بیماری ها در آنها افزایش پیدا می کند. این مطالعه، تصویری کاملا متفاوت از آنچه که در ذهن عامه مردم نسبت به ورزشکاران وجود دارد را پیش روی ما قرار داده است.

ورزش روزانه و در حد معمول می تواند برای دوری از بیماری ها یا کاهش ابتلا به سرماخوردگی مفید باشد و سلول های ایمنی بدن را افزایش دهد اما در ورزشکاران حرفه ای این فرآیند کاملا برعکس بوده و فعالیت های بدنی طولانی و سخت باعث افزایش فشار خون شده و در کوتاه مدت می تواند تضعیف سیستم ایمنی بدن و ابتلا به انواع بیماری ها را به دنبال داشته باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ورزشکارانبیوگرافی ورزشکاران،آشنایی با ورزشکارانکریستین رونالدولیونل مسی تختیخسرو حیدریجواد نکونام ورزشکارانورزشکاران زنفرهاد فیزیوتراپی کتابچه سند اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی ایران کاری از کارگروه اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی برای آن‌هایی که می‌خواهند چاق شوندبرای چاق‌تر شدن چه بخوریم؟ مصرف مواد غذایی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم کالری این علائم نشان می دهد زانو هایتان بیمار استقفل شدگی زانو ممکن است با کمی استراحت کردن برطرف شود علائم بیماری زانو زانو درد در هر داروهای نیروزا دوپینگ و عوارض آنبانک اطلاعات بیماریها پزشکان دندانپزشکان و داروخانه ها بیمارستانها درمانگاه هانقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج آبسه پستان چیست و چگونه درمان می شود ؟ …آبسه پستان چیست و چگونه درمان می شود ؟ آبسه‌ پستان‌ عبارست‌ است‌ از یک‌ ناحیه چرا زانویم خالی می‌کند؟ چگونه متوجه پارگی منیسک یا رباط بیمار می‌شوید؟ در پارگی منیسک، علایم بالینی و پرسش آیا همسرم به من خیانت می کند؟ آکاآیا همسرم به من خیانت می کند؟ بنا به گزارش آکاایران مردی ساله هستم و شک بی مورد به کم کاری تیروئید چیست آکا کم کاری تیروئید چیست باز هم در خدمت شما هستیم با سری مقالات بخش سلامت، در این مقاله ورزشکارانبیوگرافی ورزشکاران،آشنایی با ورزشکاران کریستین رونالدولیونل مسی تختیخسرو حیدریجواد نکونام ورزشکارانورزشکاران زنفرهاد مجیدی فیزیوتراپی کتابچه سند اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی ایران کاری از کارگروه اخلاق حرفه ای فیزیوتراپی در داروهای نیروزا دوپینگ و عوارض آن بانک اطلاعات بیماریها پزشکان دندانپزشکان و داروخانه ها بیمارستانها درمانگاه ها برای آن‌هایی که می‌خواهند چاق شوند برای چاق‌تر شدن چه بخوریم؟ مصرف مواد غذایی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم کالری‌های این علائم نشان می دهد زانو هایتان بیمار است قفل شدگی زانو ممکن است با کمی استراحت کردن برطرف شود علائم بیماری زانو زانو درد در هر آبسه پستان چیست و چگونه درمان می شود ؟ پزشکان ایران آبسه پستان چیست و چگونه درمان می شود ؟ آبسه‌ پستان‌ عبارست‌ است‌ از یک‌ ناحیه‌ عفونی چرا زانویم خالی می‌کند؟ چگونه متوجه پارگی منیسک یا رباط بیمار می‌شوید؟ در پارگی منیسک، علایم بالینی و پرسش از نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج نقاشی آیا همسرم به من خیانت می کند؟ آکا آیا همسرم به من خیانت می کند؟ بنا به گزارش آکاایران مردی ساله هستم و شک بی مورد به همسرم



لینک منبع :ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند

ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../ورزشکاران-بیشتر-بیمار-می-شوند‎Cached15 دسامبر 2016 ... مطالعات محققان نشان می دهد، ورزشکاران حرفه ای بیش از سایرین در معرض ابتلا به انواع بیماری ها قرار دارند. Images for ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند چرا ورزشکاران بیشتر بیمار می‌شوند | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/بخش.../439132-چرا-ورزشکاران-بیشتر-بیمار-می-شوند‎Cached19 دسامبر 2016 ... چرا ورزشکاران بیشتر بیمار می‌شوند. ایلنا: مطالعات محققان نشان می‌دهد، ورزشکاران حرفه‌ای بیش از سایرین در معرض ابتلا به انواع بیماری‌ها قرار دارند. ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/15/1578064 15 دسامبر 2016 ... مطالعات محققان نشان می دهد، ورزشکاران حرفه ای بیش از سایرین در معرض ابتلا به انواع بیماری ها قرار دارند. میهن مگ - ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند https://mihanmag.com/post/.../ورزشکاران_بیشتر_بیمار_می_شوند 15 مه 2017 ... ورزشکاران بیشتر بیمار مطالعات نشان می دهد محققان, ورزشکاران حرفه ای ... یا حتی می توان گفت، آنها در زمانی که دچار کمبود خواب یا خستگی می شوند ... چرا ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند؟ - تیتر امروز www.titreemroz.ir/fa/news/39948/چرا-ورزشکاران-بیشتر-بیمار-می-شوند 15 دسامبر 2016 ... چرا ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند؟ به گزارش تیتر امروز، ورزرشکاران حرفه ای نیز همانند سایر مردم باید مراقب سلامتی خود باشند یا حتی می توان ... چرا ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند؟ - هم اندیشی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29791933 15 دسامبر 2016 ... چرا ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند؟ ورزش روزانه و در حد معمول می تواند برای دوری از بیماری ها یا کاهش ابتلا به سرماخوردگی مفید باشد و سلول های ... ایران خبر - ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند www.irankhabar.ir/fa/doc/news/76257/ورزشکاران-بیشتر-بیمار-می-شوند 15 دسامبر 2016 ... مطالعات محققان نشان می دهد، ورزشکاران حرفه ای بیش از سایرین در معرض ابتلا به انواع بیماری ها قرار دارند. ورزشکاران حرفه ای بیشتر از دیگران بیمار می شوند - کوکا www.coca.ir/ورزشکاران-حرفه-ای-بیشتر-دیگران-بیماری/‎Cachedورزشکاران حرفه ای بیشتر از دیگران در معرض بیماری های گوناگون قرار دارند، بیماری در ورزشکاران حرفه ای، سلامت ورزشکاران، سرماخوردگی ، افزایش فشار خون. ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10575241/ورزشکاران-بیشتر-بیمار-می-شوند/ ورزشکاران بیشتر بیمار می شوند. مطالعات محققان نشان می دهد، ورزشکاران حرفه ای بیش از سایرین در معرض ابتلا به انواع بیماری ها قرار دارند. ورزرشکاران حرفه ای نیز ...