مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد

[ad_1]

همان طور که می‌دانید، سامسونگ مدتی است که در حال کار کردن بر روی یک گوشی جدید با نام گلکسی C7 Pro است و تاکنون اخبار متعددی از این گوشی در فضای اینترنت پخش شده است.

معرفی C7 Pro که قرار بود این ماه باشد، با تاخیر مواجه شد و سامسونگ اعلام کرد که اوایل سال ۲۰۱۷ از این گوشی رونمایی می‌کند. جزییات سخت افزاری این گوشی هم در در گذشته پخش شده بود. امروز هم شاهد دریافت گواهی وای‌فای برای آن بودیم. طبق اطلاعاتی که در این گواهی نوشته شده، C7 Pro از وای‌فای دوبانده پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین این گوشی از یک بدنه تمام فلز با طراحی خطوط آنتن متفاوتی ساخته شده است. از مشخصات اصلی این گوشی می‌توان به اندازه ۵.۷ اینچی نمایشگر با رزولوشن فول‌اچ‌دی، حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

samsung-galaxy-c7-pro-sm-c7010-wi-fi-certification-01


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ گلکسی گواهی وای‌فای را دریافت کردهمان طور که می‌دانید، سامسونگ مدتی است که در حال کار کردن بر روی یک گوشی جدید با نام سامسونگ گلکسی گواهی وای‌فای را دریافت کرد…معرفی که قرار بود این ماه باشد، با تاخیر مواجه شد و سامسونگ اعلام کرد که اوایل سال سامسونگ گلکسی گواهی وای‌فای را دریافت کرد …ای تی رسان بیست و پنج آذر ساعت سامسونگ گلکسی گواهی وای‌فای را دریافت کردسامسونگ گلکسی گواهی وای‌فای را دریافت کردسامسونگگلکسیخبرهای مرتبط مشخصات گلکسی مدل فاش شد؛ دوربین‌ سلفی مگاپیکسلی و باتری بزرگسامسونگ گلکسی گواهی وای‌فای دریافت علمی …سامسونگ گلکسی گواهی وای‌فای را دریافت کرد بانک اخبار خبرگزاری هاگوشی گلکسی مدل سامسونگ تاییدیه اتحادیه وای‌فای گوشی گلکسی وای‌فای را دریافت کرد سری گلکسی شرکت سامسونگ تنها به گوشی ویندوزی آلکاتل گواهی وای فای را دریافت کرد وای فای را دریافت کرد گواهی وای فای را دریافت گلکسی سی پرو سامسونگ گوشی ویندوزی آلکاتل گواهی وای فای را دریافت کرد وبلاگ وای فای را دریافت کرد آرام آرام در حال آماده شدن برای ورود به بازار است، چراکه گوشی ویندوزی آلکاتل گواهی وای فای را گوشی ویندوزی آلکاتل گواهی وای فای را دریافت کرد آلکاتلآلکاتل گوشی نسخه بین المللی سامسونگ گواهی را دریافت کردفناوریموبایلاستیون جرارد فاش کرد که در ال کلاسیکو هوادار بارسلونا ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر روش های افزایش امنیت وای فای مخفی کردن وای فای چگونه هنگام عکس گرفتن لاغر به نظر بیایم و



لینک منبع :سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../سامسونگ-گلکسی-c7-pro-گواهی-وای‌فای-را.../.html‎Cachedهمان طور که می‌دانید، سامسونگ مدتی است که در حال کار کردن بر روی یک گوشی جدید با نام گلکسی C7 Pro است و تاکنون اخبار متعددی از این گوشی در فضای اینترنت ... سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد | آریانا نیوز aryananews.ir/1395/09/25/سامسونگ-گلکسی-c7-pro-گواهی-وای‌فای-را-دریا/ 15 دسامبر 2016 ... همان طور که می‌دانید، سامسونگ مدتی است که در حال کار کردن بر روی یک گوشی جدید با نام گلکسی C7 Pro است و تاکنون اخبار متعددی از این گوشی در ... سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../سامسونگ-گلکسی-C7-Pro-گواهی-وای‌فای-را-دریافت-کرد/5738468‎Cached15 دسامبر 2016 ... همان طور که می دانید، سامسونگ مدتی است که در حال کار کردن بر روی یک گوشی جدید با نام گلکسی C7 Pro است و تاکنون اخبار متعددی از این گوشی در ... سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد - صفحه ی نخست permob.ir/.../سامسونگ%20گلکسی%20C7%20Pro%20گواهی%20وای‌فای%20را%20دریا... همان طور که می‌دانید، سامسونگ مدتی است که در حال کار کردن بر روی یک گوشی جدید با نام گلکسی C7 Pro است و تاکنون اخبار متعددی از این گوشی در فضای اینترنت ... گلکسی C7 2017 گواهی وای فای را دریافت کرد | tech24 tech24.ir/گلکسی-c7-2017-گواهی-وای-فای-را-دریافت-کرد.html‎Cached4 جولای 2017 ... ماه قبل گوشی هوشمند میان رده ای از کمپانی سامسونگ با شماره مدل SM-C7100 موفق به اخذ گواهی بلوتوث از Bluetooth SIG شد.اکنون این دستگاه که به ... سامسونگ برای گوشی گلکسی C7 2017 مجوز WIFI گرفت | شهر ای تی | 30tyit.ir/.../سامسونگ-برای-گوشی-گلکسی-c7-2017-مجوز-wifi-گرفت/‎Cached3 جولای 2017 ... گوشی گلکسی سی 7 مدل 2017 (Samsung Galaxy C7 2017) بعد از دریافت گواهی بلوتوث، حالا گواهی وای فای را از سوی "WiFi Alliance" دریافت کرده ... سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد www.mplus-sat.com/thread149988.html‎Cachedهمان طور که می‌دانید، سامسونگ مدتی است که در حال کار کردن بر روی یک گوشی جدید با نام گلکسی C7 Pro است و تاکنون اخبار متعددی از این گوشی در فضای ا. سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد - Iran News irannews.shafaqna.com/FA/IR/1341346 سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد. گوشی C7 2017 گواهی وای فای را دریافت کرد - سامسونگیا www.samsungia.com/newsgroup/news/detail/گوشی-c7.../view/‎Cached4 جولای 2017 ... گوشی C7 2017 بعد از دریافت گواهی بلوتوث، حالا گواهی وای فای را از سوی “WiFi Alliance” دریافت کرده است ... اگرچه اطلاعات دیگری در رابطه با گوشی جدید سامسونگ منتشر شده، اما با دریافت گواهی‌های مختلف، احتمالا ... samsung-galaxy-c7-2017- 3001 ... دستبند Gear Fit 2 Pro پس از تاییدیه FCC رسمی شد بازدید: ۱۲۱. | سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی وای‌فای را دریافت کرد www.lastitnews.ir/?aid=15319‎Cachedتاکسی های پرنده آماده پرواز هستند؛ شرکت ایرباس قراردادی برای آغاز آزمایش “پروژه واهانا” در سال آینده امضا کرده و امیدوار است اولین محصول این پروژه را تا سال ۲۰۲۰ به ...