مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید

[ad_1]

وب سایت کلیک: کفش‌های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم بوده و می‌توان با آن روی برف‌ها دوید.

 

دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید 

با الهام از کتانی مخصوص دو، نوعی کفش سبک و شناور ساخته شده که به وسیله آنها می‌توان در زمستان و روی برف‌ها نیز دوید.
دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید

به طور معمول کفش‌های برفی با قالبی آلومینیومی ساخته می‌شوند اما در این اواخر برندهای مختلف سعی کردند با به کار بردن فوم تا حدی از وزن این کفش‌ها بکاهند. در همین راستا شرکت Crescent Moon یک کفش برفی تمام فوم ساخته است. این کفش‌ها که هنوز نام مناسبی ندارند، به طور کامل از فوم EVA ساخته می‌شوند. این نوع فوم بیش‌تر دربخش میانی کفش‌های ورزشی به کار می‌رود. شکل خاص این کفش‌ها و انحناهای آن به حرکت راحت‌تر فرد کمک می‌کند.
دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید

بر خلاف کفش‌های برفی دیگر که روی کفش فرد بسته می‌شوند، این نمونه ثابت است بنابر این هنگام راه رفتن در پا نمی‌لغزد و تکان نمی‌خورد.

روی بخش بالایی کفش برفی نوعی ضربه‌گیر قرار دارد که تاثیر فشرده شدن برف زیر پا و برخورد آن با زمین را کاهش می‌دهد. بخش زیرین کفش سخت‌تر است و از نوعی کامپوزیت EVA ساخته شده است. همچنین با الهام از تایرهای برفی، در آن شیارهایی ایجاد می‌شود و به این ترتیب راه رفتن در برف تسهیل می‌شود.

دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید

این شرکت کفش‌های برفی جدید خود را ماه آینده در SIA Snow Show در دنور، مرکز ایالت کلورادو آمریکا به نمایش می‌گذارد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژوبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ مطالبی جامع ازشکار و تیراندازی به اهداف پروازی پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ مطالبی جامع ازشکار و تیراندازی به اهداف پروازی تراپ



لینک منبع :دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید

دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../دویدن-بر-روی-برف-ها-با-ساخت-قالب-کفشی-جدید‎Cached15 دسامبر 2016 ... کفش‌های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم بوده و می‌توان با ... Images for دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید - کلیک - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148178622073386 15 دسامبر 2016 ... ساخت قالب کفشی که دویدن روی برف را ممکن می کند ... اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم بوده و می‌توان با آن روی برف‌ها دوید. دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../دویدن-بر-روی-برف-ها-با-ساخت-قالب-کفشی-جدید/ به طور معمول کفش‌های برفی با قالبی آلومینیومی ساخته می‌شوند اما در این اواخر برندهای مختلف سعی کردند با به کار بردن فوم تا حدی از وزن این کفش‌ها بکاهند. در همین ... دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید | کفش های برفی - قطره www.ghatreh.com/news/.../دویدن-روی-برف-ساخت-قالب-کفشی-جدید 15 دسامبر 2016 ... کفش های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش های ورزشی به بازار آÙ. ساخت قالب کفشی که دویدن روی برف را ممکن می کند - کلیک | نبض ... click.ir/1395/09/25/run-on-the-snow-with-this-new-shoes/‎Cachedبه طور معمول کفش‌های برفی با قالبی آلومینیومی ساخته می‌شوند اما در این اواخر برندهای ... این شرکت کفش‌های برفی جدید خود را ماه آینده در SIA Snow Show در دنور، مرکز ایالت ... در ادامه به بررسی برخی از ویژگی ها و امکانات آئودی می پردازیم که آن را به این ... دویدن بر روی برف‌ها با ساخت قالب کفشی جدید+عکس | بلاغ نیوز | خبروان khabarone.ir/news/.../دویدن-بر-روی-برف-ها-با-ساخت-قالب-کفشی-جدید-عکس 15 دسامبر 2016 ... کفش‌های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم بوده و می‌توان با ... دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید+عکس | اخبار شمال ... news.shomalgardi.com/.../news/.../دویدن-بر-روی-برف-ها-با-ساخت-قالب-کفشی-جدیدعکس/ 15 دسامبر 2016 ... کفش‌های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم بوده و می‌توان با ... دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی تازه (4 عکس) - سرزه www.serze.com/دویدن-ساخت-قالب-کفشی-تازه-عکس-2533477/‎Cached15 دسامبر 2016 ... دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید تصویر و عکس شماره 1 ⇩ کفش‌های برفی متداول برای قدم زدن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب می ... دویدن بر روی برف ها با ساخت قالب کفشی جدید | تعمیرات همراه tamirathamrah.com/1395/.../دویدن-بر-روی-برف-ها-با-ساخت-قالب-کفشی-جد/ 16 دسامبر 2016 ... وب سایت کلیک: کفش‌های برفی معمول برای راه رفتن در برف با گام‌های آهسته و شمرده مناسب هستند. اما اکنون کفش‌های ورزشی به بازار آماده که از جنس فوم ...