مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد

[ad_1]

مایکروسافت اعلام کرده است در نسخه‌ی بعدی مرورگر اج، پشتیبانی از پلاگین فلش ادوبی را کنار خواهد گذاشت و به‌صورت پیش‌فرض از HTML5 استفاده خواهد کرد. بنا بر اطلاعات ارائه‌شده؛ در صورت نیاز مرورگر اج از کاربران در مورد لود کردن پلاگین فلش سؤال خواهد کرد تا در صورت تأیید از سوی کاربران به سراغ استفاده از این پلاگین برود.

البته مایکروسافت در مسیر استفاده از HTML5 و کنار گذاشتن فلش، استثنائاتی نیز قائل شده است، به‌طوری که کاربران برای سهولت استفاده از این نرم‌افزار، در هنگام بازدید از وب‌سایت‌های پربازدید که همچنان از فلش استفاده می‌کنند، به‌صورت خودکار شاهد اجرای پلاگین فلش خواهند بود؛ البته مایکروسافت به لیست وب‌سایت‌هایی که شامل این استثنا می‌شوند، اشاره‌ای نکرده است. ردموندی‌ها با گذشت زمان تعداد سایت‌های موجود در این لیست را کاهش خواهند داد تا در نهایت فلش به‌صورت کامل کنار گذاشته شود.

انتظار می‌رود این به‌روزرسانی در بیلد بعدی منتشر شود و در برنامه‌ی Insiders در اختیار تسترها قرار گیرد. مایکروسافت در پی آن است تا این ویژگی را در نسخه‌ی بعدی به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ که با نام Creators منتشر می‌شود، بگنجاند.

گوگل نیز هفته‌ی گذشته اعلام کرد پشتیبانی از ادوبی فلش را در مرورگر کروم کنار گذاشته است و از این پس از HTML5 پشتیبانی خواهد کرد. کمپانی‌های اپل و موزیلا نیز از پشتیبانی نکردن از پلاگین ادوبی در مرورگرهای خود در آینده‌ی نزدیک خبر داده‌اند؛ البته اپل از ابتدا زیر بار پشتیبانی از فلش در آیفون‌های خود نرفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دنیای فناوری صفحه زومیت مشکل جدیدی در باتری آیفون ۶ اس، باعث می‌شود این گوشی قبل از اتمام شارژ خاموش شودگردو خانهممکن است بتازگی به علت نصب ویندوز بیلد و یا دریافت آپدیت های جدید در یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی چگونگی نصب و استفاده از فلش پلیر روی …آموزشچگونگی نصب و استفاده از فلش پلیر روی دستگاه‌های اندرویدیلینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های ویندوز ۱۰ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادویندوز۱۰به‌روزرسانی و سامانهٔ پشتیبانی ویندوز ۱۰ به شیوه‌ای متفاوت از نسخه‌های پیشین دانلود ویندوز سرویس پک آپدیت …ویندوزسرویسپکمراحل نصب و فعال سازی ویندوز به صورت تصویری مرحله انتخاب و در نسخه بیتیطریقه اتصال به اینترنت با موبایل به صورت رایگانآموزش اتصال به اینترنت به صورت رایگان در این آموزش اتصال رایگان به اینترنت از طریق نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ …اگر گوشی رو ریستارت کردین و پسورد می‌خواد احتمال داره مربوط به سیم کارت و پین کد باشه دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در چگونگی نصب و استفاده از فلش پلیر روی دستگاه‌های اندرویدی آموزش چگونگی نصب و استفاده از فلش پلیر روی دستگاه‌های اندرویدی گردو خانه ممکن است بتازگی به علت نصب ویندوز بیلد و یا دریافت آپدیت های جدید در ویندوزهای و لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ ویندوز ۱۰ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ویندوز۱۰ گسترش و رشد در دسامبر ۲۰۱۳ مری جو فولی گزارش داد که مایکروسافت در حال کار روی یک به‌روز دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل دانلود ویندوز سرویس پک آپدیت ویندوز مراحل نصب و فعال سازی ویندوز به صورت تصویری مرحله انتخاب و در نسخه بیتی طریقه اتصال به اینترنت با موبایل به صورت رایگان آموزش اتصال به اینترنت به صورت رایگان در این آموزش اتصال رایگان به اینترنت از طریق وایرلس نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ قسمت اول معرفی گوشی نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ قسمت اول معرفی گوشی، محتویات درون جعبه، طراحی بدنه



لینک منبع :مایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد

مایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد - زومیت www.zoomit.ir/.../microsoft-edge-adobe-flash-block-windows-10/‎Cached15 دسامبر 2016 ... پلاگین فلش ادوبی با سرعت تمام به سمت پایان راه نزدیک می‌شود؛ چرا که مایکروسافت در نسخه‌ی بعدی مرورگر اج پشتیبانی از فلش را کنار می‌گذارد. مایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد - انجمن پی ... https://forum.p30web.org/thread6154.html پلاگین فلش ادوبی با سرعت تمام به سمت پایان راه نزدیک می‌شود؛ چرا که مایکروسافت در نسخه‌ی بعدی مرورگر اج پشتیبانی از فلش را کنار می‌گذارد. ایتنا - تعهد مایکروسافت به عدم پشتیبانی از فلش در ویندوز تا سال ... itna.ir/.../تعهد-مایکروسافت-عدم-پشتیبانی-فلش-ویندوز-سال-2020‎Cached26 جولای 2017 ... فلش پلیر همچنین می‌تواند در یک مرورگر وب به عنوان یک افزونه مرورگر و ... از دلایل عدم پشتیبانی فلش، مرورگر اج است و به همین خاطر فلش تا پایان ... مایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد - Pinterest https://www.pinterest.com/pin/451345193891014657/‎Cachedمایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد. مایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می دهد - زومیت tnews.ir/زومیت/a57276111640.html‎Cachedپلاگین فلش ادوبی با سرعت تمام به سمت پایان راه نزدیک می شود؛ چرا که مایکروسافت در نسخه ی بعدی مرورگر اج پشتیبانی از فلش را کنار می گذارد. مایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد | سایت ... 4min.cf/مایکروسافت-به-پشتیبانی-از-فلش-در-مرورگ/‎Cached15 دسامبر 2016 ... پلاگین فلش ادوبی با سرعت تمام به راستا پایان راه حدود می‌شود؛ چرا که مایکروسافت در نسخه‌ی بعدی مرورگر اج پشتیبانی از فلش را کنار می‌گذارد. تعهد مایکروسافت به عدم پشتیبانی از فلش در ویندوز تا سال 2020 www.3neshaneh.com/.../تعهد+مایکروسافت+به+عدم+پشتیبانی+از+فلش+در+ویندوز+تا+سال+2020‎Cachedمقامات مایکروسافت اذعان داشتند که یکی از دلایل عدم پشتیبانی فلش، مرورگر اج است و به همین خاطر فلش تا پایان سال 2020، به طور کامل از فلش حذف می‌شود. صفحه رسمی وب سایت مستر دیجی on Instagram: “مایکروسافت به ... https://www.instagram.com/p/BOX9qTvjg1U/ 23 دسامبر 2016 ... mrdigiirمایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد http://mr-digi.ir /?p=816 @mrdigiir · Log in to like or comment. More options. فلش ادوبی جای خود را به HTML 5 در مرورگر اج می دهد - تک بوک www.techbook.ir/.../فلش-ادوبی-جای-خود-را-به-html-5-در-مرورگر-اج-می-دهد‎Cached16 دسامبر 2016 ... ظاهراً افزونه فلش ادوبی به پایان عمر خود نزدیک می‌شود؛ مایکروسافت به تازگی اعلام کرد در نسخه جدید مرورگر اج از فلش پشتیبانی نخواهد کرد. مایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد - Pinterest https://www.pinterest.de/pin/451345193891014657/‎Cachedمایکروسافت به پشتیبانی از فلش در مرورگر اج پایان می‌دهد. Apple Online Store: " Hello again"-Event sorgt für Downtime - https: Apple Online Store: "Hello ...