مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان

[ad_1]

اردستان، کاشان - ایرنا - دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایدار در سالن همایش های دانشگاه پیام نور اردستان برگزار شد.

به گزاارش ایرنا، در این همایش مدیر آموزش و پروش منطقه اردستان تشویق معلمان به قرار گرفتن در خط مقدم پژوهشگری را از هدف های برگزاری این همایش اعلام کرد و گفت: متاسفانه دچار روزمرگی شده و از مطالعه و پژوهش دور هستیم.
جلال الدین ضیایی با بیان این که امروز دانش آموزان در بحث فناوری جدید یک گام از معلمان جلوتر هستند تصریح کرد: فضاهای مجازی و تکنولوژی جدید در عین حسن های خود آسیب هایی دارد که اگر کنترل نشود زیان های زیادی وارد خواهند کرد.
وی افزود: خون جاری و ساری در بدنه آموزش و پرورش بحث پژوهش است که متاسفانه به آن کمتر توجه شده است.
دبیر این همایش نیز در حاشیه برگزاری در گفت و گو با خبرنگاران تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش را 80 مقاله اعلام کرد و افزود: از این تعداد 8 مقاله برگزیده، 4 مقاله برتر انتخاب شدند و 3 مقاله بصورت سخنرانی ارائه شد.
معصومه رمضانپور افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آسیب های اجتماعی و راه های مقابله با آن، آسیب های فضاهای دانش آموزشی، چالش ها و فرصت ها از محورهای برگزاری این همایش بود.
شهرستان اردستان با 45 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …دبیر شورای عالی عتف از تصویب طرح کلان و ملی تحقیقاتی در این شورا خبر داد نویسنده جغرافیای طبیعی اقلیم شناسیهسته هسته خورشید دما و فشار وحشتناکی دارد دما در هسته خورشید به میلیون درجه سانتی حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوفمباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦ راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان دبیر شورای عالی عتف از تصویب طرح کلان و ملی تحقیقاتی در این شورا خبر داد نویسنده ارکان جغرافیای طبیعی اقلیم شناسی هسته هسته خورشید دما و فشار وحشتناکی دارد دما در هسته خورشید به میلیون درجه سانتی گراد می حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوف مباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦



لینک منبع :برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان

ایرنا - برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان www.irna.ir/fa/News/82348408/‎Cached15 دسامبر 2016 ... اردستان، کاشان - ایرنا - دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایدار در سالن همایش های دانشگاه پیام نور اردستان برگزار شد. برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان | خبر از ما www.khabarazma.com/561105 دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایدار در سالن همایش های دانشگاه پیام نور اردستان برگزار شد. برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان | باشگاه ... khabarone.ir/.../برگزاری-همایش-پژوهش-در-عرصه-تعلیم-و-تربیت-در-اردستان 15 دسامبر 2016 ... دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایدار در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور اردستان برگزار شد. برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان | ایرنا - قطره www.ghatreh.com/.../برگزاری-همایش-پژوهش-عرصه-تعلیم-تربیت-اردستان 15 دسامبر 2016 ... ایرنا - دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایدار در سالن همایش های دانشگاه پیام نور اردست. برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان - espeli.ir https://www.espeli.ir/.../برگزاری+همایش+پژوهش+در+عرصه+تعلیم+و+تربیت+در+اردستان‎Cached15 دسامبر 2016 ... اردستان، کاشان - ایرنا - دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایدار در سالن همایش های دانشگاه پیام نور اردستان برگزار شد. برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان - باشگاه ... khabarfarsi.com/u/29804989 برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان. دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایدار در سالن همایش های دانشگاه پیام نور ... استان اصفهان /دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در دانشگاه ... pnu.ac.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object...‎Cached1395/9/28 یکشنبه دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان برگزار شد به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و در راستای پیشبرد ... برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان - خبر Fwa enews.fwa.ir/برگزاری-همایش-پژوهش-در-عرصه-تعلیم-و-ترب/‎Cachedدومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایدار در سالن همایش های دانشگاه پیام نور اردستان برگزار شد. منبع: yjc برگزاری همایش پژوهش در عرصه ... اردستان خبر - دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی ... ardkhabar.mihanblog.com/post/813 15 دسامبر 2016 ... دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایداردر اردستان برگزار شد. برگزاری همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در اردستان – اخبار ... www.pnup.ir/1395/09/برگزاری-همایش-پژوهش-در-عرصه-تعلیم-و-ترب/ ایرنا – دومین همایش پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت گامی بسوی توسعه پایدار در سالن همایش های دانشگاه پیام نور اردستان برگزار شد. – به گزاارش ایرنا، در این همایش ...