مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید

[ad_1]

، دانشمندان آمریکایی یک روش جدید آزمایشگاه روی تراشه را طراحی کرده‌اند که می‌تواند به تسهیل تشخیص سرطان در مراحل اولیه آن کمک کند.

 

 تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید

به نقل از زی‌نیوز، دستاورد جدید محققان و مهندسان دانشگاه کالیفرنیا در سانتاکروز و دانشگاه بریگهام یانگ می‌تواند راه را برای درمان جدید این بیماری مرگبار هموار کند.

نشانگرهای زیستی ژنومی می‌تواند از پتانسیل زیادی برای تشخیص و انواع جدید درمان مانند ایمنی‌درمانی برخوردار باشد.

رویکردهای مینیاتوری شده آزمایشگاه روی تراشه از کاندیدهای اصلی برای توسعه آزمایشات تشخیصی بادوام به شمار می‌روند؛ زیرا کوچک و مقرون به صرفه هستند و تنها به حجم محدود آزمایشی نیاز دارند.

محققان توانسته‌اند رویکرد جدید را برای پردازش نمونه‌های مولکول زیستی از خون توسعه دهند. این تکنیک می‌تواند به تحلیل و شناسایی چند هدف در یک پلت‌فرم سیلیکونی تشخیص مولکول بپردازد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گفت‌وگو با دکتر مهریار مشعوف تشخیص و درمان …گفت‌وگو از دکتر مسعود جوزی در شماره‌ی پیش با دکتر مهریار مشعوف، متخصص جراحی مغز و بیست وپنج تکنیک ساده برای لاغری سریعبیست وپنج تکنیک ساده برای لاغری سریع ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که تست غربالگری تشخیص جنسیت جنین با آزمایش …تست غربالگری تشخیص جنسیت جنین با آزمایش خون مادر از هفته بارداریمرکز جامع سرطان مقالاتآنچه باید در مورد سرطان …آنچه باید در مورد سرطان پستان بدانید ™ مقدمه این مقاله حاوی تشخیص آزمایشگاهی بیماری لوپوس بررسى هاى آزمایشگاهى بیمارى لوپوس بسیارى از نشانه هاى بیمارى لوپوس منتشر بزرگی پروستاتدلایل آن تا درمان ژورنال روناس تب بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات • بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات • به علت دفع نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان …سرطانسرطان الثدیسرطان سینهسرطان خونسرطان الدمسرطان رودهسرطان ریهسرطان پروستات سرطان، مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطانروش های جراحی سرطان معده جراحی سرطان معده در مورد بسیاری از کسانی که سرطان معده گفت‌وگو با دکتر مهریار مشعوف تشخیص و درمان کمردرد بخش دوم گفت‌وگو از دکتر مسعود جوزی در شماره‌ی پیش با دکتر مهریار مشعوف، متخصص جراحی مغز و اعصاب بیست وپنج تکنیک ساده برای لاغری سریع بیست وپنج تکنیک ساده برای لاغری سریع ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر تست غربالگری تشخیص جنسیت جنین با آزمایش خون مادر از هفته تست غربالگری تشخیص جنسیت جنین با آزمایش خون مادر از هفته بارداری نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی می مرکز جامع سرطان مقالاتآنچه باید در مورد سرطان پستان بدانید آنچه باید در مورد سرطان پستان بدانید ™ مقدمه این مقاله حاوی تشخیص آزمایشگاهی بیماری لوپوس بررسى هاى آزمایشگاهى بیمارى لوپوس بسیارى از نشانه هاى بیمارى لوپوس منتشر بزرگی پروستاتدلایل آن تا درمان ژورنال روناس تب مهندسی بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات • بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات • به علت دفع مکرر تعریف ژنتیک و مهندسی ژنتیک خبرگزاری پردیس علم ژنتیک یکی از شاخه‌های علوم زیستی است بوسیله قوانین و مفاهیم موجود در این علم می سرطان، مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطان روش های جراحی سرطان معده جراحی سرطان معده در مورد بسیاری از کسانی که سرطان معده دارند تشخیص سرطان با آزمایش خون درمان سرطان با ذرات نانو درمان سرطان با طب سنتی درمان سرطان با تغذیه تداوی سرطان با اشعه گاما درمان سرطان با برق شفای سرطان با آب هویج درمان سرطان با حجامت



لینک منبع :تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید

تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید - ایسنا www.isna.ir/news/.../تشخیص-ساده-سرطان-با-یک-تکنیک-جدید‎Cached15 دسامبر 2016 ... دانشمندان آمریکایی یک روش جدید آزمایشگاه روی تراشه را طراحی کرده‌اند که می‌تواند به تسهیل تشخیص سرطان در مراحل اولیه آن کمک کند. تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید - بیماری - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../تشخیص-ساده-سرطان-با-یک-تکنیک-جدید‎Cached15 دسامبر 2016 ... دانشمندان آمریکایی یک روش جدید آزمایشگاه روی تراشه را طراحی کرده‌اند که می‌تواند به تسهیل تشخیص سرطان در مراحل اولیه آن کمک کند. تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید - بیتوته www.beytoote.com/news/medical-news/tnews79622.html 15 دسامبر 2016 ... اخباراخبار پزشکیتشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید ... محققان توانسته‌اند رویکرد جدید را برای پردازش نمونه‌های مولکول زیستی از خون توسعه ... تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید - ایسکانیوز | دمادم https://damadam.ir/news/تشخیص-ساده-سرطان-با-یک-تکنیک-جدید/5750844 دانشمندان آمریکایی یک روش جدید آزمایشگاه روی تراشه را طراحی کرده‌اند که می‌تواند به تسهیل تشخیص سرطان در مراحل اولیه آن کمک کند. به گزارش ایسکانیوز، ... تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید - برنا | دمادم https://damadam.ir/news/تشخیص-ساده-سرطان-با-یک-تکنیک-جدید/6115163 دانشمندان آمریکایی یک روش جدید آزمایشگاه روی تراشه را طراحی کرده‌اند که می‌تواند به تسهیل تشخیص سرطان در مراحل اولیه آن کمک کند. به گزارش خبرگزاری ... تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید - ایران آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/تشخیص-ساده-سرطان-با-یک-تکنیک-جدید/5652231 دانشمندان آمریکایی یک روش جدید آزمایشگاه روی تراشه را طراحی کرده‌اند که می‌تواند به تسهیل تشخیص سرطان در مراحل اولیه آن کمک کند. ایران آنلاین / به ... میهن مگ - تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید https://mihanmag.com/.../تشخیص_ساده_سرطان_با_یک_تکنیک_جدید 15 مه 2017 ... ساده, تشخیص سرطان با فن آوری های جدید ما دانشمندان یک راه جدید برای آزمایشگاه روی یک تراشه طراحی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور تسهیل ... تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید - خبرلند khabarland.com/news/.../تشخیص-ساده-سرطان-با-یک-تکنیک-جدید‎Cached15 دسامبر 2016 ... تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید سلامت نیوز: دانشمندان آمریکایی یک روش جدید آزمایشگاه روی تراشه را طراحی کرده اند که می تواند به تسهیل ... تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید | دانشمندان آمریکایی یک - قطره www.ghatreh.com/news/nn35082604/تشخیص-ساده-سرطان-تکنیک-جدید 15 دسامبر 2016 ... دانشمندان آمریکایی یک روش جدید آزمایشگاه روی تراشه را طراحی کرده اند که می تواند به تسهیل تشخیص سرطان در مراحل. تشخیص ساده سرطان با یک تکنیک جدید - پارسینه www.parsine.com/.../news/.../تشخیص-ساده-سرطان-با-یک-تکنیک-جدید‎Cached15 دسامبر 2016 ... دانشمندان آمریکایی یک روش جدید آزمایشگاه روی تراشه را طراحی کرده‌اند که می‌تواند به تسهیل تشخیص سرطان در مراحل اولیه آن کمک کند.