مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب

[ad_1]

عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
این عکس از یک درخت راش در میانه جنگلی که سیلاب آن را فرا گرفته است، برنده مقام اول در رده چشم‌انداز در مسابقه عکاس طبیعت سال ۲۰۱۶ مجله نشنال جئوگرافی شد.

tree

Jacob Kaptein/2016 National Geographic Nature Photographer of the Year

عکاس هلندی می‌گوید در فصل پاییز که میزان ریزش باران زیاد است، بخش‌هایی از جنگل زیر سیلاب می‌رود. هنگامی که من این درخت راش کوچک را درون آب دیدم که در تلاش بود در این شرایط سخت به زندگی ادامه دهم، به آنجا بازگشتم و این عکس را گرفتم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران در زندگی اختیار بادها دست ما نیست، ولی اختیار بادبان ها دست ماستجذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب فالاس ام اسعکس های خنده دارعکسطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگیحمله وران و توهین کنندگان در فضای مجازی هر روز بیشتر می شوند و این مختص ایران نیستاول خال قرمزپرش خال قرمزها رودخانه کرج چند سال قبل مطلبی در وبلاگ منتشر کردم بنام پرواز قزل آلا پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب یک جفت شیر ایرانی پس از گذشت سال ها از آخرین …یک جفت شیر ایرانی پس از گذشت سال ها از آخرین حضور، وارد ایران می شودღღعشـــق یعنی انتظارღღ عکس و متن های من ملینا متولد پاییز سال هستم امیدوارم این وبلاگ بتونه واستون گنجور هاتف اصفهانی دیوان اشعار ترجیع بند که …با دو بار کلیک بر روی هر واژه می‌توانید معنای آن را در لغت‌نامهٔ دهخدا جستجو کنیدجغــرافـــیای استـــان قـممحسن یوسفیهمکار محترم منتظر نظرات سازنده شما هستیم شماره تلفن تماس میگنا گیاه جاتروفا معجزه قرن عکسنام این گیاه جاتروفا است سالیان سال است که از دانه های روغنی برای تولید سوخت خودرو در عصر ایران در زندگی اختیار بادها دست ما نیست، ولی اختیار بادبان ها دست ماست جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب فالاس ام اسعکس های خنده دارعکسطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتیجالب مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی حمله وران و توهین کنندگان در فضای مجازی هر روز بیشتر می شوند و این مختص ایران نیستاول در خال قرمز پرش خال قرمزها رودخانه کرج چند سال قبل مطلبی در وبلاگ منتشر کردم بنام پرواز قزل آلا ها که پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب خواهد ღღعشـــق یعنی انتظارღღ عکس و متن های عــــاشقانه من ملینا متولد پاییز سال هستم ××××××××××××××××× امیدوارم این وبلاگ بتونه واستون مفید یک جفت شیر ایرانی پس از گذشت سال ها از آخرین حضور، وارد ایران یک جفت شیر ایرانی پس از گذشت سال ها از آخرین حضور، وارد ایران می شود جغــرافـــیای استـــان قـممحسن یوسفی نقطه ده نفر نقطه نفر مساحت و برابر است ولی تراکم افراد در شکل گنجور » هاتف اصفهانی » دیوان اشعار » ترجیع بند که یکی هست و با دو بار کلیک بر روی هر واژه می‌توانید معنای آن را در لغت‌نامهٔ دهخدا جستجو کنید



لینک منبع :عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب

عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/355610/Science/globalenvironment‎Cached15 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: این عکس از یک درخت راش در میانه جنگلی که سیلاب آن را فرا گرفته است، برنده مقام اول در رده چشم‌انداز در مسابقه عکاس طبیعت سال ... Images for عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/15/1578356‎Cached15 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: این عکس از یک درخت راش در میانه جنگلی که سیلاب آن را فرا گرفته است، برنده مقام اول در رده چشم‌انداز در مسابقه عکاس طبیعت سال ... عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب | این عکس از یک درخت راش - قطره www.ghatreh.com/news/.../عکس-سال-طبیعت-زندگی-میان-سیلاب 15 دسامبر 2016 ... این عکس از یک درخت راش در میانه جنگلی که سیلاب آن را فرا گرفته است، برنده مقام اول در رده چشم انداز در مسابقه عکاس طبیعت سال 2016 مجله نشنال ... عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب -روزنامه همشمهری - آکاایران www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2016121516551138128.html 15 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: این عکس از یک درخت راش در میانه جنگلی که سیلاب آن را فرا گرفته است، برنده مقام اول در رده چشم انداز در مسابقه عکاس طبیعت سال ... عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب | صلح | پایگاه صلح ایران ... solhkhabar.ir/latest-news/.../عکس-سال-طبیعت-زندگی-در-میان-سیلاب.html 15 دسامبر 2016 ... این عکس از یک درخت راش در میانه جنگلی که سیلاب آن را فرا گرفته است، برنده مقام اول در رده چشم‌انداز در مسابقه عکاس طبیعت سال ۲۰۱۶ مجله نشنال ... عکس سال طبیعت: فرار ساردین‌ها | همشهری آنلاین vista.ir/net/1507876 13 دسامبر 2016 ... این عکس برنده جایزه بزرگ و برنده مقام اول رده اکشن در مسابقه عکاس طبیعت سال ... عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب · عکس روز: کلنجار روباه‌ها ... عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب - خبرخون khabarkhoon.com/Post/.../عکس-سال-طبیعت-زندگی-در-میان-سیلاب‎Cached15 دسامبر 2016 ... عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب ... عکاس هلندی می گوید در فصل پاییز که میزان ریزش باران زیاد است، بخش هایی از جنگل زیر سیلاب می رود. خبرهای روزنامه همشهری 25 آذر 1395 - hamshahrionline.ir | خبر فارسی khabarfarsi.com/w/hamshahrionline.ir/date/13950925 عکس سال طبیعت: زندگی در میان سیلاب. ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۵. - همشهری آنلاین: این عکس از یک درخت راش در میانه جنگلی که سیلاب آن را فرا گرفته است، برنده مقام اول در ... سیل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سیل‎Cached Similarبه این ترتیب محدوده‌ای از دشت سیلابی که در زمان طغیان زیر آب می‌رود،گسترده‌تر ... در فرهنگ‌های کشاورزی اولیه، ارتباط چرخه سالیانه سیل و سال زراعی از اهمیت ... مبنای پیش بینیهای زمین‌شناسی شامل تعیین مرزهای دشت سیلابی توسط تصاویر فضایی و عکسهای .... ذخیره‌گاه طبیعی · Systems ecology · Urban ecology · طبیعت وحش.