مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا دلاوری فوق تخصص گوارش و کبد در خصوص نقش و تاثیر نوشیدن آب و خوردن غذا در ظروف مسی گفت: برخلاف تصور عموم افراد تاثیر مثبت ظروف مسی در تامین سلامتی دستگاه گوارش و معده هیچ مسند و مبنای علمی ندارد و این نظر برخی از طب سنتی ها بوده که در هیچ جا مطرح نشده است.


وی با تاکید بر اینکه مطلبی تحت عنوان تقویت معده و دستگاه گوارش در پزشکی نداریم، اظهار کرد: انتخاب و استفاده از الگوهای غذایی مناسب مانند مصرف سبزیجات و میوه های تازه در میان وعده و مصرف مواد غذایی سالم در وعده های اصلی به طرز چشم‌گیری از بروز بیماری های احتمالی معده پیشگیری می کند.


این فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به احتمال ابتلا به بیماری ویلسون که عموم افراد شاید آن را به اسم کبد مسی بشناسند، تصریح کرد: برخی ها هم ادعا دارند که استفاده از ظروف مسی زیان آور است که در این مورد نیز هیچ مطالعه ای صورت نگرفته و ویلسون هم بیماری ارثی است که در صورت وجود فاکتور های ژنتکی آن در بدن فرد، استفاده از ظروف مسی برای وی میتوتند مشکلاتی ایجاد کند در غیر این صورت پخت و پذ در این ظروف خاصیت و حتی ضرری ندارد.


دلاوری همچنین با اشاره به اینکه ۸۵ درصد ایرانیان دچار هلیکو باکتر پیلوری معده هستند، اظهار داشت این بیماری هم کانلا وابسته به عوامل محیطی و نحوه تهیه و طبخ غذا است که ارتباطی به جنس ظروف مصرفی همچون مس، تفلون و یا نظایر آن ندارد و تنها درمانش هم استفاده از آنتی بیوتیکهای خاص و تجویزی همکاران گوارش و کبد است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافهرژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید مطالب جالب و خواندنی طب سنتی نسخه های درمانی …درمان کبد چرب طول درمان کبد چرب بین ۶ ماه تا یک سال استطبق نظر استاد خیراندیش یکی از عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران راه جادویی برای چاقی طبیعی صورتتقویت سلامت قلب با یک فنجان چای در روز پوکی استخوان در آقایان چه علائمی دارد؟ علت های بالا رفتن فشارخون علت های بالا رفتن فشارخون چطور می توان فشار خون را کاهش داد روش های مفید برای کاهش چه طور تورم و باد شکم را برطرف کنیم نیک صالحی …تقویت سلامت قلب با یک فنجان چای در روز پوکی استخوان در آقایان چه علائمی دارد؟ اخبار پزشکی سلامت زیر تمام بطری‌های آب معدنی، عددی درج شده که نشانه کیفیت پلاستیک آن بطری و سمی بودن یا عطاری ابـّـا سعی نا برده در این راه بجایی نرسی مزد اگر میطلبی طاعت استاد ببرپوست و مو پزشکان ایران آفتاب سوختگی با پیدایش قرمزی ملایم پوست شروع می‌شود و برای درمان خانگی آن کافی است آب پربیننده ترین و آخرین اخبار سیاسی روز ایران و جهانصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب مطالب جالب و خواندنی طب سنتی نسخه های درمانی استاد خیر اندیش سلام خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوش امدید حضرت علی عبه امام حسن عتوصیه عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران راه جادویی برای چاقی طبیعی صورت تقویت سلامت قلب با یک فنجان چای در روز پوکی استخوان در آقایان چه علائمی دارد؟ نشانه علت های بالا رفتن فشارخون علت های بالا رفتن فشارخون چطور می توان فشار خون را کاهش داد روش های مفید برای کاهش فشار خون چه طور تورم و باد شکم را برطرف کنیم تقویت سلامت قلب با یک فنجان چای در روز پوکی استخوان در آقایان چه علائمی دارد؟ نشانه اخبار پزشکی سلامت زیر تمام بطری‌های آب معدنی، عددی درج شده که نشانه کیفیت پلاستیک آن بطری و سمی بودن یا نبودن عطاری ابـّـا منحصر کردن مباحث طب اسلامی در تـغذیه و روش های درمانی به هیچ عنوان به نفع جریان طب اسلامی نیست پوست و مو پزشکان ایران آفتاب سوختگی با پیدایش قرمزی ملایم پوست شروع می‌شود و برای درمان خانگی آن کافی است آب خیار



لینک منبع :توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟

توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../توصیه-برای-نوشیدن-آب-در-لیوان-مسی-پایه-علمی-دارد‎Cached15 دسامبر 2016 ... یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: تاثیر مثبت ظروف مسی چه در بانوان و چه در مردان هیچ پایه و اساس علمی ندارد. توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ - عصر ایران www.asriran.com/.../توصیه-برای-نوشیدن-آب-در-لیوان-مسی-پایه-علمی-دارد‎Cachedتوصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ برخلاف تصور عموم افراد تاثیر مثبت ظروف مسی در تامین سلامتی دستگاه گوارش و معده هیچ مسند و مبنای علمی ندارد ... توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ - سلامانه www.salamaneh.com/.../توصیه-برای-نوشیدن-آب-در-لیوان-مسی-پایه-علمی-دارد 20 دسامبر 2016 ... سلامانه : یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: تاثیر مثبت ظروف مسی چه در بانوان و چه در مردان هیچ پایه و اساس علمی ندارد. علیرضا دلاوری فوق تخصص ... توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ - عصر ایران | دمادم https://damadam.ir/.../توصیه-برای-نوشیدن-آب-در-لیوان-مسی-پایه-علمی-دارد/5638896 علیرضا دلاوری فوق تخصص گوارش و کبد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش و تاثیر نوشیدن آب و خوردن غذا در ظروف مسی گفت: برخلاف تصور ... توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ - خبرلند khabarland.com/.../توصیه-برای-نوشیدن-آب-در-لیوان-مسی-پایه-علمی-دارد؟‎Cached16 دسامبر 2016 ... توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: تاثیر مثبت ظروف مسی چه در بانوان و چه در مردان هیچ پایه و ... توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ - تیتر امروز https://titreemroz.ir/fa/news/39962 15 دسامبر 2016 ... به گزارش تیتر امروز، علیرضا دلاوری فوق تخصص گوارش و کبد در خصوص نقش و تاثیر نوشیدن آب و خوردن غذا در ظروف مسی گفت: برخلاف تصور ... هرلحظه، توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ harlahze.com/.../توصیه-برای-نوشیدن-آب-در-لیوان-مسی-پایه-علمی-دارد‎Cached15 دسامبر 2016 ... علیرضا دلاوری فوق تخصص گوارش و کبد در گفت و گو باخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش و ... پایه علمی - تی نیوز tnews.ir/tags/پایه-علمی توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ برخلاف تصور عموم افراد تاثیر مثبت ظروف مسی در تامین ... توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../توصیه-برای-نوشیدن-آب-در-لیوان-مسی-پایه-علمی-دارد/ علیرضا دلاوری فوق تخصص گوارش و کبد در گفت و گو باخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش و تاثیر نوشیدن آب و ... توصیه برای نوشیدن آب در لیوان مسی پایه علمی دارد؟ - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../توصیه-برای-نوشیدن-آب-در-لیوان-مسی/story/6126045/ 14 دسامبر 2016 ... برخلاف تصور عموم افراد تاثیر مثبت ظروف مسی در تامین سلامتی دستگاه گوارش و معده هیچ مسند و مبنای علمی ندارد و این نظر برخی از طب سنتی ها ...