مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازسازی فک با استفاده از استخوان پا +تصاویر

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۸

Share/Save/Bookmark

 

قسمت فک و دهان پسر نوجوان انگلیسی که با تومورهای سرطانی احاطه شده بودند پس از جراحی و با استفاده از استخوان پا بازسازی شدند.

به گزارش بلاغ، قسمت فک و دهان پسر ۱۶ ساله انگلیسی با نام آدام مک کالمونت به دلیل رشد تومورهای سرطانی به اندازه یک پرتقال متورم شده و درد و رنج های بسیاری را به وی تحمیل می کرد. پزشکان انگلیسی عمل جراحی وی را با تهدیدات بسیاری توام دانستند. این پسر نوجوان ممکن بود پس از عمل جراحی فلج شده یا در حین عمل فوت کند. زیرا نوع سرطانی که وی به آن مبتلا بود از نوع بدخیم و همینطور پیش رونده بود.

پزشکان در ابتدا و با استفاده از شیمی درمانی به کوچک کردن اندازه و سایز تومور پرداختند تا وی را برای عمل جراحی آماده کنند. کوچک شدن اندازه تومورهای سرطانی به پزشکان اجازه داد تا در عملی ۱۹ ساعته بتوانند با استفاده از ماهیچه و اعصاب پا به جایگزینی نواحی از دست رفته فک بپردازند.

پسر نوجوان انگلیسی هنوز با حرکت دادن سمت چپ صورتش مشکل دارد اما پزشکان این درد و عدم حرکت را موقتی دانسته و معتقدند به مرور زمان از عوارض عمل جراحی کاسته خواهد شد.
دردهای آدام ۱۶ ساله از دسامبر سال ۲۰۱۵ آغاز شده و به مرور زمان قسمت چپ صورتش با تومورهای سرطانی که در حال رشد بودند ، متورم تر شد. اما به دلیل نزدیکی تومورهای سرطانی به رگ اصلی، پزشکان از هر گونه عمل جراحی تا قبل از کوچک شدن اندازه تومورها سر باز می زدند.

 

مرجع : خبرگزاری مهر

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیا مشکلات ارتودنسی بعد از درمان برمی‌گردند؟چه عواملی می تواند سبب این مشکلات گردد؟ تجربه نشان داده است که استفاده از موادغذایی سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …سن مناسب برای استفاده از کرم های ضد چین و چروک پوستتصاویر چشمه‌ای که دور قبر اصلی حضرت عباس …تصاویری از چشمه آب زلالی که صدها سال است گرداگرد قبر اصلی حضرت ابوالفضل العباس علیه آموزش بدنسازی و پرورش اندام ورزش ، بدنسازیآموزش بدنسازی در منزلآموزش بدنسازی تصویریآموزش بدنسازی دانلوداموزش بدنسازی با با اصرار حسین فریدون، صدقی رئیس بانک رفاه شد او از …با اصرار حسین فریدون، صدقی رئیس بانک رفاه شد او از قبل پرونده سنگینی داشتالف در دعوای کی‌روش و برانکو حق با کیست؟دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان کی روش و برانکو بدل شده استعکس هایی از مهلقا جابری قبل از زیبا شدن…عکسهای دیدنیعکس هایی از چهره مه لقا جابری قب از زیبا شدن عکس مهلقا جابری مه لقا جابری عکس از تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکیانجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی امید ارومیه با سابقه فعالیت بیش از سال تاسیس یوزپلنگ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادیوزیوزپلنگ یا یوز نام علمی ، جانوری مهره‌دار و پستاندار از راستهٔ گوشتخواران عکس خنده دار،گالری عکس های خنده دار، تصاویر خنده دار عکس های خنده دار از مسابقه ریش و سیبیل خنده دار ترین عکس ها برای ارسال در شبکه های آیا مشکلات ارتودنسی بعد از درمان برمی‌گردند؟ چه عواملی می تواند سبب این مشکلات گردد؟ تجربه نشان داده است که استفاده از موادغذایی سخت تصاویر چشمه‌ای که دور قبر اصلی حضرت عباس علیه‌السلام طواف می تصاویری از چشمه آب زلالی که صدها سال است گرداگرد قبر اصلی حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی سن مناسب برای استفاده از کرم های ضد چین و چروک پوست تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی امید ارومیه با سابقه فعالیت بیش از سال تاسیس یوزپلنگ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد یوز یوزپلنگ یا یوز نام علمی ، جانوری مهره‌دار و پستاندار از راستهٔ گوشتخواران آموزش بدنسازی و پرورش اندام ورزش ، بدنسازی آموزش بدنسازی در منزلآموزش بدنسازی تصویریآموزش بدنسازی دانلوداموزش بدنسازی با تصویر با اصرار حسین فریدون، صدقی رئیس بانک رفاه شد او از قبل با اصرار حسین فریدون، صدقی رئیس بانک رفاه شد او از قبل پرونده سنگینی داشت الف در دعوای کی‌روش و برانکو حق با کیست؟ دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان کی روش و برانکو بدل شده است عکس هایی از مهلقا جابری قبل از زیبا شدن … عکسهای دیدنی عکس هایی از چهره مه لقا جابری قب از زیبا شدن عکس مهلقا جابری مه لقا جابری عکس از مانکن عکس خنده دار،گالری عکس های خنده دار، تصاویر خنده دار عکس های خنده دار از مسابقه ریش و سیبیل خنده دار ترین عکس ها برای ارسال در شبکه های اجتماعی



لینک منبع :بازسازی فک با استفاده از استخوان پا +تصاویر

Images for بازسازی فک با استفاده از استخوان پا +تصاویر بازسازی فک با استفاده از استخوان پا +تصاویر www.fardanews.com/.../بازسازی-فک-با-استفاده-از-استخوان-پا-تصاویر‎Cached15 دسامبر 2016 ... قسمت فک و دهان پسر نوجوان انگلیسی که با تومورهای سرطانی احاطه شده بودند پس از جراحی و با استفاده از استخوان پا بازسازی شدند. بازسازی فک پسر نوجوان با استفاده از استخوان پا +تصاویر www.farsnews.com/13950924001025‎Cached16 دسامبر 2016 ... پسر نوجوانی که تومور بزرگی در قسمت فک او رشد کرده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان با استفاده از استخوان پای وی توانستند عضو ... بازسازی استخوان فک برای درمان ایمپلنت - ایمپلنت دندان www.shafagostar.com/Article/81/بازسازی-استخوان-فک-برای.../fa‎Cachedبهترین گزینه برای پیوند استخوان، استفاده از استخوان خود بیمار است. ... در شرایط معمول، بیمار یک دندان را از دست داده است و میخواهد آن را با ایمپلنت و تاج مصنوعی ... پیش از عمل باید سی تی اسکن انجام دهید تا تصویر سه بعدی از استخوانتان در اختیار ... بازسازی فک پسر نوجوان با استفاده از استخوان پا +تصاویر - بازار خبر www.news-bazar.com/.../بازسازی-فک-پسر-نوجوان-با-استفاده-از-استخوان-پا--تصاویر 16 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌‌های خبرگزاری فارس، "آدام مکلومانت" که از درد شدیدی در ناحیه فک خود رنج می‌برد با مراجعه به پزشک دریافت به نوع ... عمل فک صورت عجیب پسر نوجوان با استفاده از استخوان پا + عکس ... shahrematlab.com/عمل-فک-صورت/‎Cachedعمل فک صورت , بازسازی فک با استفاده از استخوان پا , عکس عمل فک صورت , پسر نوجوانی که تومور بزرگی در قسمت فک او رشد کرده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت . بازسازی فک پسر نوجوان با استفاده از استخوان پا+تصاویر - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../بازسازی-فک-پسر-نوجوان-با-استفاده-از-استخوان-پا-تصاویر‎Cached17 دسامبر 2016 ... پسر نوجوانی که تومور بزرگی در قسمت فک او رشد کرده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان با استفاده از استخوان پای وی توانستند عضو ... بازسازی فک یک نوجوان با استفاده از استخوان پا +عکس - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/.../بازسازی-فک-یک-نوجوان-با-استفاده-از-استخوان-پا-عکس‎Cached14 دسامبر 2016 ... سلامت آنلاین- پسر نوجوانی که یک تومور به اندازه پرتقال در قسمت فک او رشد کرده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان با کمک استخوان پای ... بازسازی فک پسر نوجوان با استفاده از استخوان پا +تصاویر www.iran-polymer.ir/.../اخبار.../2028-1481879120-12بازسازی-فک-پسر-نوجوان-با-استفاده-از-استخوان-پا-تصاویر.html‎Cachedبازسازی فک پسر نوجوان با استفاده از استخوان پا +تصاویر. چاپ. منتشر شده در 26 آذر 1395. خبر : بازسازی فک پسر نوجوان با استفاده از استخوان پا تصاویر. فک فک تصویر درشت از - QWER wvv.asia/02-1011/فک-فک-تصویر-درشت-از.html‎Cachedعمل فک صورت , بازسازی فک با استفاده از استخوان پا , عکس عمل فک صورت , پسر نوجوانی که تومور بزرگی در قسمت فک او رشد کرده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت ...