مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جوان تر شدن بدن با ورزش یوگا

[ad_1]

بامداد – ورزش یوگا باعث کاهش اضطراب و افزایش قدرت بدن می‌شود. این ورزش به سلامت مفاصل و استخوان‌ها کمک می‌کند. ورزش یوگا می‌تواند از بروز پیری جلوگیری کند و باعث جوان ماندن بدن شود.

یوگا از شش روش باعث جوان ماندن بدن می‌شود که عبارتند از:

۱ـ کاهش فشار خون 

یوگا از فشار خون بالا جلوگیری می‌کند. این روش برای کسانی که به صورت ارثی فشار خون دارند مناسب است. بررسی‌ها نشان داده است که دو تا سه بار انجام یوگا در هفته می‌تواند کاهش قابل مشاهده‌ای در فشار خون ایجاد کند.

va4-826

ورزش یوگا باعث کاهش اضطراب و افزایش قدرت بدن می‌شود

۲ـ یوگا کمردرد را کاهش می‌دهد 

کمردرد یکی از معضلات اصلی افراد سالمند است. بررسی‌ها نشان داده است که انجام یوگا کمر درد را کاهش می‌دهد. انجام یوگا پنج بار در دفتر به مدت چهار هفته می تواند تا ۴۴ درصد از کمر درد بکاهد.

۳ـ جلوگیری از دیابت 

ورزش یوگا به کنترل لگوکز بدن کمک می‌کند. انجام یوگا می‌تواند باعث کاهش BMI بدن شود و به کنترل قند خون کمک کند.

۴ـ یوگا ایمنی بدن را افزایش می‌دهد 

یوگا در فصول سرد از احتمال ابتلا به سرما خوردگی و آنفولانزا می‌کاهد. یوگا از میزان کورتیزول در بدن می‌کاهد. کرتیزول عامل کاهش ایمنی بدن است.

۵ـ یوگا چربی شکم را از بین می‌برد 

مطالعات مختلف نشان داده است که انجام یوگا باعث از بین رفتن چربی‌های شکمی می‌شود.

۶ـ یوگا باعث جوان‌تر شدن بدن می شود 

یوگا تکنیک‌هایی برای کنترل استرس به فرد یاد می‌دهد و باعث می‌شود که تلومرهای(بخشی از کروموزم) بدن بلندتر شوند. تلومرها در DNA بدن وجود دارند و بر پروسه پیری تاثیرگذار هستند.

منبع: ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یوگا آموزش حرکات یوگا خیلی ساده با تصاویر …تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه فواید باور نکردنی یوگا بر بدنیوگا مراکز یوگا، کلاس ها و کتاب های یوگا و ولی ورای تأثیرات مد شدن یک پدیده، یوگا همه چیز در مورد یوگا یوگا چیست؟ یوگا از ریشه کلمه سانسکریت گرفته شده و به معنی اتحاد است اتحاد بین تن و ورزش درمانی ، درمان با ورزش ورزش ، بدنسازیدر ورزش درمانی شما با انواع حرکات ورزشی تقویت کننده عضلات و کاهنده درد و توانبخشی بدنسازی و آشنایی با عضلات بدنبدنسازی و آشنایی با عضلات بدن بـدن انسـان از عـضـلـه تشـکـیل گـردیـده که اکثر آنها با این هفت روش پوست درخشان و شفاف داشته باشید، جوان …با این هفت روش پوست درخشان و شفاف داشته باشید، جوان سازی، جوانسازی پوست، جوان سازی پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن موسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک …آرزوی علی نصیریان که با درگذشت داود رشیدی هیچ‌گاه محقق نمی‌شود در دنیای هنری مفتش پایگاه تحلیلی ورزش جهان آخرین خبرها خادم الشریعهتبانی؟آن نیم امتیاز سی‌میلیون از جایزه‌ام کم کرد اولین عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی یوگا آموزش حرکات یوگا خیلی ساده با تصاویر متحرک زیر تمام بطری‌های آب معدنی، عددی درج شده که نشانه کیفیت پلاستیک آن بطری و سمی بودن یا نبودن فواید باور نکردنی یوگا بر بدن فواید باور نکردنی یوگا بر بدن طی سال های گذشته، شاهد رونق چشم گیر یوگا در جهان بوده ایم و همه چیز در مورد یوگا یوگا چیست؟ یوگا از ریشه کلمه سانسکریت گرفته شده و به معنی اتحاد است اتحاد بین تن و روان ورزش درمانی ، درمان با ورزش ورزش ، بدنسازی در ورزش درمانی شما با انواع حرکات ورزشی تقویت کننده عضلات و کاهنده درد و توانبخشی ورزشی بدنسازی و آشنایی با عضلات بدن بدنسازی و آشنایی با عضلات بدن بـدن انسـان از عـضـلـه تشـکـیل گـردیـده که اکثر آنها بصورت با این هفت روش پوست درخشان و شفاف داشته باشید، جوان سازی پیری، خستگی و تیرگی پوست با روش های جوان سازی آن از بین می روند این روش ها، مشکلات پوستی را پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن آنها شاکی موسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک زندگی مد و آرایش آرزوی علی نصیریان که با درگذشت داود رشیدی هیچ‌گاه محقق نمی‌شود در دنیای هنری «مفتش شش پایگاه تحلیلی ورزش جهان کریستیانو رونالدو بر اساس اسناد لو رفته توسط فوتبال لیکس که در ال موندو و بیشتر بخوانید » سفید شدن بدن با حنا



لینک منبع :جوان تر شدن بدن با ورزش یوگا

چرا یوگا باعث جوان‌تر شدن بدن می‌شود؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../چرا-یوگا-باعث-جوان‌تر-شدن-بدن-می‌شود‎Cached9 دسامبر 2016 ... ورزش یوگا می‌تواند از بروز پیری جلوگیری کند و باعث جوان ماندن بدن شود. ... 6ـ یوگا باعث جوان‌تر شدن بدن می شود ... از بین بردن استرس با 4 کار ... Images for جوان تر شدن بدن با ورزش یوگا چرا یوگا باعث جوان‌تر شدن بدن می‌شود - بیتوته www.beytoote.com/sport/public.../makes5-body-younger.html‎Cachedیوگا,آموزش یوگا,ورزش یوگا,حرکات یوگا,فواید یوگا,تمرینات یوگا,یوگا و لاغری, انواع یوگا,یوگا درمانی,یوگا و مدیتیشن. یوگا باعث جوان‌تر شدن بدن می شود | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/79906‎Cachedورزش یوگا باعث کاهش اضطراب و افزایش قدرت بدن می‌شود. این ورزش به سلامت مفاصل و استخوان‌ها کمک می‌کند. ورزش یوگا می‌تواند از بروز پیری جلوگیری کند و باعث ... چرا یوگا باعث جوان تر شدن بدن می شود -آکا www.akairan.com/sport/nokat1/news201771818585877948.html‎Cached18 جولای 2017 ... 4 اشتباه بزرگ در رابطه با تغذیه ورزشکاران .... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد چرا یوگا باعث جوان تر شدن بدن می شود ارائه شده است ، همچنین ... ورزش یوگا می تواند از بروز پیری جلوگیری کند و باعث جوان ماندن بدن شود. جوان تر شدن بدن با ورزش یوگا | بامداد khabarpu.com/k.php?u...2KjYp9mF2K/Yp9iv 15 دسامبر 2016 ... بامداد – ورزش یوگا باعث کاهش اضطراب و افزایش قدرت بدن می‌شود. این ورزش به سلامت مفاصل و استخوان‌ها کمک می‌کند. ورزش یوگا می‌تواند از بروز ... یوگا جوانی , تاثیرات مثبت جسمی و روحی یوگا - نمناک namnak.com/یوگا-جوانی.p40753‎Cached... و استخوان ها کمک می کند. ورزش یوگا می تواند از بروز پیری جلوگیری کند و باعث جوان ماندن بدن شود. ... یوگا باعث جوان تر شدن بدن می شود یوگا تکنیک هایی برای ... جوان تر شدن بدن با ورزش یوگا | بامداد ورزش یوگا باعث کاهش - قطره www.ghatreh.com/news/nn35082866/ 15 دسامبر 2016 ... بامداد ورزش یوگا باعث کاهش اضطراب و افزایش قدرت بدن می شود. این ورزش به سلامت مفاصل و استخوان ها کمک می کند. ورØ. حفظ جوانی و سلامتی با ورزش یوگا salamati.ir/2017/04/27/حفظ-جوانی-و-سلامتی-با-ورزش-یوگا/‎Cached27 آوریل 2017 ... ۶ـ یوگا باعث جوان‌تر شدن بدن می شود. یوگا تکنیک‌هایی برای کنترل استرس به فرد یاد می‌دهد و باعث می‌شود که تلومرهای(بخشی از کروموزم) بدن ... چرا یوگا باعث جوان تر شدن بدن می شود -بانک اطلاعات عمومی- www.hamgorooh.com/.../چرا-یوگا-باعث-جوان-تر-شدن-بدن-می-شود‎Cached18 جولای 2017 ... مجموعه: ورزش عمومی. چرا یوگا باعث جوان تر شدن بدن می شود. چرا یوگا باعث جوان تر شدن بدن می شود. ورزش یوگا باعث کاهش اضطراب و افزایش قدرت بدن ...