مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این برنج ها آدم را از پای در می آورند!

[ad_1]
به گزارش بلاغ، کشور چین سالانه بیش از 200 تن برنج به کشورهای مختلف جهان صادر می کند و بزرگترین صادر کننده این محصول است اما متاسفانه علاوه بر برنج طبیعی، نوع پلاستیکی آن هم جزو صادرات به همراه محصول اصلی است.
این برنج ها آدم را از پای در می آورند!
خوردن این برنج که ترکیب پلاستیک و نشاسته سیب زمینی است می تواند باعث ابتلای انسان به انواع بیماری ها از جمله مشکلات گوارشی و حتی سرطان شود.

چینی ها این برنج پلاستیکی را به بهترین شیوه قالب می زنند و به آن عطر برنج اضافه می کنند که باعث شباهت باورنکردنی به برنج طبیعی می شود.

خوشبختانه راه های آسانی برای تشخیص برنج واقعی از تقلبی وجود دارد از جمله:

چند دانه برنج را در مجاورت آتش بسوزانید، آن تعدادی که می سوزند برنج پلاستیکی هستند.

مقداری برنج را داخل ظرف پر آب بریزید آن مقداری که کف ظرف باقی ماندند برنج طبیعی هستند.

در شیوه ای دیگر مقدارری برنج را توسط هاون بکوبید آن مقداری که کاملا خرد شدند برنج طبیعی و با منشا آلی است و آن مقداری که خرد نشد و هسته زرد رنگ داشت برنج پلاستیکی است.

و در آخرین شیوه مقداری برنج را در طرف در بسته برای چند روز در مجاورت نور خورشید قرار دهید اگر کپک زد برنج طبیعی است اما اگر سالم ماند برنج پلاستیکی است.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هالووین در ایران؛ از آرایش هالووین در آرایشگاه ها تا …سایر مطالب این بخش چالش مانکن که از چهره های مشهور تا افراد عادی را سر جا خشک می کند عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی مردم در تعامل با مؤسسات مالی چشم‌شان را باز کنند …مردم در تعامل با مؤسسات مالی چشم‌شان را باز کنند متاسفانه مردم از حیث حرص به فان وسرگرمیمتن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بازم برف خیلی از سال گذشت حس تو برنگشت یه علت دروغ گویی افراد چیست؟ با دروغ گو ها چگونه …برای دروغ در این دنیا باز خواست نمی شویم راحت دروغ می گویم وعده دروغ می دهیم، سخن دروغ درس هایی از قرآن برنامه درسهایی از قرآن، پس از ضبط پیاده می شود و به جهت حفظ امانت، متن کامل آن در سایت چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟ شهر سوالجواب این سوال در تعریف بدبختی و بیچارگی است واقعا بدبختی چیست؟ کسی که معاد را باور بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، …معاون وزیر نفت با اشاره به آزادسازی بخشی از پول‌های گازی بلوکه‌شده ایران در انگلیس روزنامه‌ها پس از درگذشت خلخالی چه نوشتند؟لباس شبه‌فضایی ناسا برای ماموریت‌های تمرینیتصاویر دیدبان حقوق بشر خواهان توقف اگر احمدی‌نژاد بیاید رکورد رأی در ایران را می‌شکنداین نماینده سابق مجلس در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت را چگونه ارزیابی می کنید؟ هالووین در ایران؛ از آرایش هالووین در آرایشگاه ها تا واکنش عارف دلقک‌های‌هالووین در ایران؛ از تبلیغ آرایشگاه ها در مورد آرایش مخصوص هالووین تا واکنش عارف عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس مردم در تعامل با مؤسسات مالی چشم‌شان را باز کنند متاسفانه مردم در تعامل با مؤسسات مالی چشم‌شان را باز کنند متاسفانه مردم از حیث حرص به امراءشان شبیه فان وسرگرمی متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بازم برف خیلی از سال گذشت حس تو برنگشت یه جورایی که آب علت دروغ گویی افراد چیست؟ با دروغ گو ها چگونه برخورد کنیم؟ برای دروغ در این دنیا باز خواست نمی شویم راحت دروغ می گویم وعده دروغ می دهیم، سخن دروغ می درس هایی از قرآن برنامه درسهایی از قرآن، پس از ضبط پیاده می شود و به جهت حفظ امانت، متن کامل آن در سایت قرار چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟ شهر سوال جواب این سوال در تعریف بدبختی و بیچارگی است واقعا بدبختی چیست؟ کسی که معاد را باور کرده و بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد هنرمند ژاپنی تانو استاد از حس تعادل قوی خود برای ساخت مجسمه های کوچک و جذاب از سکه هایی که با روزنامه‌ها پس از درگذشت خلخالی چه نوشتند؟ لباس شبه‌فضایی ناسا برای ماموریت‌های تمرینیتصاویر دیدبان حقوق بشر خواهان توقف فروش سلاح جام نیوز اگر احمدی‌نژاد بیاید رکورد رأی در ایران این نماینده سابق مجلس در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت را چگونه ارزیابی می کنید؟



لینک منبع :این برنج ها آدم را از پای در می آورند!

Images for این برنج ها آدم را از پای در می آورند! ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! www.yjc.ir/.../ترفندهای-جالب-شناسایی-برنج-تقلبی-این-برنج-ها-آدم-را-از-پای-در-می-آورند‎Cached14 دسامبر 2016 ... دنیای صنعتی امروز و برخی تقلب ها در صنایع غذایی می تواند باعث ابتلای افراد به انواع بیماری ها شود پس لازم است با آگاهی مواد غذایی خود و خانواده را ... این برنج ها آدم را از پای در می آورند! www.fardanews.com/fa/.../این-برنج-ها-آدم-را-از-پای-در-می-آورند‎Cached15 دسامبر 2016 ... دنیای صنعتی امروز و برخی تقلب ها در صنایع غذایی می تواند باعث ابتلای افراد به انواع بیماری ها شود پس لازم است با آگاهی مواد غذایی خود و خانواده را ... خبر ایرانی - این برنج ها آدم را از پای در می آورند! newsirani.com/news/64212/این-برنج-آدم-پای-می-آورند 15 دسامبر 2016 ... خوردن این برنج که ترکیب پلاستیک و نشاسته سیب زمینی است می تواند باعث ابتلای انسان به انواع بیماری ها از جمله مشکلات گوارشی و حتی سرطان ... ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! ► 1:12https://www.youtube.com/watch?v=cCo4BRBYnTU Dec 14, 2016 - 1 min - Uploaded by Pezeshke Bartar پزشک برتر ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! ... دوستم‌ مغازه ای برنج فروشی تو افغانستان داره تقریبا سالی ۱۰۰۰ تن ... ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! ► 1:12https://ruclip.com/video/cCo4BRBYnTU/ترفندهای-جالب-شناسایی-برنج-تقلبی-این-برنج-ها-آدم-را-از-پای-در-می-آورند.html Dec 14, 2016 - 1 min ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! ... دوستم‌ مغازه ای برنج فروشی تو افغانستان داره تقریبا سالی ۱۰۰۰ تن خرید و ... این برنج ها آدم را از پای در می آورند! | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29812571 15 دسامبر 2016 ... این برنج ها آدم را از پای در می آورند! دنیای صنعتی امروز و برخی تقلب ها در صنایع غذایی می تواند باعث ابتلای افراد به انواع بیماری ها شود پس لازم ... ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! www.aparat.com/.../ترفندهای_جالب_شناسایی_برنج_تقلبی%2F_این_برنج_ها_آدم_را‎Cached10 آوریل 2017 ... سلیمان امینی ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! , سلیمان امینی. ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! www.aparat.com/.../ترفندهای_جالب_شناسایی_برنج_تقلبی%2F_این_برنج_ها_آدم_را‎Cached28 ژانویه 2017 ... انرژی مثبت ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! , انرژی مثبت. ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند! ► 1:11www.vidofa.com/video/RHZXM4RU9BRB Jul 1, 2017 - 1 min ترفندهای جالب شناسایی برنج تقلبی/ این برنج ها آدم را از پای در می آورند!