مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک میلیارد حساب کاربری یاهو هک شد

[ad_1]

شرکت اینترنتی یاهو اعلام کرد با یک حمله هک دیگر روبرو شده که به هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری منتهی شده است.این رقم دو برابر شمار حسابهای کاربری است که هک شدن آنها در سپتامبر افشا شد.

به گزارش صبحانه،حمله هکی که اخیرا از سوی یاهو اعلام شده است، در اوت سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاده است و اطلاعات به سرقت رفته شامل نام، نشانی ایمیل، شمار تلفن، تاریخ تولد و کلمات عبور رمزنگاری شده کاربران هستند.
یک میلیارد حساب کاربری یاهو هک شد
یاهو در بیانیه ای اعلام کرد این شرکت به کاربرانی که قربانی این حمله شده اند، اطلاع داده و اقداماتی را برای حفظ حساب کاربری آنها در پیش گرفته که شامل درخواست از کاربران برای تغییر رمز عبور است.

این شرکت همچنین پرسش و پاسخهای امنیتی را بی‌اعتبار کرده است در نتیجه کسی با پاسخ به این پرسشها، نمی تواند به حساب کاربری دسترسی پیدا کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در میان قربانیان، بیش از ۱۵۰ هزار کارمند دولت و ارتش هستند. در نتیجه این اتفاق به منزله تهدیدی برای امنیت ملی آمریکاست. این حسابها به کارکنان فعلی و سابق کاخ سفید، نمایندگان کنگره و دستیاران آنها، ماموران اف بی آی، مقامات آژانس امنیت ملی، سازمان جاسوسی سیا، دفتر مدیر اطلاعات ملی و همه شاخه‌های ارتش آمریکا متعلق بودند.

این رخنه ضربه دیگری به اعتبار ماریسا مایر، مدیرعامل یاهو است که در سال ۲۰۱۲ با تبلیغات زیادی به این شرکت پیوست. وی که مدیر سابق گوگل است، قرار بود به اوضاع یاهو سر و سامان داده و این شرکت را به روزهای اوجش بازگرداند. مایر تلاش کرد همه برنامه‌های موبایل این شرکت را بهبود دهد اما یاهو از پروژه‌های وی عایدی چندانی نداشته است.

یاهو در سپتامبر اعلام کرد در جریان حمله ای که در سال ۲۰۱۴ انجام شده است، نیم میلیون حساب کاربری این شرکت هک شده و اطلاعات کاربران به سرقت رفته است. دو هفته پس از افشای این حمله که بزرگترین رخنه امنیت سایبر خوانده شد، یاهو به جاسوسی از کاربران ایمیل برای مقامات اطلاعاتی آمریکا متهم شد.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد بر این باور است که این حمله مربوط به هکرهای مورد حمایت دولتی است که مسئول هک سال ۲۰۱۴ بوده اند.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی چطور یک اکانت هک شده را برگردانیم؟بازگرداندن جیمیل هک شده در حالت کلی اگر فقط رمز عبور شما تغییر کرده باشد می توانید با آشیانه هکچگونه از هک شدن حساب کاربری گوگل با خبر شویم تاریخ ارسال چهارشنبه آذر گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلدربارهٔ گوگل ریشه‌یابی گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی یک عدد یک و صد صفر توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوییترتوییتر یک پروژه بود که توسط شرکت در مارس ۲۰۰۶ ایجاد شد نمونهٔ اولیهٔ توییتر به معرفی شش سرویس ارائه دهنده ایمیل رایگان جایگزین جی‌میل و یاهواینترنتمعرفی شش سرویس ارائه دهنده ایمیل رایگان جایگزین جی‌میل و یاهوترفندستان مرجع ترفندهای فناوریکلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است برداشت مطالب در نشریات تبدیل سطر به ستون و بلعکس در نرم‏‌افزار اکسلهک دیلی موشن و ربوده شدن اطلاعات میلیون اکانت کاربران ان سلب مسئولیت اپل از انفجار اخبار سرقت و دزدی، دزدی در ایران، سارقان ایرانی اخبار …کاهش درصدی آمار سرقت خرد در تهران با جمع آوری معتادان میلیارد ریال اموال سرقتی در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آید یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در چطور یک اکانت هک شده را برگردانیم؟ بازگرداندن جیمیل هک شده در حالت کلی اگر فقط رمز عبور شما تغییر کرده باشد می توانید با آشیانه هک آیا می دانید یک هکر خلاق یک برنامه نویس حرفه ای است آشیانه هک بزرگترین وبگاه ترفنده هک و گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل دربارهٔ گوگل ریشه‌یابی گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد توییتر توییتر یک پروژه بود که توسط شرکت در مارس ۲۰۰۶ ایجاد شد نمونهٔ اولیهٔ توییتر به عنوان یک معرفی شش سرویس ارائه دهنده ایمیل رایگان جایگزین جی‌میل و یاهو اینترنت معرفی شش سرویس ارائه دهنده ایمیل رایگان جایگزین جی‌میل و یاهو تبدیل سطر به ستون و بلعکس در نرم‏‌افزار اکسل فرض کنید در محیط نرم‌افزار با استفاده از سلول‌های موجود یک ستون تشکیل داده‌اید اخبار سرقت و دزدی، دزدی در ایران، سارقان ایرانی اخبار حوادث کاهش درصدی آمار سرقت خرد در تهران با جمع آوری معتادان میلیارد ریال اموال سرقتی در کازرون مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آید بهترین آنتی ویروس های جهان آزمایشگاه کوییک هیل یک نوع جدیدی از را کشف کرده که از طریق نرم افزار ریموت در حساب کاربری ایمیل درست کردن حساب کاربری ساخت حساب کاربری ایمیل حساب کاربری هاست ایران گوگل ورود به حساب کاربری ساختن حساب کاربری حذف حساب کاربری تلگرام حساب کاربری رایتل



لینک منبع :یک میلیارد حساب کاربری یاهو هک شد

یک میلیارد حساب کاربری یاهو هک شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../یک-میلیارد-حساب-کاربری-یاهو-هک-شد‎Cached15 دسامبر 2016 ... شرکت اینترنتی یاهو اعلام کرد با یک حمله هک دیگر روبرو شده که به هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری منتهی شده است.این رقم دو برابر شمار ... 'یک میلیارد' حساب کاربری در یاهو هک شد - BBC Persian www.bbc.com/persian/world-38324402‎Cached14 دسامبر 2016 ... یاهو می گوید که ممکن است بیش از یک میلیارد حساب کاربران دستخوش حمله هکرها در سال ۲۰۱۳ قرار گرفته باشد. یاهو گفت که اسامی، شماره تلفن ها، ... یک میلیارد حساب کاربری یاهو هک شد - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1145348 15 دسامبر 2016 ... شرکت اینترنتی یاهو اعلام کرد با یک حمله هک دیگر روبرو شده که به هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری منتهی شده است.این رقم دو برابر شمار ... یک میلیارد حساب کاربری در یاهو هک شد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../یک-میلیارد-حساب-کاربری-در-یاهو-هک-شد‎Cached15 دسامبر 2016 ... یاهو اعلام کرد که احتمالا بیش از یک میلیارد حساب کاربران این شرکت در ... یاد شده جدا از حمله ای است که خبر آن در سپتامبر فاش شد و حدود 500 میلیون ... یک میلیارد حساب کاربری در یاهو هک شده است | آلمان و جهان | DW | 15.12 ... www.dw.com/.../یک-میلیارد-حساب-کاربری...یاهو-هک-شده.../a-36778511‎Cached15 دسامبر 2016 ... کمپنی انترنتی پیشتاز "یاهو" یک مورد جدید از رخنه کردن هکرها در سیستم امنیتی اش را ... این هک شامل داده های بیش از یک میلیون حساب کاربری می شود. ۳ میلیارد حساب کاربری یاهو هک شده است نه ۵۰۰ میلیون! - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/585749/ict/internet‎Cached2 ا کتبر 2016 ... ۳ میلیارد حساب کاربری یاهو هک شده است نه ۵۰۰ میلیون! ... محصولات یاهو از یک دیتابیس کاربری/ UDB استفاده می‌کنند و مردمی که در ایمیل یاهو لاگین ... یاهو هک شدن یک میلیارد حساب کاربری را تایید کرد | خبرگزاری رصد www.rasad.af/1395/09/25/yahoo-confirms-1-billion-user-accounts-hacked/ 15 دسامبر 2016 ... خبرگزاری رصد: شرکت یاهو به تازگی تایید کرده است که بیش از یک میلیارد حساب کاربری این شرکت در سال 2013 هک شده است. این شرکت گفته ... حساب کاربری بیش از یک میلیارد کاربر یاهو هک شده است - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../حساب-کاربری-بیش-از-یک-میلیارد-کاربر-یاهو-هک-شده-است‎Cached15 دسامبر 2016 ... شرکت یاهو اعلام کرد داده‌های شخصی بیش از یک میلیارد کاربر این شرکت در یک عملیات هکری در سال ۲۰۱۳ سرقت شده است. هک بیش از یک میلیارد حساب کاربری یاهو - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/news/.../هک-بیش-از-یک-میلیارد-حساب-کاربری-یاهو 15 دسامبر 2016 ... یاهو اعلام کرد داده‌های شخصی بیش از یک میلیارد کاربر این شرکت در یک عملیات هکری در سال 2013 سرقت شد. 32 میلیون حساب کاربری یاهو هک شد! - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../32-میلیون-حساب-کاربری-یاهو-هک-شد/‎Cached3 مارس 2017 ... حالا یاهو بار دیگر مجبور به پذیرفتن یک حمله سایبری دیگر شد. که طی آن ۳۲ میلیون حساب کاربری هک شد. جزییات زیادی در رابطه با این حمله در دست ...