مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است

[ad_1]

از زمان معرفی Mi Pad 2 بیش‌تر از یکسال می‌گذرد و حال باید منتظر معرفی نسل بعدی این دستگاه باشیم. شیائومی Mi Pad3 سومین نسل از خانواده تبلت‌های شیائومی است که این بار قرار است با ویژگیهایی جدید و تغییرات گسترده به نسبت نسل قبلی معرفی شود.

gsmarena_002

شیائومی Mi Pad 3 از نسل‌های قبلی خود بزرگ‌تر خواهد بود. در واقع این تبلت با داشتن نمایشگری ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل رقابت خود با خانواده آی‌پد را جدی‌تر می‌کند. این تبلت از نظر نمایشگر دقیقا مشابه با آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی است. در بخش وزن و ضخامت برتری با محصول ساخته شیائومی خواهد بود، شیائومی Mi Pad 3 با داشتن ضخامتی ۶.۰۸ میلی‌متری از آی‌پد اپل با ضخامت ۶.۱ میلی متر باریک‌تر خواهد بود. در بخش وزن نیز برتری با شیائومی خواهد بود، این تبلت تنها ۳۸۰ گرم وزن خواهد داشت که ۵۳ گرم سبک‌تر از آی‌پد اپل است. هم چنین محصول آتی شیائومی با داشتن ابعاد ۲۳۹.۵ در ۱۶۴.۵ میلی متری خود، از آی‌پد پرو ۹.۷ کوچک‌تر خواهد بود.

شیائومی Mi Pad 3 به پردازنده نسل هفتمی Core m3-7Y30 مجهز خواهد بود و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، مجموعه‌ای قدرتمند را به ارمغان خواهد آورد. سیستم عامل ویندوز ۱۰، باتری ۸۲۹۰ میلی‌آمپری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش سه گانه و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تکمیل کننده مشخصات این تبلت قدرت‌مند است.

gsmarena_003

گفته می‌شود این تبلت در تاریخ ۳۰ دسامبر با قیمت ۲۸۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۳۳۲ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی معرفی شود. اگر بخواهید کی‌بورد سخت افزاری این اسمارت‌فون را به همراه داشته باشید می‌بایست مبلغ ۱۴ دلار را به صورت جداگانه بپردازید. شیائومی Mi Pad 3، بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و به USB نوع C مجهز خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که این تبلت منحصر به نسخه ویندوزی خواهد بود و یا در کنار آن یک نسخه اندرویدی را خواهیم داشت، اما از آن‌جایی که Mi Pad 2 در دو نسخه با سیستم‌عامل اندروید و ویندوز عرضه شد، می‌توان انتظار داشت که این نسل نیز نسخه‌ای مزین شده به اندروید داشته باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل



لینک منبع :تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است

تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است itresan.com/.../تبلت-شیائومی-mi-pad-3-با-نمایشگر-۹-۷-اینچی.../.html‎Cachedاین تبلت از نظر نمایشگر دقیقا مشابه با آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی است. در بخش وزن و ضخامت برتری با محصول ساخته شیائومی خواهد بود، شیائومی Mi Pad 3 با داشتن ... تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است ... www.shahrekhabar.com/science/148179756044967 تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است - آی تی رسان. تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است ... https://damadam.ir/.../تبلت-شیائومی-Mi-Pad-3-با-نمایشگر-۹-۷-اینچی-و-ویندوز-۱۰-در-راه-است/5738601 از زمان معرفی Mi Pad 2 بیش تر از یکسال می گذرد و حال باید منتظر معرفی نسل بعدی این دستگاه باشیم. شیائومی Mi Pad3 سومین نسل از خانواده تبلت های شیائومی ... تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است ... tnews.ir/آی-تی-رسان/443a76097319.html‎Cachedاین تبلت از نظر نمایشگر دقیقا مشابه با آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی است. در بخش وزن و ضخامت برتری با محصول ساخته شیائومی خواهد بود، شیائومی Mi Pad 3 با داشتن ... آخرین اخبار شیائومی mi pad3 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/شیائومی-mi-pad3 خب، انتظار به پایان رسید و پیش از معرفی رسمی، حالا شاهد لو رفتن تصاویر Mi Pad 3 هستیم. تبلت شیائومی mi pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است. تبلت شیائومی می پد 3 مجهز به ویندوز 10، اواسط دی ماه عرضه خواهد شد ... khabarfarsi.com/u/29788581 15 دسامبر 2016 ... تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر 9.7 اینچی و ویندوز 10 در راه است ... انتظار می رود آی پد پرو 9/ 7 اینچی جایگزین آی پد مینی 4 (iPad mini 4) شده ... تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است www.mplus-sat.com/thread149986.html‎Cachedاز زمان معرفی Mi Pad 2 بیش‌تر از یکسال می‌گذرد و حال باید منتظر معرفی نسل بعدی این دستگاه باشیم. شیائومی Mi Pad3 سومین نسل از خانواده تبلت‌های شیائومی است ... آی تی رسان | Facebook https://www.facebook.com/ITResan/‎Similarتبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است از زمان معرفی Mi Pad 2 بیش‌تر از یکسال می‌گذرد و حال باید منتظر معرفی نسل بعدی این دستگاه ... بررسی تبلت می پد ۳ شیائومی – شیائومی شاپ https://www.xiaomishop.ir/بررسی-تبلت-می-پد-۳-شیائومی/‎Cached26 ژوئن 2017 ... فرم و طراحی گجت از مدل پیشین – Mi Pad 2 به ارث رسیده است. ... می پد ۳ همان نمایشگر ۷٫۹ اینچی را دارد، پورت USB Type-C در محل معمول است؛ ... مشخصات کامل Mi Pad 3 به شرح زیر است: ... امکان قرارگیری سیمکارت در تبلت شایعه ای بود که با ورود می پد ۳ به ... نسخه ویندوز ۱۰ می پد ۳ شیائومی در حال حاضر وجود ندارد. شیائومی Mi Pad 3 را نمایشگر 9.7 اینچی 30 آذرماه معرفی می‌کند ... tech-news.ir/9-7-inch-xiaomi-mi-pad-3-with-windows-10-leaks-ahead-of-december-30-release.html‎Cached15 دسامبر 2016 ... با تبلت جدید شیائومی، Mi Pad 3 آشنا شوید که قرار است تنها تا چند روز دیگر ... نمایشگری 9.7 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 این بخش از تبلت را ... تبلت جدید شیائومی ویندوز 10 را به عنوان پلتفرم اصلی خود برگزیده و ... 20 مشکل شایع در اندروید و راه حل برطرف کردن آن‌ها (بخش دوم – پایانی) ... ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ...