مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: با پیشرفت روزافزون فناوری‌های پوشیدنی تمایل افراد نیز به استفاده از این دستگاه‌ها و ابزار آلات بیشتر و بیشتر شده است.

به نقل از گیزمگ، این فناوری‌ها طیف گسترده ای از ابزارهای مختلف از ساعت‌های هوشمند گرفته تا ردیاب‌های تناسب اندام و سیستم‌های واقعیت مجازی را شامل می‌شود که در اینجا به اعلام برترین‌های این فناوری‌ها در سال 2016 خواهیم پرداخت.

هدست واقعیت مجازی Daydream View

این هدست توسط گوگل به گونه‌ای طراحی شده که استفاده از آن برای کاربر راحت باشد. هدست Daydream View از جنس فوم و پارچه نرم ساخته شده و بخش لولایی پلاستیکی آن نیز برای قرار گرفتن گوشی در آن طراحی شده است. به گفته گوگل این هدست کمتر از 200 گرم وزن داشته و به این ترتیب از هدست محبوب Gear VR سامسونگ سبک‌تر است. بخشی از هدست که با صورت تماس دارد قابل جداشدن و شستشو بوده و به این ترتیب از دوام بالایی برخوردار است.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

دستبند نظارت بر سلامت Fitbit Flex 2

این دستبند با نمونه‌های پیشین تفاوت داشته و  فاقد نمایشگر است و باید اطلاعات ورزشی را با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته روی گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد.

این دستبند همچنین ضد آب بوده و می‌توان از آن در استخر استفاده کرد.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

دستبند تناسب اندام TomTom Touch

این دستگاه پوشیدنی یک گام فراتر از دستگاه‌های پیشین برداشته و علاوه بر گام‌ها، کالری‌های سوزانده شده و ضربان قلب و با شیوه‌ای علمی‌تر میزان عضلات و چربی‌های بدن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR

هدست Samsung Gear VR با همکاری شرکت اُکیولس Oculus آمریکا و سامسونگ طراحی و تولید شده و با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین عینک واقعیت مجازی در کل دنیا است.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

ساعت هوشمند Garmin Vivoactive HR

این فناوری یک ساعت هوشمند جی‌پی‌اس دار با صفحه نمایش لمسی رنگی قابل مشاهده در زیر نور خورشید بوده که دارای برنامه‌های کاربردی ورزشی روی ساعت شامل دو، دوچرخه سواری، شنا و ورزش های دیگر با فعال بودن جی‌پی‌اس و بدون نیاز به اتصال ساعت به گوشی هوشمند است.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

هدست واقعیت مجازی Microsoft Hololens

این دستگاه پیشرفته‌ترین کامپیوتر هولوگرافیکی است که تاکنون ساخته شده است. این دستگاه از پردازنده گرافیکی (GPU) و پردازنده‌ی اصلی (CPU) مخصوص بهره می‌برد و می‌تواند صدای دور و اطراف شما را دریافت کند و شما را حتی از اتفاقاتی که در دنیای مجازی در پشت سر شما در حال رخ دادن هستند، آگاه کند.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

دستبند ورزشی Fitbit Charge 2

مچ‌بند Fitbit Charge 2 نسبت به مدل قبلی نمایشگر بزرگ‌تری دارد که البته از نوع لمسی نیست. این مدل قادر است با استفاده از GPS تلفن همراه به ردیابی مسیر پیموده شده و ارائه اطلاعات آماری فعالیت‌های کاربر بپردازد .بنابراین با اپلیکیشن همراه آن می‌توان مسیر ورزشی پیموده شده را روی نقشه مشادهده کرد.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

ساعت هوشمند Samsung Gear S3

ساعت هوشمند Gear S3 در دو مدل Classic و Frontier وجود دارد که مدل کلاسیک ظاهری ساده‌تر با بند چرمی داشته اما مدل Frontier ظاهری مدرن‌تر و بدنه فلزی دارد.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

ساعت هوشمند Apple Watch Series 2

اپل واچ 2 نسل دوم از ساعت هوشمند اپل با سیستم عامل Watch OS 3 و بدنه‌ ضد آب تا عمق 50 متری آب و پردازنده‌ دو هسته‌ای است.

مدل 2016 این محصول ضد آب بوده، صفحه نمایش شفاف‌تری دارد و  دارای جی‌پی‌اس است.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

هدست واقعیت مجازی HTC Vive

این هدست شرکت HTC ، یک سیستم کامل و یک مجموعه از سخت‌افزارهای واقعیت مجازی است .سیستمی که از دو کنترلر بی‌سیم با ظاهری عجیب‌وغریب تشکیل شده و از دو حسگر حرکتی برای تشخیص موقعیت مکانی کاربر استفاده می‌کند و در نهایت، واقعیت مجازی را به ‌صورت تمام‌ محیطی پیاده می‌کند.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

هدست واقعیت مجاری Oculus Rift

Oculus Rift  یک هدست واقعیت مجازی 600 دلاری است که فقط برای رایانه‌های شخصی طراحی و ساخته شده است. این هدست دارای دو ویژگی ردیابی سر و ردیابی کنترلر بوده و از طیف گسترده ای از بازی‌های موجود در پلتفرم Oculus Home software پشتیبانی می‌کند.

 

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گجت نیوز آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیاآخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیادنیای فناوری زومیتپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ اپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می بهترین گوشی های سال گجت نیوزبهترینگوشیهایسالکم کم به انتهای سال میلادی نزدیک می‌شویم و تقریبا همه سازندگان گوشی های موبایل عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ترفندستان مرجع ترفندهای فناوریغیرفعال کردن زمان تأخیر در اجرای برنامه‌های استارتاپ ویندوز عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی ایتنا سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطاتایتنا، بر آن است که به اطلاع‌رسانی جامع و حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی ارتباطات و شهر سخت افزار بررسی و اخبار سخت افزار ، لپ تاپ و …بزرگترین سایت تخصصی سخت‌افزار، اورکلاک، لپ‌تاپ، تبلت، اسمارت‌فون و فناوری‌های دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ اپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می گجت نیوز آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا دنیای فناوری زومیت چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی منتشر می بهترین گوشی های سال گجت نیوز بهترینگوشیهایسال کم کم به انتهای سال میلادی نزدیک می‌شویم و تقریبا همه سازندگان گوشی های موبایل ، محصولات عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ ترفندستان مرجع ترفندهای فناوری غیرفعال کردن زمان تأخیر در اجرای برنامه‌های استارتاپ ویندوز عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی،عکس ایتنا سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایتنا، بر آن است که به اطلاع‌رسانی جامع و حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات شهر سخت افزار بررسی و اخبار سخت افزار ، لپ تاپ و تبلت بزرگترین سایت تخصصی سخت‌افزار، اورکلاک، لپ‌تاپ، تبلت، اسمارت‌فون و فناوری‌های دیجیتال اخبار و خواندنی های موبایل مرجع موبایل ایران موسسه تحقیقات فناوری و ارتباط بازار در نخستین روز دسامبر سال جاری میلادی آذر پیش



لینک منبع :بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016

بهترین فناوری های پوشیدنی در سال 2016 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../بهترین-فناوری-های-پوشیدنی-در-سال-2016‎Cached16 دسامبر 2016 ... با پیشرفت روزافزون فناوری های پوشیدنی تمایل افراد نیز به استفاده از این دستگاه‌ها و ابزار آلات بیشتر و بیشتر شده است. معرفی بهترین گجت های پوشیدنی در سال 2016 - گجت نیوز gadgetnews.ir/140804/بهترین-گجت-های-پوشیدنی/‎Cached11 دسامبر 2016 ... با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی به بررسی بهترین گجت های پوشیدنی در سال 2016 خواهیم پرداخت تا انتخابی هوشمندانه از میان آن‌ها داشته ... برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../برترین-گجت‌های-پوشیدنی-سال-2016-عکس‎Cached12 دسامبر 2016 ... به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ایرنا، با بررسی جدیدترین فناوری های پوشیدنی عرضه شده در سال 2016 میلادی برترین نمونه های این تجهیزات را ... برترین پوشیدنی های سال 2016 - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/511067/برترین-پوشیدنی-های-سال-2016‎Cached13 دسامبر 2016 ... با بررسی جدیدترین فناوری‌های پوشیدنی عرضه شده در سال 2016 میلادی برترین نمونه‌های این تجهیزات را انتخاب و در اینجا معرفی کرده‌ایم. برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + تصاویر | اتاق خبر www.otaghnews.com/.../برترین-گجت‌های-پوشیدنی-سال-2016-%2B-تصاویر 13 دسامبر 2016 ... فناوری های پوشیدنی، مجموعه وسیعی از گجت ها، از ساعت های هوشمند گرفته ... فناوری های پوشیدنی عرضه شده در سال 2016 میلادی برترین نمونه های این ... بهترین ابزارهای پوشیدنی سال ۲۰۱۶ به انتخاب دیجیاتو - دیجیاتو digiato.com/.../2016/.../بهترین-ابزارهای-پوشیدنی-سال-۲۰۱۶-به-ان/‎Cached15 دسامبر 2016 ... بر همین اساس ما هم هنگام انتخاب بهترین ابزار پوشیدنی سال 2016، این موضوع ... های واقعیت مجازی که در سال جاری به یکی از مورد توجه ترین فناوری های ... بهترین دستگاه های پوشیدنی سال 2016 - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1082547‎Cached11 دسامبر 2016 ... با پیشرفت روزافزون فناوری‌های پوشیدنی تمایل افراد نیز به استفاده از این دستگاه‌ها و ابزار آلات بیشتر و بیشتر شده است. به گزارش «ایسنا» به ... بهترین فناوری‌های پوشیدنی سال 2016 - استادیتاستادیت www.ostadit.ir/photo.../بهترین-فناوری-های-پوشیدنی-سال-2016/‎Cachedاصطلاح “فناوری‌های پوشیدنی” شامل طیف گسترده ای از ابزارهایی مانند ساعتهای هوشمند ، دستبندهای تناسب اندام و سیستمهای واقعیت مجازی است که قابل پوشیدن هستند. بهترین فن آوری ها و گجت های پوشیدنی معرفی شده در سال 2016 - تِک ... tech.vitrino.com/.../بهترین-فن-آوری-ها-گجت-های-پوشیدنی-سال/‎Cached10 دسامبر 2016 ... اصطلاح "فن آوری های پوشیدنی" یا همان گجت می تواند طیف وسیع و گسترده ای از ابزارهایی باشد که می توان با بند آن ها را به بدن وصل کرد. معرفی بهترین گجت های پوشیدنی در سال 2016 - گجت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29560712 11 دسامبر 2016 ... به گزارش جماران، با بررسی جدیدترین فناوری های پوشیدنی عرضه شده در سال 2016 میلادی برترین نمونه های این تجهیزات را انتخاب و در اینجا معرفی ...