مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکستن صفحه نمایش آیفون 7 و یا 7 پلاس

[ad_1]

همه ما تجربه زمین انداختن گوشی خود را داریم که معمولا به خیر می گذرد اما زمانی هم هست که در اثر ضربه سنگین ممکن است صفحه نمایش گوشی، ترک بردارد و یا بشکند.

خبر خوش برای آیفون داران این است که اپل در این مورد هوای کاربران خود را داشته است. شکسته شدن صفحه گوشی آنقدر شایع است که این شرکت تصمیم گرفته برای تعویض صفحه‌های نمایش ترک خورده، از مشتریان خود هزینه‌ایی زیادی دریافت نکند. 

اما در صورت مواجهه باصفحه نمایش شکسته آیفون ارزشمندمان چه کنیم؟

۱ - بهتر است خونسرد باشید.آخر دنیا نشده است! اگر ترک روی صفحه نمایش جزئی است و اختلالی در عملکرد دستکاه ایجاد نمی‌کند ، می‌توانید تعمیر آن را عقب بیاندازید. می‌توانید از یک محافظت کننده صفحه نمایش استفاده کنید تا از گسترش ترک جلوگیری شود و هنگام کشیدن انگشتتان روی صفحه، دست خود را نبرید.

۲ - بهترین پیشنهاد این است که به یک مرکز خدمات اپل مراجعه کنید(البته در ایران چنین مرکزی وجود ندارد). اگر کاربر Apple Care + داشته باشد، معمولا تعمیر صفحه نمایش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، ۲۹ دلار هزینه خواهد داشت اما خب هزینه خود Apple Care +  هم ۱۲۹ دلار است که تعمیر 2 بار شکستن صفحه نمایش در هر دستگاه را پوشش می‌دهد. که با این حساب ، هزینه تعمیر صفحه شکسته، چیزی معادل ۱۵۸ دلار خواهد داشت. بدون داشتن AppleCare + ، هزینه تعمیر شکسته شدن صفحه ۱۲۹ دلار  برای آیفون 7 و ۱۴۹ دلار برای آیفون 7 پلاس خواهد بود.

۳ - می توانید از تعمیرکاران دیگر استفاده کنید(که پیشنهاد نمی شود)

 

سرویس تعمیر صفحه نمایش شکسته شده آیفون شرکت اپل تقریبا بسیار ارزان تمام می‌شود.اما زمانی هم هست که ممکن است دسترسی به مراکز خدماتی اپل امکان پذیر نباشد. تعمیر کاران آزاد ممکن است برای تعمیر شیشه شکسته گوشی شما مبلغی کمتر از 129 یا  149 دلار بگیرند، اما تا انجا که می‌توانید این ریسک را نپذیرید زیرا ممکن است دستگاه شما هنگام تعویض قطعات، آسیب‌های جدی تری ببیند و پیامدهای بعدی آن به مراتب بیشتر باشد. یکی از این تغییرات استفاده از صفحه نمایش غیر استاندارد است ( که تعمیرکاران اپل با قیمت پایین آن را تهیه می‌کنند)  که باعث عدم کارآیی مناسب صفحه نمایش در آینده می‌شود. بنابراین برای تعمیر صفحه نمایش گوشی اپل ارسال به فروشگاه اپل در خارج از کشور بهترین روش است. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

۱۳ مورد از رایج ترین مشکلات گزارش شده از آیفون ۶ و آیفون …رایجترینمشکلاتگزارشمشکل شماره یک نمایشگر قرمز می شود تعدادی از دارندگان گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس از مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس رای گیریمقایسهمقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس نمایشگر هر دو گوشی با نمایشگرهای ۵۵ اینچی لیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون …لیست قیمتلیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون و پلاس، آیفون و پلاس، اپل نظرات کاربران در مورد گوشی …سلام به همگی من تازه یه گوشیه پلاس خریدم یه مشکلی دارم بازی کلش آف کلنزم رو چطور یک ارور رخ داد نرم افزارهای تخصصی تست سیستم درایوهای کامپیوتر و قطعات دیجیتالی نشریه کافه دیجیتالمحافظ صفحه نمایش تلویزیون ضد ضربه و …محافظ صفحه نمایش تلویزیون ضد ضربه و اینچوی دی دکس ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور اگر صفحه لمسی گوشی هوشمند یا تبلت شما مشکل …اگرصفحهلمسیگوشیهوشمندآموزش برطرف کردن مشکل صفحه نمایش لمسی و تاچ در گوشی و تبلت با روش‌های مختلف مشکل اصلی سامسونگ گلکسی و راه حل‌ رفع آن‌ها…ابتدا نکات مهم بسیاری از مشکلات گزارش شده در مورد گلکسی و گلکسی در اولین ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای ۱۳ مورد از رایج ترین مشکلات گزارش شده از آیفون ۶ و آیفون ۶ رایجترینمشکلات مشکل شماره یک نمایشگر قرمز می شود تعدادی از دارندگان گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس از قرمز شدن مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس رای گیری مقایسه مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس طراحی همیشه اولین مولفه ای که برای بررسی به آن برخورد لیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون و لیست قیمت لیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون و پلاس، آیفون و پلاس، اپل واچ، آی نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اپل سلام به همگی من تازه یه گوشیه پلاس خریدم یه مشکلی دارم بازی کلش آف کلنزم رو چطور برگردونم یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در محافظ صفحه نمایش تلویزیون ضد ضربه و اینچوی دی دکس محافظ صفحه نمایش تلویزیون ضد ضربه و اینچوی دی دکس اگر صفحه لمسی گوشی هوشمند یا تبلت شما مشکل دارد، این مقاله را اگرصفحهلمسیگوشی آموزش برطرف کردن مشکل صفحه نمایش لمسی و تاچ در گوشی و تبلت با روش‌های مختلف مشکل اصلی سامسونگ گلکسی و راه حل‌ رفع آن‌ها ابتدا نکات مهم بسیاری از مشکلات گزارش شده در مورد گلکسی و گلکسی در اولین بروزرسانی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل براکت پایه دیواری تلویزیون ال ای دی و ال سی دی پایه دیواری براکت یا استند دیواری این وسیله جهت نصب تلویزیونهای پلاسما وال ای دی و ال



لینک منبع :شکستن صفحه نمایش آیفون 7 و یا 7 پلاس

شکستن صفحه نمایش آیفون 7 و یا 7 پلاس | ITIRAN itiran.com/شکستن-صفحه-نمایش-آیفون-7-و-یا-7-پلاس-‎Cached16 دسامبر 2016 ... همه ما تجربه زمین انداختن گوشی خود را داریم که معمولا به خیر می گذرد اما زمانی هم هست که در اثر ضربه سنگین ممکن است صفحه نمایش گوشی، ترک ... Images for شکستن صفحه نمایش آیفون 7 و یا 7 پلاس بعد از شکستن صفحه نمایش آیفون چه باید کرد؟ | گجت نیوز gadgetnews.ir/151934/شکستن-صفحه-نمایش-آیفون/‎Cached1 فوریه 2017 ... ... ها، شکستن صفحه نمایش آیفون (iPhone) اعم از آیفون 7، آیفون 7 پلاس، ... گارانتی اپل با عنوان +AppleCare ، برای گوشی های آیفون 7 (iPhone 7) و ... 3 توصیه در مواقع شکستن صفحه گوشی اپل - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../3-توصیه-در-مواقع-شکستن-صفحه-گوشی-اپل‎Cached21 دسامبر 2016 ... ... صفحه ۱۲۹ دلار برای آی‌فون 7 و ۱۴۹ دلار برای آی‌فون 7 پلاس خواهد بود. ... سرویس تعمیر صفحه نمایش شکسته شده آی‌فون شرکت اپل تقریبا ... تعمیرکاران آزاد ممکن است برای تعمیر شیشه شکسته گوشی شما مبلغی کمتر از 129 یا ... بعد از شکستن صفحه نمایش آیفون چه باید کرد؟ - گوشی های روز www.donyaye-rooz.blogsky.com/1395/11/20/post-192/ 8 فوریه 2017 ... با شکستن صفحه نمایش آیفون کنار آمده و با آن زندگی کنید! شکستن صفحه ... 5 مورد از بهترین قاب های محافظ فلزی آیفون 7 و 7 پلاس. در بیشتر ... قیمت خریدتاچ و ال سی دی آیفون 7 پلاس Iphone 7 plus - - تعمیرات 118 https://repair118.com/.../تاچ-و-ال-سی-دی-آیفون-7-پلاس-iphone-7-plus/‎Cachedبا تمام این ویژگی ها خرابی برای آیفون نیز وجود دارد. تاچ و ال سی دی آیفون 7 پلاس Iphone 7 plus نیز با شکستگی و خرابی همراه می شود. و نیازمند تعمیر و تعویض می ... شکستن صفحه نمایش آیفون ۷ و یا ۷ پلاس - تکنونیوز techno-news.ir/1395/12/27/شکستن-صفحه-نمایش-آیفون-۷-و-یا-۷-پلاس/ همه ما تجربه زمین انداختن گوشی خود را داریم که به صورت معمول به خیر می گذرد اما موقعی هم هست که در اثر ضربه سنگین ممکن است صفحه نمایش گوشی، ترک بردارد و یا ... محافظ صفحه نمایش گلس تمام صفحه 4D آیفون 7 و 7 پلاس - iTech21 itech21.ir/home/1432-محافظ-صفحه-نمایش-گلس-تمام-صفحه-4d-آیفون-7-و-7-پلاس.html‎Cachedخرید محافظ صفحه نمایش گلس تمام صفحه 4D آیفون 7 و 7 پلاس با ارسال رایگان و 15 روز ... دارای قابلیت آنتی شوک ( شکستن محافظ و عدم انتقال ضربه به صفحه نمایش ) ... اپل چطور صفحه شکسته آیفون ها را تعمیر می کند؟ - آپارات ► 1:40www.aparat.com/v/gAWGB/اپل_چطور_صفحه_شکسته_آیفون_ها_را_تعمیر_می_کند؟ Jun 9, 2017 - 2 min اقتصاد آنلاین اپل چطور صفحه شکسته آیفون ها را تعمیر می کند؟ آیفون , اپل ... محافظ صفحه نمایش ضدضربه نانو آیفون 7 - 7 پلاس · اپل آنلاین مارکت. آپارات - شکستن گوشی آیفون www.aparat.com/result/شکستن_گوشی_آیفون‎Cachedخرید گوشی آیفون 7 پلاس طرح اصل در digidodo.com ... مرکز تخصصی تعمیرات آیفون با مجهزترین دستگاه های به روز ... بررسی صفحه نمایش نمونه اولیه آیفون 8.