مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پایان همکاری کمپانی شارپ با سامسونگ

[ad_1]

این که همکاری دو کمپانی که از گذشته با هم در رقابت بوده‌اند را ببینیم، امری است تعجب برانگیز که البته برای شارپ و سامسونگ اتفاق افتاده بود.

هفته پیش کمپانی شارپ با اعلام این که دیگر تامین کننده LCD برای سامسونگ نخواهد بود، همکاری خودش را با سامسونگ متوقف کرد. از دست دادن یک تامین کننده برای کمپانی سامسونگ آن‌چنان مسئله بزرگی نخواهد بود. به ویژه آن‌که سامسونگ پیشرفت زیادی در بخش ساخت امولدها داشته و تقریبا به مرحله خودکفایی رسیده است.

پنل‌های ساخته شده توسط شارپ چیزی حدود ۱۰ درصد از کل تولیدات سامسونگ را شامل می‌شوند. با این که کنار کشیدن شارپ برای سامسونگ آن چنان مسئله بزرگی تلقی نمی‌شد، اما مطبوعات با بزرگ‌ نشان دادن این موضوع درخواست یک جلسه داشتند. سامسونگ در این جلسه اعلام کرد که به دنبال یک تامین کننده دیگر در این زمینه برای پر کردن جای کمپانی شارپ خواهد بود.

شارپ دقیقا دلیل اصلی کنار کشیدنش از همکاری با سامسونگ را اعلام نکرد؛ اما می‌توان حدس زد که این موضوع به اقدامی که Foxconn برای خرید شارپ انجام داده، مربوط می‌شود.

حدود ۵ میلیون پنل سالیانه توسط شارپ برای سامسونگ ساخته می‌شد که حذف شدن این مورد شاید به روند معمولی کار سامسونگ آسیب برساند. بنابراین سامسونگ حتما باید به دنبال یک تامین کننده دیگر در این زمینه باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن سامسونگ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسامسونگسامسونگ سی اند تی، شرکت ساخت‌وساز متعلق به گروه سامسونگ می‌باشد، که در سال ۱۹۳۸ راه کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت اپل از آیفون اس رونمایی نمود معرفی کنفرانس خبری اکتبر مهر اپل که دعوتنامه آن چندی پیش با جمله به دست قیمت لپ تاپ لیست خرید اینترنتی انواع نوت بوک …قیمت لپ تاپ خرید اینترنتی و فروش انواع نوت بوک قیمت لپ تاپ برای خرید لپ تاپ و مشاهده پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در اچ‌تی‌سی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…اچ‌تی‌سی نوع شرکت سهامی عام بنا نهاده ۱۹۹۷ دفتر مرکزی تایپه، تایوان محدودهٔ ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام آپدیت اینستاگرام با قابلیت های جدید تاثیر بررسی تخصصی ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در سامسونگ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سامسونگ سامسونگ سی اند تی، شرکت ساخت‌وساز متعلق به گروه سامسونگ می‌باشد، که در سال ۱۹۳۸ راه پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد اپل از آیفون اس رونمایی نمود معرفی ویژگی کنفرانس خبری اکتبر مهر اپل که دعوتنامه آن چندی پیش با جمله به دست خبرنگاران و قیمت لپ تاپ لیست خرید اینترنتی انواع نوت بوک فروشگاه آنلاین قیمت لپ تاپ خرید اینترنتی و فروش انواع نوت بوک قیمت لپ تاپ برای خرید لپ تاپ و مشاهده لیست اچ‌تی‌سی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد اچ‌تی‌سی نوع شرکت سهامی عام بنا نهاده ۱۹۹۷ دفتر مرکزی تایپه، تایوان محدودهٔ فعالیت ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام آپدیت اینستاگرام با قابلیت های جدید تاثیر سرما بر بررسی تخصصی ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر لپ تاپ کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت و



لینک منبع :پایان همکاری کمپانی شارپ با سامسونگ

پایان همکاری کمپانی شارپ با سامسونگ - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../پایان-همکاری-کمپانی-شارپ-با-سامسونگ/.html‎Cached2 دسامبر 2010 ... این که همکاری دو کمپانی که از گذشته با هم در رقابت بوده‌اند را ببینیم، امری است تعجب برانگیز که البته برای شارپ و سامسونگ اتفاق افتاده بود. پایان همکاری کمپانی شارپ با سامسونگ - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../پایان-همکاری-کمپانی-شارپ-با-سامسونگ 15 دسامبر 2016 ... این که همکاری دو کمپانی که از گذشته با هم در رقابت بوده‌اند را ببینیم، امری است تعجب برانگیز که البته برای شارپ و سامسونگ اتفاق افتاده بود. پایان همکاری شارپ با سامسونگ - تکنومون technomon.com/.../پایان%20همکاری%20شارپ%20با%20سامسونگ‎Cached15 دسامبر 2016 ... پایان همکاری کمپانی شارپ با سامسونگ ... این که همکاری دو کمپانی که از گذشته با هم در رقابت بوده‌اند را ببینیم، امری است تعجب برانگیز که البته ... پایان همکاری کمپانی شارپ با سامسونگ - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/news/پایان-همکاری-کمپانی-شارپ-با-سامسونگ/5739039 این که همکاری دو کمپانی که از گذشته با هم در رقابت بوده اند را ببینیم، امری است ... هفته پیش کمپانی شارپ با اعلام این که دیگر تامین کننده LCD برای سامسونگ ... پایان همکاری شارپ با سامسونگ - tech24 https://tech24.ir/key/پایان-همکاری-شارپ-با-سامسونگ 15 دسامبر 2016 ... هفته قبل بود که شرکت ژاپتی شارپ با بیان اینکه دیگر LCD برای سامسونگ تولید نخواهد کرد،به همکاری اش با این کمپانی کره ای پایان داد. همکاری شارپ و سامسونگ به پایان رسید | tech24 tech24.ir/همکاری-شارپ-سامسونگ-پایان-رسید.html 15 دسامبر 2016 ... هفته قبل بود که شرکت ژاپتی شارپ با بیان اینکه دیگر LCD برای سامسونگ تولید نخواهد کرد،به همکاری اش با این کمپانی کره ای پایان داد. همکاری شارپ و سامسونگ در بخش پنل LCD تلویزیون به پایان خواهد رسید gadgetnews.ir/.../شارپ-فروش-پنل-lcd-تلویزیون-به-سامسونگ-را-م/‎Cached15 دسامبر 2016 ... شارپ (Sharp)، کمپانی ژاپنی فعال در حوزه تکنولوژی است که طی سال‌های اخیر روزگار ، روی خوش خود را به آن نشان نداد. پس از تجمیع این شرکت با دیگر ... همکاری متمرکز شارپ و سامسونگ بر توسعه پنل های LCD پایان یافت ... digiato.com/.../همکاری-متمرکز-شارپ-و-سامسونگ-بر-توسعه-پ/‎Cached15 دسامبر 2016 ... قطع همکاری سامسونگ و شارپ به این مفهوم است که کره ای ها با کمبود 5 میلیون نمایشگر روبرو خواهند شد و تا زمانی که سامسونگ نتواند یک شریک جدید ... آخرین اخبار پنل lcd - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/پنل-lcd در این اخبار، گمانه زنی های زیادی از تصمیمات شرکت اپل به منظور تولید پنل نمایشی این سری از گوشی های آیفون وجود دارد. پایان همکاری کمپانی شارپ با سامسونگ. سامسونگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سامسونگ‎Cached Similarاین اقامتگاه ۳۰۰ میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده است. ... طی یک دهه، با رشدی بسیار سریع، سامسونگ به یکی از ۱۰ شرکت بزرگ کره تبدیل شد. .... مجموع دارایی‌های گروه سامسونگ در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی ۱۰۰٫۴ میلیارد دلار اعلام شد. ..... همکاری. تغییرات اخیر · ویکی‌نویس شوید! راهنما · تماس با ویکی‌پدیا ...