مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید

[ad_1]

بافت ستاره ای یکی از روش‌های قلاب بافی پرکاربرد است که در دوخت وسایل کاربردی زیاد استفاده می‌شود. در این ساختنی، آموزش بافت لیف بافتنی با این طرح را یاد می‌گیرید. اگر بافت ستاره ای را بلد نباشید هم می‌توانید این لیف را ببافید چون ابتدا این نوع قلاب بافی را آموزش خواهیم داد پس با ساختنی همراه باشید.

آموزش بافت لیف بافتنی با طرح بافت ستاره ای
آموزش بافت لیف بافتنی با طرح بافت ستاره ای

از این روش قلاب بافی می‌توانید برای دوخت انواع لیف بافتنی و وسایل دیگر استفاده کنید. حتی اگر این بافت ستاره ای را بلد نباشید، ساخت لیف بافتنی بیشتر از نیم ساعت طول نخواهد کشید. البته اگر اندازه لیف را بزرگ تر نکنید.

گام اول: وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز
وسایل مورد نیاز
  • کاموا به رنگ دلخواه
  • میل قلاب بافی I/9-5.50mm
  • قیچی

گام دوم: بافت ستاره ای را شروع کنید

ردیف اول: ۳۰ زنجیره ببافید. ۵ بافت نیم پایه بزنید. وقتی شش حلقه روی میل دارید، کاموا را از رویش رد کنید و کاموا را از هر شش حلقه رد کنید. دوباره یک زنجیره ببافید.

حالا قلاب بافی برای شروع بافت ستاره ای آماده است. روی زنجیری که ساختید یک بافت نیم پایه بزنید. روی دو حلقه از آخر هم یک بافت نیم پایه بزنید. یک بافت نیم پایه روی نقطه شروع بافت ستاره ای بزنید. روی دو بافت تکی بعدی هم یک بافت نیم پایه بزنید. حالا شش حلقه دارید که باید کاموا را از همه آنها رد کنید.

دقت کنید که همیشه قبل از رد کردن کاموا از حلقه‌ها، باید شش حلقه روی میل داشته باشید.

گام سوم: بالای بافت ستاره ای را آماده کنید

ردیف دوم: یک زنجیره ببافید و روی هر زنجیره بافت ستاره ای یک بافت نیم پایه بزنید.

گام چهارم: ردیف‌ها را کامل کنید

ردیف‌های سوم تا چهاردهم را ببافید
ردیف‌های سوم تا چهاردهم را ببافید

حالا باید ردیف‌های سوم تا چهاردهم لیف را ببافید. اگر بخواهید می‌توانید ردیف‌ها را بیشتر کنید تا اندزه لیف بزرگ تر بشود. این ردیف‌ها هم مثل ردیف قبلی بافته می‌شوند.

گام پنجم: ردیف پانزدهم را ببافید

ردیف آخر را ببافید
ردیف آخر را ببافید

برای بافت ردیف پانزدهم یا ردیف آخر کافی است روی لبه‌های لیف بافت تکی بزنید و لبه‌ها را قفل کنید.

لیف بافتنی ستاره ای آماده است

لیف بافتنی آماده است
لیف بافتنی آماده است

به همین سادگی یک لیف با طرح ستاره ای بافتید. این پروژه و پروژه‌های مشابه نقطه شروع خوبی برای قلاب بافی هستند. با دوخت چنین وسایلی می‌توانید قلاب بافی‌های بزرگ مثل این پادری را راحت تر ببافید.

منبع

خلاصه مطلب

عنوان مطلب

لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید

توضیح کوتاه

در این ساختنی هم بافت ستاره ای و هم بافت لیف را یاد می‌گیرید.

نویسنده

عاطفه اسدزاده

در ساختنی بخوانید :


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید



لینک منبع :لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید

Images for لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید | ساختنی saakhtani.ir/archive/1395/09/50282‎Cached16 دسامبر 2016 ... در این پست آموزش بافت لیف بافتنی با طرح ستاره ای را یاد میگیرید. بافت ستاره ای طرح بسیار کاربردی در قلاب بافی است که بافتش را یاد می ... لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید | جستجو behtina.gdn/.../لیف-بافتنی-نرم-و-بادوام-با-طرح-بافت-ستاره-ای-ببافید عبارت لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات ... لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید | آرشیو وبلاگ ... weblog724.gdn/data/iranmg/1933540 پست با عنوان لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید از سایتهای وبلاگی با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده است. لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید | جستجو در ... weblog724.gdn/.../لیف-بافتنی-نرم-و-بادوام-با-طرح-بافت-ستاره-ای-ببافید‎Cachedعبارت لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در این ... لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید - وسریا wesria.xyz/news/430068‎Cachedلیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت ... آموزش قلاب بافی : آموزش بافت اسکاچ توت فرنگی قلاب بافی + فیلم ... www.tasvirezendegi.com/آموزش-بافت-اسکاچ-توت-فرنگی-قلاب-بافی-ف/‎Cachedقبلا اسکاچ قلاب بافی رو با کامواهایی که نخش زبر و براق هست می بافتم بعد به فکرم ... توت فرنگی , آموزش تصویری بافتنی , بافت اسکاج با قلاب , بافت اسکاچ با قلاب ... یعنی شروع و پایان رج ۳ یه ۴ پایه ای که بینشون یه زنجیره است و بین این دو پایه های ۴ .... آموزش بافت مایو دو تکه قلاب بافی شیک و زیبا با طرح ستاره دریایی . فیلم / بافت ستاره ای - تبیان film.tebyan.net/film/157203‎Cached Similar12 سپتامبر 2015 ... آموزش بافت ستاره ای قابل استفاده برای کیف تل موو لباس با حضور خانم پورکرمان در بخش هنری برنامه خانه مهر از شبکه جام جم. ارتباط بی تحرکی و بیماری ریوی - مفیدستان mofidestan.ir/ارتباط-بی-تحرکی-و-بیماری-ریوی/ 16 دسامبر 2016 ... به گفته محققان، با قرارگیری دو روزه در معرض آلاینده اُزن، تعداد سلول های سفید خون در .... لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید. آموزش بافت لیف ماهی با دو میل • دلقک ماهی میل بافی • مجله تصویر زندگی www.limooe.com/.../آموزش%20بافت%20لیف%20ماهی%20با%20دو%20میل%20•%20دلق...‎Cachedبـافـتـنـی هـای مـامـان اعـظـم » ماهی ... کلاه یا لیف لیف بافتنی نرم و بادوام با طرح بافت ستاره ای ببافید مجله ...iranmg.blogsky.com/1396/02/11/post10679آموزش ...