مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند

[ad_1]

 

کد مطلب: 424869

قابل توجه دارندگان آیفون؛

راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند

بخش دانش و فناوری الف،26 آذر95

اپل با دریافت 69 دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد.

تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹

 خبرآنلاین، با ورود هدفون بی‌سیم ایرپادس مشکلات خاص ازجمله افتادن ناگهانی یکی از گوشی‌ها از گوش و گم‌شدن آن به وجود آمده است که این عامل در شبکه‌های تلویزیونی بعضاً با جوک همراه شده است.

اپل در استراتژی جدید خود جک هدفون را از آیفون 7 و 7 پلاس حذف کرده تا بتواند محصول هدفون بی‌سیم خود را بفروشد. سال گذشته بود که اپل با خرید کمپانی بیتس به مبلغ 8 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری زیادی روی هدفون کرد و حالا کاربران با پرداخت 160 دلار این هدفون را می‌خرند.

همچنین با پرداخت 49 دلار بعد از یک سال می‌توانید از خدمات تعویض باتری ایرپادس بهره‌مند شوید! چه بیزینسی بهتر از این برای اپل!

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+اپل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی گلکسی اس سامسونگ …در ابتدای این مطلب شما را به دیدن بررسی ویدئویی گلکسی اس در فارنت دعوت می‌کنیم بررسی گلکسی اس سامسونگ فارنت در ابتدای این مطلب شما را به دیدن بررسی ویدئویی گلکسی اس در فارنت دعوت می‌کنیم



لینک منبع :راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند

راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/612785/ict/hardware‎Cached16 دسامبر 2016 ... فناوری اطلاعات > سخت افزار - اپل با دریافت 69 دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد. راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1145679/ 16 دسامبر 2016 ... اپل با دریافت 69 دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد. به گزارش خبرآنلاین، با ورود هدفون ... راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند - بورس24 ... https://bourse24.ir/.../+راهکار+اپل+برای+کاربرانی+که+هدفون+بی‌سیم+خود+را+گم+می‌کنند+‎Cached16 دسامبر 2016 ... اپل با دریافت ۶٩ دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد. راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/18/1580000 18 دسامبر 2016 ... اپل با دریافت 69 دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد. راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند - بورس24 ... bourse24.asriran.com/news/145236/‎Cachedاپل با دریافت ۶٩ دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد. راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی سیم خود را گم می کنند | خبر از ما www.khabarazma.com/565638 اپل با دریافت ۶۹ دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد. راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند » آسمان نیوز news.asemanpub.com/86476-.html‎Cachedاپل با دریافت ۶۹ دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد. به گزارش آسمان نیوز از خبرآنلاین، با ورود هدفون بی‌سیم ... هدفون بیسیم بایگانی | پایگاه خبری بادیجی badigi.com/tag/هدفون-بیسیم/ اپل با دریافت ۶۹ دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد. به گزارش بادیجی به نقل از خبرآنلاین، با ورود هدفون ... راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند - kodoom ... news.kodoom.com/.../راهکار-اپل-برای-کاربرانی-که-هدفون/.../6127608/‎Cached16 دسامبر 2016 ... اپل در استراتژی جدید خود جک هدفون را از آیفون ۷ و ۷ پلاس حذف کرده تا بتواند محصول هدفون بی سیم خود را بفروشد. سال گذشته بود که اپل با خرید ... راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند - متین www.shahrekhabar.com/science/148205052080672‎Cachedراهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند. متین - با ورود هدفون بی‌سیم ایرپادس مشکلات خاص ازجمله افتادن ناگهانی یکی از گوشی‌ها از گوش و گم‌شدن ...