مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! +عکس

[ad_1]

اگر جزء افرادی هستید که از آمپول زدن می ترسند, با چسب جدید تزریق دارو که هیچ دردی نخواهد داشت, از تزریق دارو لذت ببرید!

به گزارش صبحانه،محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین‌بار با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک موفق به ساخت چسب تزریق داروی بدون درد شدند.

فرایند تزریق دارو از 150 سال گذشته تاکنون پیشرفت قابل توجهی نداشته است، هرچند که تزریق دارو با استفاده از آمپول نیز نیازمند مهارت و دقت زیاد است.

چسب جدید تزریق دارو حاوی سوزن‌های بسیار ریز است که داروی مورد نظر را از مخزن به پوست تزریق می‌کند و بیماران با قرار دادن چسب روی پوست می‌توانند بدون تجربه درد داروی مورد نظر را دریافت کنند.


با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! +عکس

چسب جدید تزریق دارو بدون درد


طول سوزن‌های چسب تزریق دارو تا حدی کوتاه است که به لایه حاوی اعصاب پوست نفوذ نمی‌کند و دارو با سرعت کمتر اما با تاثیر بیشتر به بدن بیمار ترزیق می‌شود.
محققان برای رسیدن به استحکام مناسب چسب سوزنی از نوعی پلیمر نرم موسوم به فیلم اپوکسی استفاده کردند که در مجموع هر چسب حاوی 50 سوزن ضدزنگ است.

چسب سوزنی حتی در قسمت‌های چین‌خورده پوست نیز قابل استفاده است و فرایند تزریق کامل حداقل در 30 دقیقه انجام می‌شود.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید عکساگر جزء افرادی هستید که از آمپول زدن می ترسند با چسب جدید تزریق دارو که هیچ دردی چسب تزریق به جای آمپول ، فناوری جدید عکس – مجله …چسبتزریقبهجایآمپولعکسچسب تزریق به جای آمپول عکس با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید اگر جزء با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید آمپو …بااین با این فناوری جدید از آمپول با این فناوری جدید از از آمپول زدن لذت ببریدبا این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید عکس …اگر جزء افرادی هستید که از آمپول زدن می ترسند با چسب جدید تزریق دارو که هیچ دردی با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید عکس این فناوری جدید از آمپول آمپول زدن لذت ببرید عکس اگر جزء افرادی هستید که از تزریق آمپو بدون درد با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ازآمپولزدنلذتببرید با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید عکس چسب جدید به جای انجام این ۱۰ اشتباه ، از سفرتان لذت ببرید آکابا این فناوری جدید از آمپول از سفرتان لذت ببرید از کبد نوزاد در قشم عکس شوخی رضا عطاران با جنیفر لوپز عکس مگیتوسبک زندگیافراد مشهوربا این فناوری جدید از آمپول زدن با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید عکس بایگانی‌ها بازیگر مرد صفحه از اخباربازیگرمرد با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید عکس های جدید با این فناوری جدید از بازیگر زن فیلم ساعت عصر انتخاب شد عکسبازیگرزنفیلمساعتعصرشخصیت شناسی براساس چین و چروک روی پیشانی با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید بیماری دیسک کمر و عوارض آن ایران جدید چرا برخی دیسک کمر می گیرند و درمان آن چیست و…؟ سؤالاتی است که با آقای دکتر محمد مهدی نژاد صدای مردم مجله اینترنتی اسرارنامه رویدادهایی که برای ما و شما مساله هستند طبیعتا بیشتر از سبزوار و هر آنچه به اقشار مختلف این مجموعه شانزده عکس برتر دنیا در سال گذشته ایران ناز مجموعه ۱۶ عکس فوق العاده تاسف بار و فراموش نشدنی در ۱۰ سال اخیر از مناطق مختلف دنیا آسیب سریع ترین راههای تسکین درد دندان در نیمه شب فناوری اطلاعات از همه دوستانی که وقت و اطلاعاتشون رو با بقیه به اشتراک گذاشتند صمیمانه متشکرم بلای جبران ناپذیر پرستار در حق دختر ساله عکس شما از پرتال جامع ناز وب در بخش مطالب خواندنی و جالب، بلای جبران ناپذیر این پرستار در حق مراقبت دوران بارداری کودک مراقبت در دوران بارداریمراقبت از کودککودک داریمراقبت از نوزادتغذیه مناسب بارداریرژیم سریعترین روش برای درمان آفت دهان « سلامت و پزشکی سریعترین روش زخم های آفتی می توانند بسیار دردناک بوده و با فعالیت های روزمره بیمار تداخل ایجاد نمایند تربیت کودک کودک مراقبت در دوران بارداریمراقبت از کودککودک داریمراقبت از نوزادتغذیه مناسب بارداریرژیم تجربیاتی از استرس، اضطراب، تپش قلب و مهار آن پورعلینت در این پست تصمیم دارم به یکی از مسائل مهمی که روزانه بسیاری از افراد با آن درگیر بوده و دست و



لینک منبع :با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! +عکس

با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../news/.../با-این-فناوری-جدید-از-آمپول-زدن-لذت-ببرید-عکس‎Cached14 دسامبر 2016 ... اگر جزء افرادی هستید که از آمپول زدن می ترسند, با چسب جدید تزریق دارو که هیچ دردی نخواهد داشت, از تزریق دارو لذت ببرید! Images for با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! +عکس با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! - صاحب نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29773329 14 دسامبر 2016 ... با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! +عکس ...،محققان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد برای اولین بار با استفاده از سوزن های بسیار نازک موفق به ... با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! +عکس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29748694 14 دسامبر 2016 ... با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! +عکس. اگر جزء افرادی هستید که از آمپول زدن می ترسند, با چسب جدید تزریق دارو که هیچ دردی نخواهد داشت, ... با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! +عکس - مفیدستان mofidestan.ir/با-این-فناوری-جدید-از-آمپول-زدن-لذت-ببری/‎Cachedبا این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید عکساگر جزء افرادی هستید که از آمپول زدن می ترسند با چسب جدید تزریق دارو که هیچ دردی چسب تزریق به جای آمپول ، فناوری ... میهن مگ - با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! عکس https://mihanmag.com/.../با_این_فناوری_جدید_از_آمپول_زدن_لذت_ببرید!_عکس‎Cached14 دسامبر 2016 ... اگر یک جزء از آمپول می ترسم با این چسب از مواد مخدر جدید از تزریق است که یک خانه می تواند یافت نمی شود و تزریق این دارو لذت بردن از! محققان از ... چسب تزریق به جای آمپول ، فناوری جدید + عکس - مراحم | دمادم https://damadam.ir/news/چسب...آمپول-فناوری-جدید-عکس/5463436‎Cached14 دسامبر 2016 ... چسب تزریق به جای آمپول ! + عکس , با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! , اگر جزء افرادی هستید که از آمپول زدن می ترسند, با چسب جدید تزریق ... با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! عکس - piichak.ir/با-این-فناوری-جدید-از-آمپول-زدن-لذت-ببری.html 14 دسامبر 2016 ... سلامت و پزشکی. اگر جزء افرادی هستید که از آمپول زدن می ترسند, با چسب جدید تزریق دارو که هیچ دردی نخواهد داشت, از تزریق دارو لذت ببرید! با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! عکس - فیلم امپول زدن جدید ... pooyamag.ir/detail/1127279/article/2‎Cached19 جولای 2017 ... با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! عکس Toggle navigation با همسر دوم کارلوس کی روش آشنا شوید عکس های جدید نیوشا ضیغمی در کنار ... با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! عکس - - مجله خبری نیوزس newzes.ir/news/111102 19 دسامبر 2016 ... عکس - تزریق دارو, آمپول زدن, چسب تزریق دارو. آکاایران: با این فناوری جدید از آمپول زدن لذت ببرید! عکس. اگر جزء افرادی هستید که از آمپول زدن می ...