مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاشت ناخن چیست؟ + انواع کاشت ناخن

[ad_1]

کاشت ناخن به شکل کاشت پودری، ژله‌ای و قالبی انجام می‌شود و هر فرد بسته به نیازها و محیط زندگی و سایر معیارها یک نوع کاشت برایش مناسب‌تر است.

گفته می‌شود داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند. البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند. کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود. قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد.

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی که لایه خیلی نازکی از ناخن باقی بماند. این کار برای این است که زیر مواد مورد استفاده در کاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن کاشته شده برجستگی کمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب کاشته شده است. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

انواع روش کاشت ناخن

کاشت ناخن به چند روش صورت می‌گیرد که هر فرد باید با توجه به نیازها و محیط زندگی و سایر معیارها اعم از شغل و محیط کار و… نوع کاشت خود را انتخاب کند.

1. کاشت ناخن پودری یا اکرلیک 

این نوع کاشت در رده نخست کاشت‌های ناخن می‌باشد و به قولی کاشت مادر محسوب می‌شود و سایر کاشت‌های ناخن از این نوع کاشت گرفته شده است. کاشت پودری به علت دوام و استحکام زیاد طرفدار بیشتری دارد. این نوع کاشت نسبت به نوع دیگر کاشت (کاشت ژله‌ای) از ماندگاری بیشتری برخوردار می‌باشد. بادوام، مستحکم، بدون شکستگی، بدون هواگرفتگی و ظریف می‌باشد و برخلاف کاشت ژله‌ای با آب و هوای خشک سازگاری داشته و هزینه کمتری دارد.

  • کاشت پودری برای چه کسانی مناسب است؟
  • پیشنهاد ما به شما جهت انتخاب نوع کاشت بر حسب کار و مشغله شما متفاوت است. اگر شما شخصی هستید که کارها را با عجله انجام می‌دهید برای شما کاشت به روش پودر (اکرلیک) پیشنهاد می‌شود. ناخن اکریلیک از لحاظ مقاوم بودن قوی هستند با این حال اگر بیش از حد فشار بر روی آنها اعمال شود می‌شکنند. پس لازم است در هنگام انجام کارهایی مانند کار با ابزار، باغبانی و کار با مواد شیمیای همیشه از دستکش استفاده کنید. در ضمن استفاده روزانه از کرم و روغن‌های نرم کننده بر روی ناخن و اطراف آن باعث می‌شود ناخن‌های سالم و با لطافتی داشته باشید.
کاشت ناخن، عکس کاشت ناخن، انواع کاشت ناخن، عوارض کاشت ناخن

2. کاشت ناخن ژله‌ای

کاشت ژله‌ای به نسبت کاشت پودری نازک‌تر، واقعی‌تر و ظریف‌تر است و در عین حال گرانتر از کاشت اکریلیک می‌باشد. این کاشت با آب و هوای شرجی و مرطوب سازگاری بیشتری دارد و دوام و ماندگاری آن در هوای مرطوب بیشتر است و برای افرادی که هر روز هوای خشک را تجربه می‌کنند توصیه نمی‌شود و به طور معمول این نوع کاشت در هوای خشک ترک برمی‌دارد. در این روش مواد ژل به صورت آماده قابل خریداری شده و آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود.

  • کاشت ژله‌ای برای چه کسانی مناسب است؟
  • اگر شما در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می‌کنید، ناخنی ظریف و براق می‌خواهید، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی (آسم) رنج می‌برید و اگر بدون استفاده از دستکش شستشو زیادی در روز انجام می‌دهید، می‌توانید بدون هیچ ضرری از کاشت ژل استفاده کنید.
  • هر چند که باید این نکته را ذکر کنیم که توانایی‌های یک ناخن کار حرفه‌ای و موادی که برای کاشت ژله‌ای استفاده می‌کند می‌تواند کاشت ژله‌ای را ماندگارتر کند جدا از اینکه آب و هوای محیط زندگی شما خشک باشد یا مرطوب. با این حال کاشت ژله‌ای با اولویت اینکه ماندگاری بالایی داشته باشد، انتخاب خوبی برای خانم‌هایی که در مناطقی با آب و هوای خشک زندگی می‌کنند نیست.

3. کاشت ناخن قالبی

در این نوع از کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل آن را به خود بگیرد. بعد ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌زنند و بعد قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک ‌شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند. در این نوع کاشت دیگر سوهان‌کشی نمی‌شود و از چسب ناخن هم استفاده نمی‌شود

این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت و در عین حال بی‌کیفیت‌ترین است. در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهان‌کشی انجام نمی‌شود بعد از مدت کوتاهی به‌اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. در این نوع کاشت باید مراقب بود تا ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند.

  • کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب است؟
  • معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند.
  • کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست؟
  • این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن کاشت، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. این نوع کاشت را می ‌توان روی انگشت‌های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن این کاشت بیشتر است. دوام و ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر مواد بیشتر مصرف می‌شود و از آنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند. 

به‌طور کلی بهترین شیوه کاشت پودر با قلم است زیرا شما می‌توانید انواع ناخن‌‌ها را به‌ راحتی کاشت کرده و مشکلات ناخن را برطرف کنید. همچنین محکم‌تر و مقاوم‌ تر از کاشت قالب است و کمتر هوا می‌گیرد و شما به راحتی می‌توانید فرم مورد نظر خود را به آن بدهید.

ویژگی خاص تکنیک‌های آرایشی جدید این است که به سادگی از بین نمی‌روند، برای نمونه اکستنشن مژه حداقل تا 6 ماه به تار موی انسان می‌چسبد و قابل شستشو نیست و ناخن‌های کاشت شده هم با لاک پاک‌کن و استون برداشته نمی‌شوند و برای از بین رفتن آنها باید تا رشد مجدد ناخن‌ها صبر کرد. بنابراین قبل از انجام  آن‌ بهتر است از احکام شرعی کاشت ناخن و احکام شرعی اکستنشن مژه برای وضو گرفتن، نماز خواندن و غسل کردن اطلاع پیدا کنید. 

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نظر مراجع درباره کاشت ناخن مصنوعیکاشت ناخن در کشور رواج پیدا کرده است کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام انواع مدل مو و ناخن انواع مدل مو و ناخنکوتاهی موموهای رنگ شده موهای شوره داررنگ موتقویت کننده مو بازی آنلاین آرایش ناخن دست و پاالیزابت قصد دارد برای مهمانی امشب ناخن های دست و پای خود را آرایش کند به او کمک کنید تا زمانی که ناخن هایتان در مورد سلامت شما هشدار می دهندزمانی که ناخن هایتان در مورد سلامت شما هشدار می دهندمشکلات روش کاشت ابرو کاشت ابرو با استفاده از موهای بالای گوش که از لحاظ جنس شباهت زیادی به موهای ابرو دارند تشخیص سلامت از روی ناخن ها زیباشو دات کامناخن‌های کمرنگ کمرنگ شدن بسیار زیاد ناخن‌ها و سفیدی آنها، گاهی اوقات در اثر پیری به آموزش مدل طراحی ناخن برای ناخن های کوتاه عکسطراحی ناخن طراحی ناخن برای ناخن های کوتاه آموزش مرحله به مرحله طراحی ناخن آموزش خانه ایده‌آل پرتال پارسه گردانسولین درمانی چیست؟ بهکارگیری انسولین در تنظیم قند خون تبدیل ژاکت قدیمی دخترانه شخصیت شناسی از روی شکل ناخن شخصیت شناسی از روی شکل ناخنتا امروز در آلامتو روشهای مختلفی برای شخصیت شناسی معرفی بیماری ها و سلامت ناخن سایت پزشکان بدون مرزناخنها هنگامیـکه در شرایط ایده آلی باشند بسیار جـذاب میباشند همچنین ناخنها منعکس نظر مراجع درباره کاشت ناخن مصنوعی کاشت ناخن در کشور رواج پیدا کرده است کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انواع مدل مو و ناخن انواع مدل مو و ناخنکوتاهی موموهای رنگ شده موهای شوره داررنگ موتقویت کننده مو،شینیون مو بازی آنلاین آرایش ناخن دست و پا بازدید از این بازی برچسب ها بازی آرایشبازی ناخنبازی آرایش ناخنبازی آرایش ناخن دست مشکلات روش کاشت ابرو کاشت ابرو با استفاده از موهای بالای گوش که از لحاظ جنس شباهت زیادی به موهای ابرو دارند تشخیص سلامت از روی ناخن ها زیباشو دات کام ناخن‌های کمرنگ کمرنگ شدن بسیار زیاد ناخن‌ها و سفیدی آنها، گاهی اوقات در اثر پیری به وجود آموزش مدل طراحی ناخن برای ناخن های کوتاه عکس طراحی ناخن طراحی ناخن برای ناخن های کوتاه آموزش مرحله به مرحله طراحی ناخن آموزش تصویری خانه ایده‌آل پرتال پارسه گرد انسولین درمانی چیست؟ بهکارگیری انسولین در تنظیم قند خون تبدیل ژاکت قدیمی دخترانه به ژاکت شخصیت شناسی از روی شکل ناخن شخصیت شناسی از روی شکل ناخنتا امروز در آلامتو روشهای مختلفی برای شخصیت شناسی معرفی کرده بیماری ها و سلامت ناخن سایت پزشکان بدون مرز مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت پزشکان متخصص پوست و مو و زیبایی و کاشت مو دکتر صداقت پیشه متخصص پوست و مو و زیبایی و کاشت مو دکتر صداقت پیشه مشاوره رایگان کاشت مو در مطب انجام می



لینک منبع :کاشت ناخن چیست؟ + انواع کاشت ناخن

Images for کاشت ناخن چیست؟ + انواع کاشت ناخن کدام روش کاشت ناخن بهتر است؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/153378/کدام-روش-کاشت-ناخن-بهتر-است‎Cached Similar17 نوامبر 2014 ... مهم نیست به چه دلیل و با چه انگیزه‌ای کاشت ناخن را انتخاب می‌کنید ؛ مهم این است که با واقعیت‌ها و عوارض کاشت ناخن آشنا شوید. در این شماره انواع ... انواع کاشت ناخن irnail.com/jmsblog/آموزش_کاشت_ناخن/24_انواع-کاشت-ناخن‎Cachedپرایمر چیست ؟ ... دسته بندی : آموزش کاشت ناخن; 7 ژوئ; بازدید : 14842; نظر توسط کاربران ثبت گردیده است، جهت مشاهده کلیک نمایید. : 0 ... انواع کاشت و اسمهای دیگر:. انواع کاشت ناخن با عکس | ناخن کار nakhonkar.ir/tag/انواع-کاشت-ناخن-با-عکس/‎Cachedانواع دیزاین : طرح فویل ژل لاک ابر و بادی – دیزایین با انواع سنگ و نگین طرح ... برچسب ها: آموزش کاشت ناخن منطقه 11 ، انواع کاشت ناخن با عکس ، کاشت ناخن .... مرکز انجام مانیکور و پدیکور ناخن سالن مانیکور در تهران انواع مانیکور ناخن مانیکور چیست ... انواع کاشت ناخن : عروس وب:سالن های آرایش و زیبایی تهران و کرج aroosweb.ir/?p=4652‎Cached Similarکاشت پودر (اکرلیک),کاشت اکریلیک چیست(کاشت ناخن + اکرلیک ) ... در این نوع کاشت ناخن طبیعی یا ناخنی که با تیپ لبه سازی شده با ماده ای خمیری شکل که ... کاشت ناخن چیست؟ + انواع کاشت ناخن | ستاره setare.com/fa/news/7881/کاشت-ناخن-چیست-انواع-کاشت-ناخن‎Cached16 دسامبر 2016 ... کاشت ناخن به شکل کاشت پودری، ژله‌ای و قالبی انجام می‌شود و هر فرد بسته به نیازها و محیط زندگی و سایر معیارها یک نوع کاشت برایش مناسب‌تر است. انواع روش کاشت ناخن + مزایا و معایب کاشت ناخن - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/way1-implant-nail.html‎Cachedکاشت ناخن،روش کاشت ناخن،کاشت ناخن قالبی,ناخن مصنوعی،کاشت ناخن پودری,انواع کاشت ناخن،مواد کاشت ناخن،کاشت ناخن ژله ای،کاشت ناخن ژل,عوارض کاشت ناخن،مدل ... کاور کردن ناخن ها چیست؟ | کاشت ناخن مهرسا nail-mehrsa.com/2014/11/کاور-کردن-ناخن-ها-چیست؟/‎Cached27 نوامبر 2014 ... توضیحاتی مختصر و مفید در رابطه با کاور کردن ناخن برای شما عزیزان آماده کردم که بدانید کاور کردن ناخن ها چیست؟ اگر سوالی در این رابطه داشتید من ... آشنایی با وسایل و ابزار کاشت ناخن | کاشت ناخن مهرسا nail-mehrsa.com/2014/11/آشنایی-با-وسایل-و-ابزار-کاشت-ناخن/‎Cached29 نوامبر 2014 ... این مطلب را جهت آشنایی با وسایل و ابزار کاشت ناخن برای شما عزیزان آماده کردم، اینها تمامی وسایل و ابزاری هستند که یک ناخن کار نیاز دارد که حرفه ای ... Lahzehnama.ir | کدام روش کاشت ناخن کم ضرر تر است ؟ - لحظه نما lahzehnama.ir/fa/news/.../کدام-روش-کاشت-ناخن-کم-ضرر-تر-است-‎Cached Similar13 ا کتبر 2014 ... مهم نیست به چه دلیل و با چه انگیزه ای کاشت ناخن را انتخاب می کنید ؛ مهم این است که با واقعیت ها و عوارض کاشت ناخن آشنا شوید در این شماره انواع ...