مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری

[ad_1]

ادوبی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی را منتشر کرد که بر اساس آن؛ این کمپانی موفق شده است روزهای خوبش را با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری همراه کند.

ادوبی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط ادوبی، این کمپانی موفق شد در سه‌ماهه‌ی چهارم (ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر) درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری به دست آورد. سال مالی ادوبی از دسامبر هر سال آغاز می‌شود و تا انتهای نوامبر سال بعد ادامه پیدا می‌کند. این کمپانی موفق شده است به ازای هر سهم خود سود ۰.۹۰ دلاری به جیب بزند. عملکرد خوب ادوبی تنها محدود به سه‌ماهه‌ی چهارم نبود و این کمپانی در تمام سال مالی ۲۰۱۶ موفق شده است رکوردهای خوبی را از خود به جای بگذارد.

کارشناسان انتظار کمتری از ادوبی داشتند و درآمد ۱.۵۹ میلیارد دلاری به همراه ارائه‌ی سود ۰.۸۶ دلاری به ازای هر سهم پیش‌بینی کرده بودند. حال آنکه ادوبی بر این پیش‌بینی‌ها غلبه کرد. این کمپانی موفق شده بود در سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی گذشته‌ی میلادی، درآمدی ۱.۳۱ میلیارد دلاری همراه با سود ۰.۶۲ دلار به ازای هر سهم کسب کند.

ورای رشد درآمد و سوددهی ادوبی، این برای سومین فصل است که ادوبی اطلاعاتی در مورد تعداد مشترکان سرویس Creative Cloud خود ارائه نمی‌کند. اطلاع از تعداد مشترکان این سرویس دید بهتری در مورد پیشرفت سرویس پرچم‌دار ادوبی ارائه می‌کرد. ادوبی در پاسخ به عدم ارائه‌ی این آمار اعلام کرد برنامه‌ی خود را برای افزایش تمرکز بر درآمد سالیانه‌ی کسب‌شده تنظیم کرده است.

ادوبی موفق شده است طی سال مالی ۲۰۱۶ درآمدی ۵.۸۵ میلیارد دلاری کسب کند. این کمپانی سال مالی ۲۰۱۵ را با درآمد ۴.۸۰ میلیارد دلار به پایان برده بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روزهای خوب ادوبی با درآمد میلیارد دلاری روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱۶۱ میلیارد دلاری



لینک منبع :روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری

روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/.../adobe-q4-2016-earnings-creative-cloud/‎Cached16 دسامبر 2016 ... ادوبی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی را منتشر کرد که بر اساس آن؛ این کمپانی موفق شده است روزهای خوبش را با درآمد ۱.۶۱ میلیارد ... روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱ ۶۱ میلیارد دلاری - تکنومون technomon.com/.../روزهای-خوب-ادوبی-با-درآمد-۱-۶۱-میلیارد-دلاری‎Cachedبر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط ادوبی، این کمپانی موفق شد در سه‌ماهه‌ی چهارم (ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر) درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری به دست آورد. سال مالی ادوبی از ... روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری | سایت خبری ام ال 4min.ml/روزهای-خوب-ادوبی-با-درآمد-۱-۶۱-میلیارد/ 16 دسامبر 2016 ... روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری. مترجم انگلیسی فارسی , ترجمه انکلیسی ترجمه انگلیسی به فارسی جمله , ترجمه انلاین فارسی . روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری | جدیدترین خبرهای روز دنیا ... https://www.pinterest.com/pin/451345193891014679/‎Cachedروزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری. چرا عربستان از قیمت پایین‌ نفت خوشحال است؟ نوری: مسمیر رضایتنامه‌ام را نمی‌دهد. با این نشانهها یک کارآفرین موفق خواهید ... روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری - اخبار جدید لحظه ای ایران و ... akhbartop.com/161014/ ادوبی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط ادوبی، این کمپانی موفق شد در سه‌ماهه‌ی چهارم (ماه‌های سپتامبر، ... روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/396376141843.html ادوبی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی را منتشر کرد که بر اساس آن؛ این کمپانی موفق شده است روزهای خوبش را با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری همراه کند. روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری - وسریا wesria.xyz/news/430542 روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن ... روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری | دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/روزهای-خوب-ادوبی-با-درآمد-۱-۶۱-میلیارد-د/‎Cached16 دسامبر 2016 ... ادوبی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی را منتشر کرد که بر اساس آن؛ این کمپانی موفق شده است روزهای خوبش را با درآمد ۱.۶۱ میلیارد ... روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری | جدیدترین خبرهای روز دنیا ... https://www.pinterest.pt/pin/451345193891014679/ روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری. ... Ver mais. گزارش مالی توییتر در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶: بهبود نسبی با افزایش درآمد به ۶۱۶ میلیون دلار ... روزهای خوب ادوبی با درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری - Pinterest https://www.pinterest.jp/pin/451345193891014679/‎CachedFacebookに新機能が追加されますよ 今回初めてFacebook上で360度写真全方位 写真全天球写真を簡単にシェアできる360写真という新機能が追加されます この機能 が ...