مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

علت درد قفسه سینه در بارداری چیست؟

[ad_1]

درد قفسه سینه در بارداری می تواند به علت فشار جنین به قفسه سینه شما باشد. همچنین قفسه سینه شما برای بزرگ کردن فضا برای شش ها بزرگتر می شود.

علت درد قفسه سینه در بارداری چیست؟

اگر احساس می‌کنید قفسه‌ی سینه‌تان در حال بزرگ‌تر شدن است، درست احساس کرده‌اید: قفسه‌ی سینه‌ی شما در حال بازکردن فضا برای شش‌هایتان است تا بتوانند اکسیژن بیشتری تولید نمایند و همچنین فضای بیشتری برای فرزندتان فراهم می‌کند، زیرا ممکن است فرزند شما بخواهد کش آمده و پاهایش را به زیر فقسه‌ی سینه‌تان فشار دهد. برخی خانم‌ها در ناحیه‌ی بالای سمت راست شکم‌شان درست بالای آخرین دنده‌ها احساس درد می‌کنند که به آن درد قفسه سینه در بارداری گفته می‌شود. این مساله ممکن است در اثر التهاب غضروف متصل به دنده به وجود آمده باشد.

تغییر حالت‌‌های ایستادن و نشستن‌تان ممکن است به کاهش این درد کمک نماید زیرا باعث می‌شود جنین حالت قرارگیریش را در درون شکم‌ شما تغییر دهد. در طی روز می‌توانید با نشستن بر روی یک صندلی با پشتی صاف و قرار دادن یک بالش در گودی کمرتان، به کاهش درد قفسه سینه در بارداری و عملکرد تنفسی خود کمک نمایید. یک حمام گرم و یا استفاده از کیسه‌ی آب گرم نیز می‌تواند مفید باشد.

در ادامه‌ی مسیری بخشی از ناراحتی‌هایتان برطرف می‌شود: احساس کشیدگی در دنده‌ها در چند هفته‌ی آخر بارداری و زمانی که فرزندتان به حالت مناسب جهت تولد قرار می‌گیرد، از بین می‌رود.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

علت درد قفسه سینه چیست؟ علل مختلفی می تواند سبب بروز درد قفسه سینه شود به جز علل قلبی که سبب بروز این دردها درد قفسه‌سینه علامت چیست؟ حتما در طول زندگی، در قفسه سینه خود گاهی احساس درد داشته اید و اکثراً خودبخود یا با درد سینه ها نشانه ی چیست؟ درد سینه یا ماستالژیا مشکل شایعی بین خانمهاستبه طوری که از هر خانم نفر در طول ماستالژی یا درد سینه در زناندرد سینه یا ماستالژی مشکل شایعی بین خانم ‌ها است؛ به‌ طوری که از هر خانم نفر در طول دردهای قلبی و غیر قلبی قفسه سینه ویرایش جدید …درد قفسه سینه نکات مهم در رابطه بادردهای قفسه صدری درابتدا بهتراست بجای کلمه درد حجامت چیست و فواید حجامت فشارخون چربی خونکلسترولدرد حجامتچیستوفوایدفشارخون چربی خونکلسترولدرد سینه درد قلب دیابت نوع و روزه خوابرفتگی دست و پادرمان دیسک کمر ورزش های مناسب در درد های کمر …برنامه تمرینات کمر تمرین نزدیک کردن زانو به قفسه سینه موقعیت شروع به پشت روی یک جدی گرفتن سیزده نوع درد شکم، شکم درد، درد شکم، درد …درد شکمدرد شکم در بارداریدرد شکم در اوایل بارداریدرد شکم سمت راستدرد شکم در دوران فشارخون چربی خونکلسترولدرد سینه درد قلب …فشارخون چربی خونکلسترولدرد سینه درد قلب دیابت نوع و روزه خوابرفتگی دست و پابــارداری و نـــابــاروری در وبـــلاگ هفته اسپرم و تخمک همدیگر را در لوله فالوپ ملاقات می کنند در خانمهایی که پریود روزه علت درد قفسه سینه چیست؟ علل مختلفی می تواند سبب بروز درد قفسه سینه شود به جز علل قلبی که سبب بروز این دردها میشود درد قفسه‌سینه علامت چیست؟ از علل درد قفسه سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد بیماری های گوارشی مثل زخم معده و زخم درد سینه ها نشانه ی چیست؟ درد سینه یا ماستالژیا مشکل شایعی بین خانمهاستبه طوری که از هر خانم نفر در طول زندگی آن را ماستالژی یا درد سینه در زنان درد سینه یا ماستالژی مشکل شایعی بین خانم ‌ها است؛ به‌ طوری که از هر خانم نفر در طول زندگی دردهای قلبی و غیر قلبی قفسه سینه ویرایش جدید پزشک آنلاین درد قفسه سینه نکات مهم در رابطه بادردهای قفسه صدری درابتدا بهتراست بجای کلمه درد قفسه حجامت چیست و فواید حجامت فشارخون چربی خونکلسترولدرد حجامتچیستو فشارخون چربی خونکلسترولدرد سینه درد قلب دیابت نوع و روزه خوابرفتگی دست و پا درمان دیسک کمر ورزش های مناسب در درد های کمر دیسک و سیاتیک برنامه تمرینات کمر تمرین نزدیک کردن زانو به قفسه سینه موقعیت شروع به پشت روی یک سطح سفت بــارداری و نـــابــاروری در وبـــلاگ هفته اسپرم و تخمک همدیگر را در لوله فالوپ ملاقات می کنند در خانمهایی که پریود روزه دارند جدی گرفتن سیزده نوع درد شکم، شکم درد، درد شکم، درد دل، دل درد خطر پنهان درد شکمی در زمان قاعدگی دردهای شکم در دوران بارداری به چه علت است؟ دلایل و عوامل



لینک منبع :علت درد قفسه سینه در بارداری چیست؟

وقتی قفسه سینه زن باردار درد میگیرد - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/137262_وقتی-قفسه-سینه-زن-باردار-درد-میگیرد.html/‎Cachedعلت درد قفسه سینه در زنان باردار چیست با چه روش های درمانی می توانیم این عارضه را ... می خواهید بدانید که چگونه می توان درد قفسه سینه در دوران بارداری را کنترل کرد؟ درد قفسه سینه در دوران بارداری را کنترل کنید - نی نی بان niniban.com/fa/.../درد-قفسه-سینه-در-دوران-بارداری-را-کنترل-کنید‎Cached۳- درد قفسه سینه می تواند به علت تغییرات بدنی تان (عضلات و هورمون ها) در دوران بارداری رخ دهد. در زمانی که باردار هستید قفسه سینه برای کمک به ریه ها و رحم وسعتش ... درد قفسه سینه در دوران بارداری نشانه چیست؟ - پیام سلامت https://www.payamesalamat.com/درد-قفسه-سینه-در-دوران-بارداری/‎Cached15 فوریه 2016 ... برچسب ها: بارداریدرددرد سینه در بارداریدرد قفسه سینهدرد قفسه سینه در بارداریدرد قفسه سینه در دوران بارداریعلت درد سینهعلت درد قفسه سینه در ... علت درد قفسه سینه در بارداری چیست؟ | ستاره setare.com/fa/news/.../علت-درد-قفسه-سینه-در-بارداری-چیست‎Cached16 دسامبر 2016 ... درد قفسه سینه در بارداری می تواند به علت فشار جنین به قفسه سینه شما باشد. همچنین قفسه سینه شما برای بزرگ کردن فضا برای شش ها بزرگتر می ... درد قفسه سینه در بارداری | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/discussion/topic/.../درد-قفسه-سینه-در-بارداری‎Cachedسلام عزیزان.من هفته 30 بارداریمم. علاوه بر تنگی نفسی که دارم،قفسه سینم هم از جلو مخصوصا بین دو جناقم درد می کنه.البته گاهی می گیره.مخصوصا عصرها و شبا. درد زیر سینه راست و کشاله های ران | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/.../topic/.../درد-زیر-سینه-راست-و-کشاله-های-ران‎Cachedمنم هفته 27 ام ، هم درد قفسه سینه دارم هم کمر به پایینم داغووونه ... من از ماه هشت درد کشاله ران دارم این مورد در بارداری به خاطر پایین امدن سر جنین و فشار اوردن به لگن ... علت درد قفسه سینه در بارداری چیست؟ - ستاره | دمادم https://damadam.ir/.../علت-درد-قفسه-سینه-در-بارداری-چیست/5968974‎Cached17 دسامبر 2016 ... درد قفسه سینه در بارداری می تواند به علت فشار جنین به قفسه سینه شما باشد. همچنین قفسه سینه شما برای بزرگ کردن فضا برای شش ها بزرگتر می ... درد قفسه سینه به‌ هنگام‌ حاملگی: : تندرستی و زندگی سالم : : بارداری و ... tebyan-zn.ir/News-Article/healthy_safe_life/2011/8/.../37085.html‎Cached17 آگوست 2011 ... پس‌ از تولد بچه‌، این‌ مشکل‌ خود به‌ خود مرتفع‌ می‌شود مگر این‌ که‌ علت‌ آن‌ ربطی‌ به‌ حاملگی‌ نداشته‌ باشد.سوزشی‌ در مرکز قفسه‌ سینه‌ و قسمت‌ بالایی‌ شکم‌، که‌ ... علت درد قفسه سینه در بارداری چیست؟ - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29828911 16 دسامبر 2016 ... علت درد قفسه سینه در بارداری چیست؟ درد قفسه سینه در بارداری می تواند به علت فشار جنین به قفسه سینه شما باشد. همچنین قفسه سینه شما برای ... سلام من در قسمت قفسه سینه سمت راست زیر سینه درد شدیدی دارم و اصلا ... www.madarclub.com/fa/qans/14287‎Cached Similar13 ژوئن 2014 ... باشگاه مادران -راهنمای بارداری و بچه داری-سرگرمی-م ... نظر شما در مورد این وبسایت چیست؟ ... من در قسمت قفسه سینه سمت راست زیر سینه درد شدیدی دارم و اصلا هم از ... برای تشخیص علت درد هم به اطلاعات بیشتری از شرح حال نیاز است ...