مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس

[ad_1]

با جیبورد شرکت گوگل به راحتی تایپ خواهید کرد.

به گزارش صبحانه،شش ماه بعد از اینکه کاربران آی او اس از جیبورد استفاده کردند حالا قرار است این اپ در اختیار کاربران اندروید هم قرار گیرد.

شرکت گوگل به کاربران اندرویدی خود این نوید را داده است که نسخه اندرویدی جیبورد می تواند از زبان‌های بیشتری نسبت به نسخه آی او اسی آن پشتیبانی کند و امکانات بیشتری داشته باشد.

جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس
جیبورد چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

یک لوگوی کوچک گوگل در بالای جیبورد نشان داده می‌شود که با لمس کردن آن، اطلاعاتی را که قصد دارید برای کسی بفرستید در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید.

جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس

جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس

با لمس کردن ایموجی، قسمتی به نام جستجو در ایموجی‌ها برای شما باز می‌شود تا بتوانید با آن ایموجی درست مورد نظر خود را پیدا کنید و در فرستادن آن‌ها اشتباه نکنید.

کاربران جیبورد حتی می‌توانند آن را طوری تنظیم کنند که ردیف شماره‌های آن به طور دائمی بالای کیبورد نشان داده شود و یا با برخی از حروف کنار هم باشند.

جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس

جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس


گفتنی است؛ جیبورد در قالب فایل apk آماده دانلود است ولی به زودی در گوگل پلی قرار خواهد گرفت تا ویژگی‌های جدید آن را به کیبورد معمولی گوشی اندرویدی خود اضافه کنید.

منبع : باشگاه خبرنگاران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

احتمال شهادت ‌١٠٠ نفر در حادثه تروریستی حله ……۵۳ ۰۹ جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ العربیه افغانستان تعداد خبرهای امروز ۷خبر احتمال شهادت ‌١٠٠ نفر در حادثه تروریستی حله عراق‌‌شهادت ٢٤ ۵۳ ۰۹ جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ العربیه افغانستان تعداد خبرهای امروز ۷خبر چه کسی امام زمان را می کشد دلم شانه ات را می خواهد سایت گوگل را می خواهم زنی را می شناسم من مردان زنان را می کنند طناب دار تو را می بافند شب آوازهایش را می خواند صدایت را می بوسم



لینک منبع :جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس

جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد+تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../جیبورد-جای-کیبورد-را-می‌گیرد-تصاویر‎Cached13 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، شش ماه بعد از اینکه کاربران آی او اس از جیبورد استفاده کردند حالا قرار است این اپ در ... Images for جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/538951/جیبورد-جای-کیبورد-را-می-گیرد-عکس-6 21 دسامبر 2016 ... جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد +عکس. با لمس کردن ایموجی، قسمتی به نام جستجو در ایموجی‌ها برای شما باز می‌شود تا بتوانید با آن ایموجی درست مورد ... جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد+تصاویر - بازار خبر www.news-bazar.com/.../---جیبورد-جای-کیبورد-را-می-گیرد-تصاویر-- 13 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، شش ماه بعد از اینکه کاربران آی او اس از جیبورد استفاده کردند حالا قرار است این اپ در ... چشم تو چشم شدن با کوسه! / جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد/ سگ جارو ... khabarone.ir/.../چشم-تو-چشم-شدن-با-کوسه!---جیبورد-جای-کیبورد-را-می‌گیرد--سگ-جارو-سوار-تصاویر 13 دسامبر 2016 ... جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد+تصاویر با جیبورد شرکت گوگل به راحتی تایپ ... غواص مستندساز با یک کوسه چشم تو چشم شد و از آن عکس گرفت. 5 قابلیت برتر Gboard، کیبورد گوگل – پایگاه اطلاع رسانی عصر ... news.ern-co.com/2017/.../5-قابلیت-برتر-gboard،-کیبورد-گوگل/‎Cached5 جولای 2017 ... به‌روزرسانی نسخه iOS اپلیکیشن ویرایش عکس لایت‌روم منتشر شد ... گوگل حدود یک سال پیش، Gboard ( کیبورد مجازی دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس) را معرفی کرد. ... در ادامه 5 قابلیت‌ برتر جیبورد را می‌خوانید: ... قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد به جای ضربه زدن، تنها با کشیدن انگشت خود روی کیبورد از یک حرف به ... جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد+تصاویر - تصنا tasna.ir/1395/09/23/جیبورد-جای-کیبورد-را-می‌گیرد-تصاویر.html‎Cached13 دسامبر 2016 ... می‌گیرد+تصاویر کیبورد را جیبورد کیبورد گوگل جای باشگاه جیبورد شبانه گوگل پلی جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد باشگاه خبرنگاران جوان. جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد/ سگ جارو سوار+تصاویر khabarland.com/news/8811/‎Cached16 دسامبر 2016 ... چشم تو چشم شدن با کوسه!/ جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد/ سگ جارو سوار+تصاویر خبر فارسی,خبر آنلاین و خبر لند,آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار ... کیبورد بی سیم نخرید! - خبرلند khabarland.com/news/44456/کیبورد-بی-سیم-نخرید‎Cached20 ژانویه 2017 ... جیبورد جای کیبورد را می‌گیرد+تصاویر. جستجوگر خبر فارسی | ... گوشی جدید ویندوزی نوکیا با کیبورد فیزیکی +عکس. جستجوگر خبر فارسی | ... نقد و بررسی اپلیکیشن Gboard: اجتماعی‌ترین کیبورد دنیا! https://www.digikala.com/.../نقد-بررسی-اپلیکیشن-gboard-اجتماعی‌ترین/‎Cached Rating: 5 - 1 review 14 مه 2016 ... سرانجام دو روز پیش گوگل هم با معرفی اپلیکیشن رایگان «جیبورد» (Gboard) به جمع تولیدکنندگان کیبورد برای آیفون و آیپد پیوست. به نظر ...