مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزایش اعتماد به نفس با دستکاری مغز

[ad_1]

افزایش اعتماد به نفس با دستکاری مغز

دانش > پزشکی - ایرنا نوشت: محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند.

این تکنیک جدید که «واکنش های عصبی رمزگشایی شده» نام دارد، برای اسکن، نظارت و تشخیص عملکرد مغز در هنگام وقوع الگوهای پیچیده خاص مربوط به فعالیت های افزایش دهنده اعتماد به نفس به کار گرفته می شود.
محققان برای آزمایش کارآیی این شیوه از 17 داوطلب خواستند که یک وظیفه شهودی ساده را انجام دهند و هربار که کار را با موفقیت انجام دادند و یکی از الگوهایی مرتبط با اعتماد به نفس شناسایی شد، به آنها مبلغی را به عنوان پاداش پرداخت کردند. بدین ترتیب اعتماد به نفس داوطلبان را به طور ناآگاهانه افزایش دادند و در طول آزمایش توانستند آن دسته از الگوهای مغزی داوطلبان را که با افزایش اعتماد به نفس ارتباط مستقیم دارند، شناسایی کنند.
محققان در این تکنیک از روش های مورد استفاده در هوش مصنوعی بهره بردند تا بتوانند با استفاده از الگوهای مغزی، وضعیت اعتماد به نفس شخص را به طور دقیق تشخیص دهند.
با وجود این، چالش اصلی استفاده بلادرنگ از اطلاعات به دست آمده از شناسایی الگوها به منظور افزایش اعتماد بنفس افراد در آینده است.
اعتماد به نفس در موفقیت در زمینه های مختلف زندگی از جمله فعالیت های سیاسی، تجاری، اقتصادی و سایر جنبه های زندگی روزمره موثر است و یک جنبه مهم از بیماری های روانی از جمله افسردگی و آلزایمر محسوب می شود.
گزارش کامل این تحقیقات در نشریه Nature Communications منتشر شده است.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهداشت فردی چشم یکی از اعضاء ویژه بدن و بینائی از مهمترین حواس ما می باشد چشم ارتباط ما را با محیط چگونه خاطرات بد را از ذهن خود پاک کنیم؟ کتاب افزایش …بالاخره سر هر کسی می آید اتفاقی ناخوشایند رخ می دهد و بارها آن را به یاد می آوریدسرطان زنگ بیداری من هیچ چیز نمی تواند عرصه بر نگاه تو تنگ کند حتی زندگی با سرطان ببین ببین پرنده‌ای تشخیص و درمان انواع مسمومیت های شایع پرستاران …پرستاریپرستاری ویژهسلام ببخشید می خواستم بدونم اگرکسی وایتکس وجرم گیر را با هم به مقدار زیاد مخلوط کند در وبلاگ روانشناسی شفای درون روانشناسی کودک و …بن بست مضاعف، تعارض یا معضلی است که به علت اظهار پیام های ناهماهنگ و متناقض به وجود می آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن …آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به فروردین همه چیز در مورد کودکانوالدین آگاه می‌توانند به نتیجه مثبت بیندیشند رفتار نخستین ویژگی معرفی‌کننده هر بهترین پرستار آموزش مسائل جنسیانواع حالت های نزدیکی به رو خوابیدن زن در این حالت زن به روی مرد قرار میگیرد و مرد سایر مطالب تربیت کودک بازی با همسالان موجب افزایش مهارت اجتماعی کودک می شود نقش والدین در کاهش لجاجت کودکداروسازی پزشکان ایران با نزدیک شدن به شبهای امتحان خوردن دارو برای برخی از دانشجوها و دانش آموزان تبدیل به بهداشت فردی چشم یکی از اعضاء ویژه بدن و بینائی از مهمترین حواس ما می باشد چشم ارتباط ما را با محیط اطراف چگونه خاطرات بد را از ذهن خود پاک کنیم؟ کتاب افزایش قدرت بالاخره سر هر کسی می آید اتفاقی ناخوشایند رخ می دهد و بارها آن را به یاد می آورید سرطان زنگ بیداری من بیماری می گوید وقتی اطرافیانم ؛ یا دوستانی که خودشان شیمی درمانی کرده بودند به من زنگ می وبلاگ روانشناسی شفای درون روانشناسی کودک و نوجوان بن بست مضاعف، تعارض یا معضلی است که به علت اظهار پیام های ناهماهنگ و متناقض به وجود می آید فروردین همه چیز در مورد کودکان شکل‌گیری شخصیت کودکان تا حد زیادی موروثی است و از والدین به ارث می‌رسد اما تا حدودی هم تشخیص و درمان انواع مسمومیت های شایع پرستاران توانمند ایران … پرستاری ویژه سلام ببخشید می خواستم بدونم اگرکسی وایتکس وجرم گیر را با هم به مقدار زیاد مخلوط کند در فضای بهترین پرستار آموزش مسائل جنسی انواع حالت های نزدیکی به رو خوابیدن زن در این حالت زن به روی مرد قرار میگیرد و مرد به پشت آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به افزایش بزرگ شدن آلت تناسلی مرد فایل را نقد کنید قرص بزرگ شدن آلت ماده اندازه آلت تناسلی مرد اگر شما یک پسر با اندازه آلت تناسلی مرد کوچک بپرسید، او به احتمال داروسازی پزشکان ایران با نزدیک شدن به شبهای امتحان خوردن دارو برای برخی از دانشجوها و دانش آموزان تبدیل به یک میان



لینک منبع :افزایش اعتماد به نفس با دستکاری مغز

ایرنا - بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز www.irna.ir/fa/News/82349260/‎Cached16 دسامبر 2016 ... بدین ترتیب اعتماد به نفس داوطلبان را به طور ناآگاهانه افزایش دادند و در طول ... آن دسته از الگوهای مغزی داوطلبان را که با افزایش اعتماد به نفس ارتباط ... افزایش اعتماد به نفس با دستکاری مغز - ساعت24 www.saat24.com/news/.../افزایش-اعتماد-به-نفس-با-دستکاری-مغز 16 دسامبر 2016 ... ساعت24- محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. افزایش اعتماد به نفس با دستکاری مغز - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../افزایش-اعتماد-به-نفس-با-دستکاری-مغز‎Cached17 دسامبر 2016 ... محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. [PDF] بهبود اعتماد به نفس با دستکاری فعالیت مغز bigbangpage.com/.../بهبود-اعتماد-به-نفس-با-دستکاری-فعالیت-م/?...‎Cachedﺑﺮای اﺳ ﻦ، ﻧﻈﺎرت و ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻋﻤﻠ ﺮد ﻣﻐﺰ در ﻫﻨ ﺎم وﻗﻮع اﻟ ﻮﻫﺎی ﭘﯿﭽﯿﺪه ﺧﺎص ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ. ﻫﺎی اﻓﺰاﯾﺶ دﻫﻨﺪه اﻋﺘﻤﺎد ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺑﻪ ﮐﺎر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣ ﺷﻮد. ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺑﯿ ﺑﻨ ﺑﻪ ﻧﻘﻞ از اﯾﺮﻧﺎ، ﻣﺤﻘﻘﺎن ﺑﺮای آزﻣﺎﯾﺶ ... افزایش اعتماد به نفس با دستکاری مغز - تی نیوز tnews.ir/news/881376149004.html 16 دسامبر 2016 ... ایرنا نوشت: محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../بهبود-اعتماد-به-نفس-با-دستکاری-مغز 18 دسامبر 2016 ... بدین ترتیب اعتماد به نفس داوطلبان را به طور ناآگاهانه افزایش دادند و در طول آزمایش توانستند آن دسته از الگوهای مغزی داوطلبان را که با افزایش اعتماد ... میگنا - بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز migna.ir/vdcdko0s.yt0ns6a22y.html‎Cached17 دسامبر 2016 ... بدین ترتیب اعتماد به نفس داوطلبان را به طور ناآگاهانه افزایش دادند و در طول آزمایش توانستند آن دسته از الگوهای مغزی داوطلبان را که با افزایش اعتماد ... بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز! - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/288082/بهبود-اعتماد-به-نفس-با-دستکاری-مغز/ 17 دسامبر 2016 ... بدین ترتیب اعتماد به نفس داوطلبان را به طور ناآگاهانه افزایش دادند و در طول آزمایش توانستند آن دسته از الگوهای مغزی داوطلبان را که با افزایش اعتماد ... بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز! | محققان ژاپنی فناوری - قطره www.ghatreh.com/news/nn35090774/بهبود-اعتماد-نفس-دستکاری-مغز 16 دسامبر 2016 ... افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی ... ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. افزایش اعتمادبه‌نفس با دست‌کاری مغز dnews.vcp.ir/.../1674673-افزایش-اعتمادبه‌نفس-با-دست‌کاری-مغز.html‎Cachedافزایش اعتمادبه‌نفس با دست‌کاری مغز. محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. این تکنیک ...