مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز!

[ad_1]

خبرگزاری ایرنا: محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند.

 

به گزارش از پایگاه یو پی آی، این تکنیک جدید که «واکنش های عصبی رمزگشایی شده» نام دارد، برای اسکن، نظارت و تشخیص عملکرد مغز در هنگام وقوع الگوهای پیچیده خاص مربوط به فعالیت های افزایش دهنده اعتماد به نفس به کار گرفته می شود.

محققان برای آزمایش کارآیی این شیوه از 17 داوطلب خواستند که یک وظیفه شهودی ساده را انجام دهند و هربار که کار را با موفقیت انجام دادند و یکی از الگوهایی مرتبط با اعتماد به نفس شناسایی شد، به آنها مبلغی را به عنوان پاداش پرداخت کردند. بدین ترتیب اعتماد به نفس داوطلبان را به طور ناآگاهانه افزایش دادند و در طول آزمایش توانستند آن دسته از الگوهای مغزی داوطلبان را که با افزایش اعتماد به نفس ارتباط مستقیم دارند، شناسایی کنند.


محققان در این تکنیک از روش های مورد استفاده در هوش مصنوعی بهره بردند تا بتوانند با استفاده از الگوهای مغزی، وضعیت اعتماد به نفس شخص را به طور دقیق تشخیص دهند.
با وجود این، چالش اصلی استفاده بلادرنگ از اطلاعات به دست آمده از شناسایی الگوها به منظور افزایش اعتماد بنفس افراد در آینده است.


اعتماد به نفس در موفقیت در زمینه های مختلف زندگی از جمله فعالیت های سیاسی، تجاری، اقتصادی و سایر جنبه های زندگی روزمره موثر است و یک جنبه مهم از بیماری های روانی از جمله افسردگی و آلزایمر محسوب می شود.


گزارش کامل این تحقیقات در نشریه Nature Communications منتشر شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود …سوالیادیدگاهشمادارویگیاهیبرای ارسال نظرات خود لطفا به پایین همین صفحه مراجعه نماییدسرطان زنگ بیداری من هیچ چیز نمی تواند عرصه بر نگاه تو تنگ کند حتی زندگی با سرطان ببین ببین پرنده‌ای فروردین همه چیز در مورد کودکانوالدین آگاه می‌توانند به نتیجه مثبت بیندیشند رفتار نخستین ویژگی معرفی‌کننده هر چگونه خاطرات بد را از ذهن خود پاک کنیم؟ کتاب …بالاخره سر هر کسی می آید اتفاقی ناخوشایند رخ می دهد و بارها آن را به یاد می آوریدجوش صورت یا آکـنه – علل ، علایم ، درمان مرجع کامل جوش صورت یا آکـنه مقدمه ضایعاتی که در اثر بسته شدن مجاری غدد چربی در صورت، گردن، پشت تشخیص و درمان انواع مسمومیت های شایع پرستاران …پرستاریپرستاری ویژهسلام ببخشید می خواستم بدونم اگرکسی وایتکس وجرم گیر را با هم به مقدار زیاد مخلوط کند در سینا تهرانی بایگانی تنها سایت رسمی درس زندگیسیناتهرانیخبرگزاری مهر در بخش گزارش ویژه خود به درج گفتگوی علمی خود با سینا تهرانی متخصص گروه سایر مطالب تربیت کودک بازی با همسالان موجب افزایش مهارت اجتماعی کودک می شود نقش والدین در کاهش لجاجت کودکحقوق و اخلاق پزشکیسلام اخلاقی یا غیر اخلاقی ؟؟ با توجه به اینکه نظرات بازدیدکنندگان برای برامون بسیار آفرینندگی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآفرینندگیبرای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی سوالیادیدگاهشما اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی ،سردرد شدید،کمردرد ،زانودرد سرطان زنگ بیداری من هیچ چیز نمی تواند عرصه بر نگاه تو تنگ کند حتی زندگی با سرطان ببین ببین پرنده‌ای که پر می فروردین همه چیز در مورد کودکان شکل‌گیری شخصیت کودکان تا حد زیادی موروثی است و از والدین به ارث می‌رسد اما تا حدودی هم چگونه خاطرات بد را از ذهن خود پاک کنیم؟ کتاب افزایش قدرت بالاخره سر هر کسی می آید اتفاقی ناخوشایند رخ می دهد و بارها آن را به یاد می آورید حقوق و اخلاق پزشکی سلام اخلاقی یا غیر اخلاقی ؟؟ با توجه به اینکه نظرات بازدیدکنندگان برای برامون بسیار مهم می جوش صورت یا آکـنه – علل ، علایم ، درمان مرجع کامل اطلاعات به این ترتیب اگرچه جوش برای سلامتی انسان خطر ندارد اما کارایی او را کاهش می‌دهد تشخیص و درمان انواع مسمومیت های شایع پرستاران توانمند ایران … پرستاری ویژه سلام ببخشید می خواستم بدونم اگرکسی وایتکس وجرم گیر را با هم به مقدار زیاد مخلوط کند در فضای آفرینندگی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد آفرینندگی برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا سینا تهرانی بایگانی تنها سایت رسمی درس زندگی سیناتهرانی خبرگزاری مهر در بخش گزارش ویژه خود به درج گفتگوی علمی خود با سینا تهرانی متخصص گروه درس وبلاگ روانشناسی شفای درون روانشناسی کودک و نوجوان بن بست مضاعف، تعارض یا معضلی است که به علت اظهار پیام های ناهماهنگ و متناقض به وجود می آید



لینک منبع :بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز!

ایرنا - بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز www.irna.ir/fa/News/82349260/‎Cached16 دسامبر 2016 ... تهران - ایرنا - محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. بهبود اعتماد به نفس با دستکاری فعالیت مغز - بیتوته www.beytoote.com/scientific/chera/improved1-self-esteem1.html‎Cachedمحققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. این تکنیک جدید که «واکنش های عصبی رمزگشایی ... بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../بهبود-اعتماد-به-نفس-با-دستکاری-مغز 18 دسامبر 2016 ... محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز! - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/288082/بهبود-اعتماد-به-نفس-با-دستکاری-مغز/ 17 دسامبر 2016 ... بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز! محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند ... افزایش اعتماد به نفس با دستکاری مغز - تی نیوز tnews.ir/news/881376149004.html 16 دسامبر 2016 ... ایرنا نوشت: محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. افزایش اعتماد به نفس با دستکاری مغز - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../افزایش-اعتماد-به-نفس-با-دستکاری-مغز‎Cached17 دسامبر 2016 ... محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. میگنا - بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز migna.ir/vdcdko0s.yt0ns6a22y.html‎Cached17 دسامبر 2016 ... محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند. افزایش اعتماد به نفس با اسکن امواج مغزی | ابتکار | خبروان khabarone.ir/news/5378097/افزایش-اعتماد-به-نفس-با-اسکن-امواج-مغزی 19 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه ucla توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس پیدا کنند. به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، محققان ... ردیابی اعتماد به نفس در مغز - کانون مشاوران ایران moshaver.kanonm.ir/ردیابی-اعتماد-نفس-مغز/‎Cachedاعتماد به نفس یک ویژگی لازم و جالب برای موفقیت در شغل، ارتباطات و زندگی به شمار ... به طور ناخودآگاه در زمان واقعی افزایش یافت، اگر چه آنها از دستکاری آگاه نبودند. ... را به برداشتن هر گام خودیاری مورد استفاده در بهبود نمود رفتاری اعتماد به نفس در ... بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز - میگنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29834836 17 دسامبر 2016 ... بهبود اعتماد به نفس با دستکاری مغز. محققان ژاپنی فناوری جدیدی را ابداع کردند که امکان تقویت اعتماد به نفس را از طریق دستکاری مغز فراهم می کند ...