مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در این مورد گفت: یکی از این پروژه‌های مشترک در این تفاهم نامه در زمینه دارو است زیرا نظارت بر مصرف دارو، توجه به اصالت آن، تاریخ تولید، زمان امکان مصرف، قیمت، مسیر ورود به کشور و تشخیص نوع بیماری شایع در هر منطقه از مشکلات حال حاضر در این عرصه محسوب می‌شود که البته پیش از این برای تمام این موارد زیرساخت‌هایی وجود داشته اما فعال نبوده و جای خالی نرم افزار تخصصی هم حس می شده است.

وی همچنین در جمع خبرنگاران از راه اندازی تمام نرم افزارهای ساخته شده در این زمینه با پوشش‌دهی در تمام کشور تا پایان سال خبر داد و تاکید کرد: با رفتن به سمت نسخه الکترونیک، مردم می‌توانند بدون در دست داشتن نسخه با اطمینان داروی خود را دریافت کنند و دستگاه‌های نظارتی و بیمه‌ها نیز می‌توانند میزان مصرف و تجویز آن را کنترل کنند. علاوه بر این در بخش گمرک نیز امکان کنترل‌ جدی تر حاصل می شود.

دکتر واعظی وزیر ارتباطات نیز در حاشیه امضای این تفاهم نامه با وزارت بهداشت گفت: پیرو جلسه‌ یک ماه گذشته با وزارت بهداشت و با توجه به فعالیت های گسترده وزارت بهداشت، در این تفاهم نامه تصمیمات به جمع‌بندی رسید تا در آینده نزدیک در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر ارتباطات ضمن اشاره به فعالیت وزارت بهداشت در تمامی بخش ها ابراز امیدواری کرد تادر آینده با رونمایی امکانات جدید بسیاری از مشکلات تردد و بانک‌های اطلاعاتی دارو حل شود.

دکتر واعظی گفت: در جلسه گذشته محور بحث خدمت رسانی سلامت به روستاهای کشور در مناطق مرزی و دور افتاده بود که یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است و امید است تا از این طریق رسیدگی به مناطق کم برخوردار و کاهش شکاف دیجیتالی بیش از پیش مقدور شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهنمونه پروژه های درس کاروفناوری پروژه های ساخت عروسک های ساخته شده با دست دانش آموزان آسان دانلوددر بازی توانایی شما برای پارک انواع کامیون ها سنجیده می شود این بازی آزمایش های خونیبیماری‌ها چه اثراتی بر آزمایش خون دارند؟ بیماری‌های مختلف می‌توانند بر شکل، تعداد نسخه های درمانی دارو پوست میوه انار مقدر مصرف تا گرم طرز تهیه مقدر فوق را که قبلا نسخه پشتیبان یا بک آپ چیست؟روش های پشتیبان گیری از اطلاعات به طور کلی شما با سه روش تهیه پشتیبان روبرو هستید که پارسی نیوزخبرگزاری فارس در جریان داستان فیش‌های حقوقی ما با یک سوءاستفاده محدود مواجه تشخیص و درمان انواع مسمومیت های شایع پرستاران …پرستاریپرستاری ویژهسلام ببخشید می خواستم بدونم اگرکسی وایتکس وجرم گیر را با هم به مقدار زیاد مخلوط کند در اطلاعات دارویی،شناخت داروها،عوارض داروها،داروشناسی اطلاعات دارویی آکاایران جهت آشنایی بیشتر شما با عوارض دارویی تهیه شده است اکیدا در معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نتابزارهای اینترنتپانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های نوشته های خواندنی کیانا وحدتی من بودم و سیاهی شب های بی صدا من بودم و سکوت زخمی آهنگ های تو من بودم و گریه کاروفناوری کَلاله نمونه پروژه های درس کاروفناوری پروژه های ساخت عروسک های ساخته شده با دست دانش آموزان عزیز گیاهان دارویی مقاله تیم پژوهشی شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی فصلی از یک کتاب را با عنوان نقش گیاهان اسانس دار آسان دانلود اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از فرزندان در شبکه های اجتماعی تلگرام و در ایران آزمایش های خونی سرعت رسوب گلبول های قرمز اصول آزمایش وقتی که خون حاوی ضد انعقاد در حرارت اتاق به وضعیت نسخه های درمانی دارو پوست میوه انار مقدر مصرف تا گرم طرز تهیه مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده نسخه پشتیبان یا بک آپ چیست؟ سایت علمی دانشجویان ایران روش های پشتیبان گیری از اطلاعات به طور کلی شما با سه روش تهیه حسگر زیستی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد حسگرزیستی حسگر زیستی یا بیوسِنسور به انگلیسی نامِ گروهی از حسگرها است که به گونه‌ای طراحی شده پارسی نیوز «خبرگزاری ایسنا» نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد بیماران مبتلا به ایست قلبی که ظرف پنج دقیقه پس تشخیص و درمان انواع مسمومیت های شایع پرستاران توانمند ایران … پرستاری ویژه سلام ببخشید می خواستم بدونم اگرکسی وایتکس وجرم گیر را با هم به مقدار زیاد مخلوط کند در فضای اطلاعات دارویی،شناخت داروها،عوارض داروها،داروشناسی مقالات سلامت اطلاعات داروییشناخت داروهاعوارض داروهاداروشناسی داروهای ناسازگار داروهای کشنده مصرف



لینک منبع :نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند

نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند - ایسنا www.isna.ir/news/.../نسخه-های-دارویی-الکترونیکی-می-شوند‎Cached16 دسامبر 2016 ... وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ از امضای تفاهم نامه همکاری بین دو وزارتخانه بهداشت و ارتباطات خبر داد. نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند - تمام عیار tamamayar.com/نسخه-های-دارویی-الکترونیکی-می-شوند.html وزیر بهداشت در نمایشگاه الکامپ: نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ از امضای تفاهم نامه. نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../نسخه-های-دارویی-الکترونیکی-می-شوند نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند. جمعه 26 آذر 1395 ساعت 21:00. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ از امضای تفاهم نامه همکاری ... نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/بخش.../494479-نسخه-های-دارویی-الکترونیکی-می-شوند 16 دسامبر 2016 ... وزیر بهداشت: نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ از امضای تفاهم نامه همکاری ... نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند - ایلنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29822317 16 دسامبر 2016 ... نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ از امضای تفاهم نامه همکاری بین دو ... کاهش خطاهای دارویی در نسخ الکترونیکی/مشکلات نسخه های دستی - داروخانه www.darookhane.ir/fa/page/show/241276‎Cachedکاهش خطاهای دارویی در نسخ الکترونیکی/مشکلات نسخه های دستی ... جهت با مدیریت فرایند نسخه نویسی و اتصال شبکه آن به سایر شبکه های حوزه خدمات درمانی، می توان ... ایمنی بیشتری برای بیمار فراهم کرده و موجب کاهش احتمال وقوع خطاهای پزشکی شود. میهن مگ - نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند - سایت قیمت https://mihanmag.com/post/.../نسخه_های_دارویی_الکترونیکی_می_شوند 16 دسامبر 2016 ... او به خبرنگاران گفت: در آغاز هر یک از برنامه های موجود در این منطقه با رنگ ... تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و ارتباطات/ نسخه‌های دارویی الکترونیکی می‌شوند. جلوگیری از تخلفات دارویی با ایجاد نسخه الکترونیکی/ زیرساخت های ... www.icana.ir/.../جلوگیری-از-تخلفات-دارویی-با-ایجاد-نسخه-الکترونیکی-زیرساخت-های-اولیه-پرونده-الکترونیک-فراهم-است‎Cached10 فوریه 2017 ... جلوگیری از تخلفات دارویی با ایجاد نسخه الکترونیکی/ زیرساخت های اولیه ... از ابتدا تا انتهای در پرونده الکترونیکی سلامت ثبت می شود، تصریح ... نسخه الکترونیکی نسخه‌ها کی پیچیده می‌شود؟ - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/285702/Science/medical‎Cached29 ژانویه 2015 ... «بدخطی نسخه»؛ این شاید نخستین نکته‌ای باشد که در «الکترونیکی کردن نسخه‌های پزشکی» به ذهن می‌رسد. ... به این ترتیب، تمام داروهای ما شناسنامه‌دار می‌شوند و در زمان تولید هر بسته دارو یک کد اختصاصی برای دارو در نظر گرفته ... وزیر بهداشت: نسخه های دارویی الکترونیکی می شوند | لیوانکو livanco.ir/1395/09/26/وزیر-بهداشت-نسخه-های-دارویی-الکترونیک/ 16 دسامبر 2016 ... دکتر سید حسن هاشمی در این مورد گفت: یکی از این پروژه‌های مشترک در این تفاهم نامه در زمینه دارو است زیرا نظارت بر مصرف دارو، توجه به اصالت آن، ...