مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد

[ad_1]

مسئولان اینستاگرام که قبلا اعلام کرده بودند ویژگی پخش زنده را در اختیار کاربران این شبکه‌ی اجتماعی قرار می‌دهند، شب گذشته این امکان را در اختیار کاربران قرار دادند.

به گزارش صبحانه، ویژگی پخش زنده به همان قسمت ارسال Stories اضافه شده و کاربران با مراجعه به این قسمت دکمه‌ی Live را مشاهده خواهند کرد. در زمان پخش زنده هم دوستان و اعضای خانواده می‌توانند برای شما نظر و ایموجی‌های مختلف ارسال کنند.
 امکان پخش زنده‌ در اینستاگرام

امکان ذخیره کردن ویدیوهای پخش زنده وجود ندارد و به همین دلیل پس از به پایان رسیدن مدت زمان پخش زنده دیگر نمی‌توانید آن را مشاهده کنید. این امکان وجود دارد که بتوان امکان دیدن پخش زنده را به نفرات مختلف محدود کرد.

زمانی که ویدیویی به صورت زنده روی اینستاگرام اضافه می‌شود، آیکون Top Live بالای اسم کاربر نشان داده می‌شود و با لمس آن می‌توانید ویدیو را مشاهده کنید. این ویژگی در حال حاضر فعلا در آمریکا عرضه شده و گفته شده که در هفته‌‌های آینده همه‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع : دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دروازه بان مطرح عکس بی حجاب همسرش را منتشر کرد…انتشار عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست ایرانی امروز عکسی در صفحه اینستاگرام یکی از ماهی پیشگو ترامپ را انتخاب کرد با هیلاری؟ …ماهی پیشگو ترامپ را انتخاب کرد یک ماهی آکواریومی در هند، دونالد ترامپ را پیروز الف اعدام پایان معمولی‌ترین قاتل اینستاگرامنگاهی به زیست مجازی قاتلی که ستایش را به قتل رساندیک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی خدمتکار خانگی دست کلینتون را رو کرد عکسخدمتکارخانگیدستدر کمتر از یک روز مانده تا انتخابات آمریکا جزئیات تازه ای از رسوایی ایمیل های کلینتون کیتی پری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادکیتیپریبعد از کنار گذاشته شدن توسط کلمبیا رکوردز، مدیر تبلیغات شرکت کلمبیا او را به جیسون الف ترامپ با پول هایی که به ایران داده اید می توان …ترامپ با پول هایی که به ایران داده اید می توان کل محل مناظره را پُر کرد هیلاری با جستجوگر اخبار تی نیوز وحدت ستودنی مسؤولان نظام در مواجهه با نقض عهد برجام سران قوا اختلافات را در جلسات مخاطبان اصلی مستند هنوز آرامش شام را …دغدغه‌ی ساخت این اثر از سال و زمانی که برخی شعار نه غزه، نه لبنان را سر دادند، در ساعت ثانیه شمار ترامپ برای انتخابات ریاست …ساعتثانیهشمارامام جمعه تهران به دنبال تسخیر کاخ سفید هستیمشعار زنده باد اصلاحات در روز دانشجو دروازه بان مطرح عکس بی حجاب همسرش را منتشر کردعکس انتشار عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست ایرانی امروز عکسی در صفحه اینستاگرام یکی از دروازه ماهی پیشگو ترامپ را انتخاب کرد با هیلاری؟ تصاویر ماهی پیشگو ترامپ را انتخاب کرد یک ماهی آکواریومی در هند، دونالد ترامپ را پیروز انتخابات الف «اعدام» پایان معمولی‌ترین قاتل اینستاگرام نگاهی به زیست مجازی قاتلی که ستایش را به قتل رساند یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در کیتی پری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد کیتیپری بعد از کنار گذاشته شدن توسط کلمبیا رکوردز، مدیر تبلیغات شرکت کلمبیا او را به جیسون فلام خدمتکار خانگی دست کلینتون را رو کرد عکس خدمتکارخانگی در کمتر از یک روز مانده تا انتخابات آمریکا جزئیات تازه ای از رسوایی ایمیل های کلینتون فاش شد جستجوگر اخبار تی نیوز وحدت ستودنی مسؤولان نظام در مواجهه با نقض عهد برجام سران قوا اختلافات را در جلسات خصوصی حل ترامپ با پول هایی که به ایران داده اید می توان کل محل مناظره ترامپ با پول هایی که به ایران داده اید می توان کل محل مناظره را پُر کرد هیلاری با اهرم فشار مخاطبان اصلی مستند هنوز «آرامش شام» را ندیده‌اندیکی از دغدغه‌ی ساخت این اثر از سال و زمانی که برخی شعار «نه غزه، نه لبنان» را سر دادند، در من ساعت ثانیه شمار ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری عکس ساعتثانیه امام جمعه تهران به دنبال تسخیر کاخ سفید هستیمشعار زنده باد اصلاحات در روز دانشجو یعنی نفوذ



لینک منبع :اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد

اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../اینستاگرام-پخش-ویدئوی-زنده-را-آغاز-کرد‎Cached13 دسامبر 2016 ... اینستاگرام به تازگی پخش زنده ویدئو را در آمریکا فعال کرد. اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../اینستاگرام-پخش-ویدئوی-زنده-را-آغاز-کرد‎Cached13 دسامبر 2016 ... پس از فیس بوک و اچند نرم افزار دیگر، اینک اینستاگرام نیز خود را در زمره پیام رسان هایی که قابلیت پخش در لحظه دارند معرفی کرد. اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد - تبیان article.tebyan.net/344446/اینستاگرام-پخش-ویدئوی-زنده-را-آغاز-کرد‎Cached13 دسامبر 2016 ... پس از فیس بوک و اچند نرم افزار دیگر، اینک اینستاگرام نیز خود را در زمره پیام رسان هایی که قابلیت پخش در لحظه دارند معرفی کرد. اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد - تبیان article.tebyan.net/344505/اینستاگرام-پخش-ویدئوی-زنده-را-آغاز-کرد‎Cached13 دسامبر 2016 ... هرچند این شرکت در ماه نوامبر از برنامه خود برای افزودن ویژگی ویدئوی زنده پرده برداشت اما یک ماه قبل آزمایش آن را در روسیه شروع کرده بود. اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد - تماس نیوز www.tamasnews.com/fa/.../اینستاگرام-پخش-ویدئوی-زنده-را-آغاز-کرد 13 دسامبر 2016 ... اینستاگرام به تازگی پخش زنده ویدئو را در آمریکا فعال کرد. الف - اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد alef.ir/vdcgyw9tnak9x34.rpra.html?423695‎Cached13 دسامبر 2016 ... اینستاگرام به تازگی پخش زنده ویدئو را در آمریکا فعال کرد. خبرگزاری یوپنا » اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد upna.ir/?p=18472 13 دسامبر 2016 ... اینستاگرام به تازگی پخش زنده ویدئو را در آمریکا فعال کرد. به گزارش یوپنا به نقل از مهر، هرچند این شرکت در ماه نوامبر از برنامه خود برای افزودن ... اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد - آناج www.anaj.ir/News/68310/اینستاگرام-پخش-ویدئوی-زنده-را-آغاز-کرد/?id... 13 دسامبر 2016 ... اینستاگرام پخش ویدئوی زنده را آغاز کرد اینستاگرام به تازگی پخش زنده ویدئو را در آمریکا فعال کرد. آغاز پخش ویدئوی زنده اینستاگرام www.eghtesadnews.com/...ها.../155624-آغاز-پخش-ویدئوی-زنده-اینستاگرام 13 دسامبر 2016 ... اینستاگرام به تازگی پخش زنده ویدئو را در آمریکا فعال کرد. آموزش Live اینستاگرام و پخش زنده ویدیو در بخش استوریز این شبکه ... https://www.zoomit.ir/2017/1/25/151542/instagram-live-stories/‎Cached28 ژانویه 2017 ... آموزش پخش زنده / لایو استوری / Live در اینستاگرام برای قرار دادن ویدیوی ... و سپس بعد از ثانیه‌شماری کوتاه، پخش زنده‌ی ویدیوی شما را آغاز خواهد کرد.