مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالی

[ad_1]

آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالی

آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالی 

اسپاگتی پای طعم خوبی دارد و برای ناهار عالی بهترین انتخاب است. این غذا محبوب کودکان نیز هست. پاستای نواری ماده اصلی غذای ما است. پاستا یکی از غذاهایی است که بیشتر مردم جهان آن را دوست دارند. این غذای ایتالیایی در ده ها مدل متنوع تهیه می شود.

 

علاوه بر آن، می توان با نودل های پاستا، کیک و پای هم درست کرد که ما در این مطلب، اسپاگتی پای را برایتان انتخاب کرده ایم تا یک غذای شیک و خوشمزه داشته باشید.

 

مواد لازم:

لایه پاستا

۱۱۵ گرم اسپاگتی (پاستای نواری)
۲ حبه سیر خرد شده
۲ قاشق غذاخوری کره
۱ پیمانه پنیر پارمسان رنده شده
۱ عدد تخم مرغ بزرگ هم زده
۲ قاشق غذاخوری پودر سوخاری

 

مواد میانی

۲ قاشق غذاخوری روغن گیاهی
۱ عدد پیاز کوچک خرد شده
۲۵۰ گرم گوشت چرخ کرده
۴۲۵ گرم سس گوجه فرنگی
۳ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
۱ قاشق چایخوری شکر
۱ قاشق غذاخوری ریحان خرد شده
۱ پیمانه پنیر ریکوتا
۱ عدد تخم مرغ درشت
۱ قاشق چایخوری پودر آویشن
۱٫۵ پیمانه پنیر موزارلا رنده شده
آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالیطرز تهیه:

لایه پاستا

1. فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن کنید.

 

2. پاستاها را به اندازه کوچک خرد کنید.

 

3. آنها را درون آب بپزید تا نرم شوند.

 

4. در یک کاسه متوسط، پاستای پخته شده که هنوز گرم است را با سیر، کره، پنیر پارمسان، تخم مرغ و پودر سوخاری مخلوط کنید. تا زمانی هم بزنید که پنیر و کره کاملا آب شوند.

 

5. مخلوط پاستا را درون یک قالب مستطیلی ریخته و فشار دهید.

 

6. آنها را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر بگذارید تا طلایی شوند.

 

مواد میانی

1. روغن را درون یک تابه بزرگ ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید تا گرم شود. پیاز را افزوده و به مدت ۳ تا ۴ دقیقه تفت دهید تا نرم شود. گوشت چرخ کرده را بیفزایید و هم بزنید تا کاملا پخته شده و رنگ آن عوض شود.

 

2. روغن اضافه غذا را با قاشق بردارید. سپس سس گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی و شکر را اضافه کنید. هم بزنید. شعله را کم کرده و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه نیم‌جوش شده و غلیظ شود.

 

3. از روی حرارت برداشته و ریحان، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید.

 

4. در یک کاسه کوچک، پنیر ریکوتا، تخم مرغ و آویشن را مخلوط کنید.

 

5. مخلوط پنیر ریکوتا را روی لایه پاستا بریزید. مخلوط گوشت چرخ کرده را روی آنها ریخته و در آخر نیز یک لایه پنیر موزارلا اضافه کنید.

 

6. این پای را به مدت ۲۵ دقیقه در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد بپزید تا سطح آن کاملا طلایی شود.

 

7. پس از پخت، پای را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه کنار بگذارید تا خنک شود. سپس به سلیقه خود تزئین و سرو نمائید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیاانواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و …دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز ترایفل کدو حلوایی و آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …سوپ سبز یک پیش غذای خیلی خوشمزه در روزهای سرد مگشت پلو ، یک غذای خوشمزه با مواد مقوی آشپزی طرز تهیه پیتزا فوری با نان تست ، پیتزایی زیبا و خوشمزه عکس طرز تهیه سالاد آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاستطرز تهیه قلیه ماهی قلیه ماهی معروف ترین و خوشمزه ترین غذای جنوبی است که در اهواز ،خوزستان و سایر مناطق آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوریآموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد طرز تهیه ته دیگ بسیار زیبا و خوشمزه گل رز با …طرز تهیه شیرینی کرم دار نوتلا خوشمزه و دوست داشتنی عکس طرز تهیه براونی کلاسیک آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی املت …املتاسپانیاییآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز ترایفل کدو حلوایی و بادام آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیا آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد سوپ سبز یک پیش غذای خیلی خوشمزه در روزهای سرد مگشت پلو ، یک غذای خوشمزه با مواد مقوی عکس طرز تهیه قلیه ماهی لذت آموزش هنر قلیه ماهی معروف ترین و خوشمزه ترین غذای جنوبی است که در اهواز ،خوزستان و سایر مناطق جنوبی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آشپزی طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و طرز تهیه ته دیگ بسیار زیبا و خوشمزه گل رز با سیب زمینی طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ عدد پیاز آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی املت اسپانیایی املت آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست طرز تهیه پودر سوخاری طرز تهیه برای تهیه پودر سوخاری خانگی شما میتونید از هر گونه نان حجیم مثل فرانسوی،باگت،نان



لینک منبع :آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالی

Images for آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالی آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالی - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-اسپاگتی-پای-خوشمزه-عالی.html آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالی ،طرز تهیه اسپاگتی خوشمزه،بهترین دستور پخت اسپاگتی،اسپاگتی با پاستای نواری،غذای خوشمزه با پاستای نواری. آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-پای-اسپاگتی-خوشمزه-عالی.html آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی پای اسپاگتی خوشمزه غذایی که از کشور ایتالیا نشات می گیرد و بسیار خوش طعم است با هم این غذا را درست کنیم. آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...aka/news2017710391375361.html‎Cached30 ژوئن 2017 ... آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی پای اسپاگتی خوشمزه غذایی که از کشور ایتالیا نشات می گیرد و بسیار خوش طعم است با هم این غذا را درست ... ماکارونی - طرز تهیه ماکارونی دمی ایرانی با گوشت چرخ کرده | ایران کوک https://irancook.ir/04/10/makaroni/6777/‎Cachedماکارونی ایرانی : برای تهیه ماکارونی دمی ایرانی داخل قابلمه ای را از آب پر کنید و مقداری نمک و روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید ... آموزش پخت پای اسپاگتی همراه با هویج و پنیر موزرلا - روزنه آنلاین rozanehonline.com/آموزش-پخت-پای-اسپاگتی-همراه-با-هویج-و-پن/‎Cached5 جولای 2017 ... در زیر آموزش پخت پای اسپاگتی را برای شما قرار داده ایم در این پای بسیار خوشمزه از هویج و پنیر ... زیادی استفاده گردیده است امیدوارم که این پای بسیار خوشمزه را تهیه کنید و از آن لذت ببرید. ... درست کردن پای ماهی یک پیش غذای عالی. روش تهیه پای ماکارونی خوشمزه و عالی روش تهیه | تک فان www.bertakfun.com/روش-تهیه-پای-ماکارونی-خوشمزه-و-عالی-رو/‎Cachedروش تهیه پای ماکارونی خوشمزه و عالی. شما می توانید ماکارونی را به اشکال متنوع وگوناگون درست کنید که یکی از جالب ترین آموزش های پخت آن یعنی پای ماکارونی را ما ... طرز تهیه اسپاگتی پای، با پاستای نواری! - میهن مگ https://mihanmag.com/.../طرز_تهیه_اسپاگتی_پای،_با_پاستای_نواری!‎Cached7 دسامبر 2016 ... طرز تهیه: لایه پاستا 1. فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن کنید. 2. .... مرغ شکم پر به سبک مکزیکی را برایتان آموزش داده ایم که طعمی عالی و البته تند و فلفلی دارد . ... اسپاگتی پای انتخاب مواد غذایی شیک و خوشمزه داشته باشید. پای اسپاگتی با سس مخصوص ، یک غذای ایتالیایی خوشمزه و آسان persianv.com/.../پای-اسپاگتی-با-سس-مخصوص-،-یک-غذای-ایتالی.html‎Cached21 دسامبر 2016 ... پای اسپاگتی با سس مخصوص ، یک غذای ایتالیایی خوشمزه و آسان ... آشنایی با روش تهیه پای اسپاگتی · طرز تهیه پای چوپان ، برای مهمانی ها و میزهای تولد مناسب است · طرز تهیه پای مرغ و سبزیجات ، این غذا برای فصل پاییز عالی است. آموزش تهیه پای پاستا - مجله تفریحی نیوزس newzes.ir/search/?q=آموزش%20تهیه%20پای%20پاستا&page=1 در بخش آشپزی آکا ایران، روش تهیه این سس خوشمزه را آموزش میدیم. ... اسفناج یک مکمل عالی برای پاستا است. ..... زیباجو : طرز تهیه اسپاگتی پای، با پاستای نواری!