مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود

[ad_1]

ایرپاد از صبح دوشنبه در تمامی فروشگاه‌های اپل ، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت

طبق گزارش MacRumors ، شرکت اپل از صبح دوشنبه ، محصول جدید خود Airpods را در تمامی فروشگاه‌های خود عرضه می‌کند. اپل از قبل اعلام کرده بود که این محصول هفته دیگر در ویترین فروشگاه‌های این شرکت قرار خواهد گرفت اما اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه منتشر نکرد. علاوه بر فروشگاه‌های رسمی اپل، این محصول در فروشگاه‌ اپراتورهای تلفن همراه و همین طور فروشگاه‌های مجاز محصولات اپل نیز عرضه خواهد شد.

ایر پاد برای اولین بار روز سه شنبه، 31 دسامبر به صورت آنلاین به تعداد محدود برای خرید قرار گرفت اما سفارشات انجام شده زمانی بیش از 4 تا 6 هفته می‌طلبید . مشتریانی که آنقدر خوش شانس بودند که توانستند در همان ساعات اولیه این محصول را سفارش دهند ، احتمالا تا اوایل هفته آینده خریدشان به دستشان می‌رسد. اما کسانی که موفق به انجام این سفارش نشدند، فعلا فقط می‌توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها ، این محصول را خریداری کنند. از آنجایی که موجودی این محصول بعد از عرضه به صورت انلاین خیلی زود تمام شد، پیشبینی شد عرضه ایرپاد از طریق فروشگاه‌ها نیز با محدودیت موجودی انجام شود اما اپل اعلام کرده که موجودی فروشگاه‌ها را به اندازه کافی ارائه خواهد کرد.


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود



لینک منبع :ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود

ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود | ITIRAN itiran.com/ایرپاد-اپل-از-دوشنبه-عرضه-میشود‎Cached16 دسامبر 2016 ... ایرپاد از صبح دوشنبه در تمامی فروشگاه‌های اپل ، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود - تکنونیوز techno-news.ir/1395/09/28/ایرپاد-اپل-از-صبح-دوشنبه-عرضه-میشود/ 18 دسامبر 2016 ... طبق گزارش MacRumors ، شرکت اپل از صبح دوشنبه ، محصول جدید خود Airpods را در تمامی فروشگاه‌های خود عرضه می‌کند. اپل از قبل اعلام کرده بود که ... Images for ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود - ionet.ir ionet.ir/post/139690‎Cachedاچ‌تی‌سی U11 به بلوتوث 5.0 مجهز خواهد شد; » ویژگی‌های احتمالی دوربین گلکسی نوت 8 فاش شدند; » آیا گلکسی نوت ۸ در چهار نسخه مختلف عرضه می شود؟ » گوشی قابل ... استرالیا، اولین کشوری که ایرپاد عرضه می‌کند - itabnak.ir itabnak.ir/fa/news/.../استرالیا-اولین-کشوری-که-ایرپاد-عرضه-می‌کند‎Cached20 دسامبر 2016 ... به گزارش آی تابناک : بنا به گزارشات "MacRumors" صبح روز دوشنبه در نیوزیلند و استرالیا مشتریانی که ایرپاد جدید اپل را خریداری کردند، ... آخرین اخبار سایت itiran.com - khabarooz 178.62.115.20/authors/itiran.com?page=50‎Cachedاسترالیا، اولین کشوری که ایرپاد عرضه می کند. بنا به گزارشات " MacRumors " صبح روز ... ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود. ایرپاد از صبح دوشنبه در تمامی ... آخرین اخبار سایت itiran.com - khabarooz 178.62.115.20/authors/itiran.com?page=45‎Cachedایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود. ایرپاد از صبح دوشنبه در تمامی فروشگاه های اپل ، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت طبق گزارش MacRumors ، شرکت اپل از ... مطالب - صفحه 65 از 88 - اموزش مفید goodteach.ir/مطالب/page/65/ 16 دسامبر 2016 ... ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود ... شرکت اپل از صبح دوشنبه ، محصول جدید خود Airpods را در تمامی فروشگاه‌های خود عرضه می‌کند. اپل از قبل ... پیشبینی - کانون فرهنگی آموزش قلم چی www.kanoon.ir/result/پیشبینی‎Cachedایرپاد اپل از دوشنبه عرضه میشود. ایرپاد از صبح دوشنبه در تمامی فروشگاه‌های اپل ، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت ... صرع از طریق ژنتیک منتقل می‌شود! ابتلا به ... مطالب - Page 64 of 87 - Useful training - اموزش مفید goodteach.ir/en/مطالب/page/64/ با این حال هم‌اکنون گفته می‌شود که قرار است فرمان cmd پلتفرم MS-DOS مایکروسافت همچنان زنده بماند. به گزارش ... ایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود. آخرین اخبار فناوری اطلاعات - khabarooz khabarooz.com/category/فناوری%20اطلاعات?page=3579‎Cachedایرپاد اپل از صبح دوشنبه عرضه میشود. ایرپاد از صبح دوشنبه در تمامی فروشگاه های اپل ، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت طبق گزارش MacRumors ، شرکت اپل از ...