مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ خوش طعم

[ad_1]

طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ خوش طعم

طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ خوش طعم 

کوکوی مرغ و قارچ بسیار خوشمزه است و برای بهتر شدن آن از پیازچه نیز استفاده می کنیم تا بهترین غذا را داشته باشیم. 

 

برای 4 تا 6 نفر؛ زمان آماده سازی و پخت 25 دقیقه

 

مواد لازم:

3 عدد سینه مرغ پخته
2 عدد سیب‌زمینی پخته
2 عدد پیازچه خردشده
4 /1 پیمانه جعفری خردشده
1 ق چ زردچوبه
5 عدد تخم‌مرغ
4 عدد قارچ ریز خردشده
به میزان لازم روغن، نمک و فلفل
ماست وسبزی به دلخواه

 

طرز تهیه:

1 در یک کاسه مناسب تکه‌های مرغ را ریز خرد کنید. آنها را داخل ظرف غذا ساز هم می‌توانید بریزید تا کاملاً خرد شوند. تکه های مرغ پخته را همچنین می‌توانید چرخ کنید. سیب‌زمینی پخته را هم کاملاً له کنید. بعدآن را داخل کاسه بریزید و با مرغ خوب مخلوط کنید.

 

2 حالا قارچ‌های خردشده را همراه با جعفری خردشده، پیازچه خردشده، زردچوبه و به میزان لازم نمک و فلفل داخل کاسه بریزید. بهتر است مواد را ریز خرد کنید. حالا تخم‌مرغ‌ها را اضافه کنید و همه مواد را خوب با هم مخلوط کنید. مقداری از مواد را بچشید و در صورت نیاز مقدار بیشتری نمک اضافه کنید.

 

3 در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس مایه کوکو را یک‌باره داخل تابه بریزید. حرارت را کم کرده و صبر کنید تا یک طرف کوکو سرخ شود، سپس آن را برش بزنید و برگردانید تا آن طرف کوکو هم بپزد.

 

4 کوکوی آماده‌شده را داخل ظرف موردنظرتان بریزید و همراه با ماست و سبزی‌های دلخواه سرو کنید.

 

یه جور دیگه

این کوکو را می توانید در قالب های مختلف شیرینی ÷پزی و در فر هم درست کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی آموزش آشپزی آکا و طرز کو کو عدس کوکوی گردو و گوشت طرز تهیه کوکوی قارچ کوکوی سوسیس کوکوی ورمیشل شامی رودباریانواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرطرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه با پنیر و قارچ طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز …آشپزیآموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی کدو سبز را طرز تهیه سوپ قارچ خامه ایمعرکه ترین طعم سوپ را …طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوش طعمآشپزیطرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه طرز تهیه کالزونه ایتالیایی پیراشکی پیتزا بسیار خوش طعم طرز تهیه کوکو سیب زمینی مادربزرگ ها با کمی تغییر عکس طرز تهیه خوراک گوشت و طرز تهیه‌ی کوکوی کرفس و گشنیزطعم و بوی این کوکو بسیار دلپذیر است، آن را آماده کنید و از خوردن آن در کنار خانواده طرز تهیه خورش مرغ و آلو بخاراخورش مرغ ،آلو بخاراطرز تهیه خورش مرغ و آلو بخاراطرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه بهترین مرغ زعفرانی در فر عکس طرز تهیه شیرینی ماندل بولار ، نوعی شیرینی انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی آموزش آشپزی آکا و طرز کو کو عدس کوکوی گردو و گوشت طرز تهیه کوکوی قارچ کوکوی سوسیس کوکوی ورمیشل شامی رودباری انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه با پنیر و قارچ طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز نمکستان آشپزی آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی کدو سبز را برای طرز تهیه سوپ قارچ خامه ایمعرکه ترین طعم سوپ را تجربه کنید طرز تهیه سوپ قارچ خامه ایمعرکه ترین طعم سوپ را تجربه کنید دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوش طعم آشپزی طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت طرز تهیه کالزونه ایتالیایی پیراشکی پیتزا بسیار خوش طعم طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و طرز تهیه‌ی کوکوی کرفس و گشنیز طعم و بوی این کوکو بسیار دلپذیر است، آن را آماده کنید و از خوردن آن در کنار خانواده‌تان لذت طرز تهیه خورش مرغ و آلو بخارا خورش مرغ ،آلو بخاراطرز تهیه خورش مرغ و آلو بخارا طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه بهترین مرغ زعفرانی در فر عکس طرز تهیه شیرینی ماندل بولار ، نوعی شیرینی سوئیسی کوکوی مرغ و سیب زمینی



لینک منبع :طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ خوش طعم

طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-کوکوی-مرغ-قارچ-خوش-طعم.html‎Cachedطرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ خوش طعم ،آموزش تهیه کوکوی مرغ و قارچ خوش طعم،بهترین دستور تهیه کوکوی مرغ و قارچ،آموزش طبخ کوکوی مرغ و قارچ و پیازچه. طرز تهیه کتلت مرغ و قارچ • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-کتلت-مرغ-و-قارچ/‎Cachedطرز تهیه کامل کتلت مرغ و قارچ بسیار خوش طعم و جدید که میتونه برای یک وعده شام هم مناسب باشه. گوشت مرغ چرخ کرده و قارچ پخته و خرد شده، تخم مرغ و پیاز رنده شده. طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ قارچ یکی از خوشمزه ترین سبزیجاتی است ... zibakho.com/طرز-تهیه-کوکوی-مرغ-و-قارچ/‎Cached23 نوامبر 2016 ... طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ قارچ یکی از خوشمزه ترین سبزیجاتی است که طرفداران بسیاری دارد. این بار با قارچ و مرغ یک کوکو سه سوته خوش طعم برای. طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ - انواع کوکو - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20176192094137449.html‎Cached19 ژوئن 2017 ... شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت ... طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ خوش طعم | سوسوگروپ soosoogroup.ir/طرز-تهیه-کوکوی-مرغ-و-قارچ-خوش-طعم/‎Cached16 دسامبر 2016 ... طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ خوش طعم. کوکوی مرغ و قارچ بسیار خوشمزه است و برای بهتر شدن آن از پیازچه نیز استفاده می کنیم تا بهترین غذا را داشته ... کوکوی مرغ و قارچ، یک کوکوی سریع و خوشمزه - پارسینه www.parsine.com/.../کوکوی-مرغ-و-قارچ-یک-کوکوی-سریع-و-خوشمزه‎Cachedزیرا هم طعم جدیدی دارد و هم سریع آماده میشود. ... در این مطلب طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ را قرار دادیم. این غذا هم خیلی ... چند روش جالب وخاص برای پخت مرغ طعم‌دار+فیلم. کوکوی مرغ و قارچ، یک کوکوی سریع و خوشمزه - خبرلند khabarland.com/.../کوکوی-مرغ-و-قارچ،-یک-کوکوی-سریع-و-خوشمزه-1‎Cached30 مه 2017 ... در این مطلب طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ را قرار دادیم. این غذا هم خیلی خوشمزه .... ما ایرانیان است. این بار با قارچ یک ترشی خوش طعم و عالی درست کنید. آموزش کامل طرز تهیه کوکوی مرغ و سبزیجات کتلت خوشمزه و مجلسی mepatogh.ir/5812/chicken-cutlets-vegetables/‎Cached21 مه 2017 ... کوکوی مرغ و سبزیجات , طرز تهیه کتلت کوکوی مرغ و سبزیجات , دستور پخت کوکو ... و گوجه فرنگی خرد شده استفاده نمایید و از این کوکوی خوش طعم لذت ببرید. ... آموزش طرز تهیه استیک مرغ سوخاری با سس قارچ اسپایسی و خوشمزه. طرز تهیه کوکو مرغ پخته شده بسیار خوشمزه و متفاوت شیک و مجلسی ... humanfun.ir/1631/cooked-chicken-cutlets/‎Cachedو در طبخ انواع مختلف این غذا از سبزی، پیاز، سیر، فلفل دلمه‌ای، قارچ، سیب زمینی و ادویه به طور معمول استفاده می‌شود. کوکو معمولاً به ... طرز تهیه کوکوی مرغ پخته شده مجلسی و بسیار خوشمزه .... آموزش و طرز تهیه کالباس خانگی بسیار خوش طعم و عالی. طرز تهیه کتلت مرغ با پنیر و قارچ - پایگاه خبری ایرانیان موفق siona.ir/News/24552.html‎Cached22 نوامبر 2016 ... نمک و فلفلمقداری. ماست (خامه ای) ۴ ق غ. نشاسته (سیب زمینی یا آرد) ۴ ق غ. تخم مرغ ۲ عدد. پنیر (سوییس ی یا چدار) ۲۲۰ گرم. سینه مرغ نیم کیلو. قارچ ...