مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر

[ad_1]

هر اطلاعاتی که می خواهید در مورد اسکوتر MIJIA بدانید در این خبر مشاهده کنید.

هر اطلاعاتی که می خواهید در مورد اسکوتر MIJIA بدانید در این خبر مشاهده کنید.

جوان؛ شیائومی سالهاست که در بازار گوشی های هوشمند و لوازم مصرفی الکترونیکی نامی آشنا و مشهور است. اما به تازگی این کمپانی محصول جدید و کمی متفاوت را روانه بازار کرده تا بتواند نام خود را در سایر وسایل کاربردی مطرح کند.

محصول جدید اسکوتری یکپارچه است که برای حرکت خود بجای نیروی انسانی از نیروی برق می برد. طراحی آلومینیومی سبک و کم حجم با وزن 12.5 کیلوگرم، باتری لیتیومی قابل شارژ با قدرت 280 وات ساعت و قیمت مناسب محصول در مقایسه با دوچرخه های پدالی تنها بخشی از محاسن این دوچرخه برقی است.


سیستم کنترل اسکوتر با نصب یک اپلیکیشن روی گوشی موبایل فعال خواهد شد و اطلاعات و میزان حجم باقی مانده از باتری BMS را در اختیار صاحبش قرار می دهد. طراحی سیستم ترمز ضد قفل دو دیسک بر روی این دوچرخه نیز کمک خوبی برای هدایت گر در مسافت های 4 متری خواهد بود، گشتاور موتور 16 Nm با جریان برق 250 ولت که قابلیت رسیدن به 500 ولت را نیز داراست، سرعت 25 کیلومتر در ساعت، 4 چراغ راهنمایی ال ای دی 1.1w که قدرت دید را تا 6 متر افزایش می دهد، همچنین لاستیک های بادی برای امنیت بیشتر در رسیدن به موانع، همگی ویژگی های خاصی هستند که در این دوچرخه برقی قرار داده شده است.
اسکوتر برقی شیائومی را بشناسید + تصاویر

اسکوتر برقی شیائومی را بشناسید + تصاویر


اسکوتر برقی شیائومی را بشناسید + تصاویر

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …روش دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در تلگرام آموزش ساخت تصاویر چگونه تصاویر متحرک عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی،عکس ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر روش دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در تلگرام آموزش ساخت تصاویر چگونه تصاویر متحرک گیف



لینک منبع :اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر

Images for اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../اسکوتر-برقی-شیائومی-را-بهتر-بشناسید-تصاویر‎Cached17 دسامبر 2016 ... هر اطلاعاتی که می خواهید در مورد اسکوتر MIJIA بدانید در این خبر مشاهده کنید. اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر - پردیس سلامت www.irangapco.com/اسکوتر-برقی-شیائومی-را-بهتر-بشناسید-تص/‎Cached18 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی ؛ شیائومی سالهاست که در بازار گوشی های هوشمند و لوازم مصرفی الکترونیکی نامی آشنا و مشهور ... اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر - خبرلند khabarland.com/.../اسکوتر-برقی-شیائومی-را-بهتر-بشناسید-تصاویر‎Cached17 دسامبر 2016 ... اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر هر اطلاعاتی که می خواهید در مورد اسکوتر MIJIA بدانید در این خبر مشاهده کنید. اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر- جستجوگر اخبار ... football.tnews.ir/news/F9FC76160330 17 دسامبر 2016 ... به گزارش وعده صادق به نقل از خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیائومی سالهاست که در بازار گوشی های هوشمند و لوازم ... اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر - Ncpll1392.ir ncpll1392.ir/ار-اس-اس.../اسکوتر-برقی-شیائومی-را-بهتر-بشناسید-تص/ اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر. نوشته شده توسط: adminدر آذر ۲۶, ۱۳۹۵ در: ار اس اس خوانهنوز دیدگاهی برای این نوشته وجود ندارد. چاپ ایمیل. [ad_1] اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید تصاویر آکا - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...اسکوتر+برقی+شیائومی...بهتر+بشناسید+تصاویر... شرکت شیائومی را باید غول فناوری چین دانست که به تازگی در کنار دیگر محصولات هوشمند خود که باید به پلوپز، دوچرخه الکتریکی، لپتاپ، تلویزیون و برخی دیگر، ... اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر - خرداد نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/29836129/redirect/khordadnews.ir اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر. شیائومی سالهاست که در بازار گوشی های هوشمند و لوازم مصرفی الکترونیکی نامی آشنا و مشهور است. اما به تازگی ... اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید تصاویر آکا - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...اسکوتر%20برقی%20شیائومی%20را%20بهتر%20بشناسید%20تصاوی... عصر ایران؛ مهرداد خدیر- « نکته اینجاست: عاقبتِ گفت و گوی تمدن ها تهدید بوش و عاقبتِ برجام، تهدید ترامپ شد.» این تازه ترین توییت آقای محسن رضایی است که در دو ... خبرگزاری آریا - اسکوتر برقی شیائومی را بهتر بشناسید +تصاویر www.aryanews.com/.../اسکوتر-برقی-شیائومی-را-بهتر-بشناسید-تصاویر‎Cached17 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیائومی سالهاست که در بازار گوشی های هوشمند و لوازم مصرفی ...